Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz nemlehet #144 üzenetére

    Megsúgom, nem azért kerül egy gyári alkatrész 100€-ban a márkaszervizben a gyártási 8€-s helyett, mert a gyár akar hatalmasat kaszálni. Az alkatrész ellátás nagyjából nulla bevételt hoz. Egyszerűen azért van ekkora árrás egy-egy alkatérszen, mert azt egyedelig hozzák neked el. Az egy szem alkatrészed mozgasában rengeteg €-nyi munkabér költség merül fel, mire egyáltalán a márkaszervizhez elér. Itt nincs JIT, mint a gyártásban. A másik lényeges tétel, hogy valahogyan fenn kell tartani a márkaszervizt is. A harmadik, hogy a logisztikai lánc nem helyi viszonyokra van megkreálva. Ha ez szempont, akkor nagyon jó opció a Suzuki, nem véletlenül filléresek a gyári alkatrészek egy némethez képest. Ellenben németeknél már néznél mibe kerül egy-egy gyári Suzuki alkatrész.

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák