Új hozzászólás Aktív témák
-
Arcképgyáros
hajrá
[ Szerkesztve ]
-
elithun
őstag
Viszont ha nincs f*sza játék Natalra akkor meg miért venné bárki is?
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
-
wednesday
őstag
válasz Sirandrish #4 üzenetére
Az a GTAIV összköltsége volt annyi. Marketingre és reklámra a kiadók elköltik a fejlesztési költség többszörösét is.
-
Sirandrish
legenda
igen...de gondolom a THQ mindent meg akar uszni 40ből...
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
wednesday
őstag
válasz Sirandrish #6 üzenetére
A cikkben mondjuk fejlesztési költség van írva, szal csak ennyibe kerülne magának a játéknak az előállítása. Mondjuk nehéz ezt innen megítélni, mire mennyit akarnak költeni.
-
Sicilian
addikt
Csak duma van ezerrel, úgy, mint ahogy nálunk szokott lenni.
Ha lenne valami eget rengető ötletük, már rég kész lenne, mert
akkor látatlanba lehetne tudni, hogy nagyot fog ütni és a segítené
a Natal terjedését is.nothing is true everything is permitted..
-
Sirandrish
legenda
nemhiszem hogy a Rockstar 60miliót költött reklámra szóval a fejlesztése akkor is többe van mint amit ezek akarnak..
De jó ilyesmiről beszélgetni mikor még csak ötletEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
wednesday
őstag
válasz Sirandrish #9 üzenetére
Én ennél sokkal durvább arányt olvastam a GTA IV esetében. 20-25 millió tényleges fejlesztési költség a többi meg az egész projekthez kapcsolódó költség. Persze, hogy ez alatt mit értenek és milyen tétel hova sorolható arról nem lehet tudni semmit.
A COD6-nál is legalább a 2x-esét elköltötték reklámra mint fejlesztésre. Ott saját bevallásuk szerint a 200 millió dollárból a fejlesztési költség 40-50 millió volt. A többi a gyártás, szállítás, reklám, egyéb. A COD esetében meg az 50 milliót sokallom, mint fejlesztési költséget, hiszen már adott volt szinte minden. Az MGS4 fejlesztése került elvileg 60 millióba a nulláról kezdve.
-
Sirandrish
legenda
válasz wednesday #10 üzenetére
hát a PC-s verzió megjelenése előtt a tesztelőket megspórolták az kurvaélet
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
dfdfdf
őstag
Hát ez a másik felesleges kütyüt venni azért hogy majd ne legyen felesleges szerintem felesleges . Ha majd kipróbálom a natalt nyilatkozok róla hogy milyen de aki ugrálni akar a TV elött annak ott a Wii az is jó kis konzol .Nem fogom megérteni miért kell "másolni" egy vetélytársat (másolás alatt értem az ugrálva való játékot).
-
Cathulhu
addikt
Gerillamarketing.
Most mindenki arrol fog suttogni mije lehet a THQ-nak...
A microsoft meg majd aztmondja, allja a fejlesztes felet, ha olyan hiperszuper cucc lesz...Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
-
dfdfdf
őstag
válasz Sirandrish #17 üzenetére
Hát apáink is dobozzal játszottak csak az karton volt ez meg X
Hát XBOXról beszélünk (PS3 tulaj vagyok de cserélném 360ra ) -
Sirandrish
legenda
-
dfdfdf
őstag
válasz Sirandrish #19 üzenetére
GTm? hmm el vagyok maradva az mi?