Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Külsős fejlesztőknél köszön vissza a gyenge hardver.Kakaó híján a kóddal kell varázsolni, ami persze plusz költség és gondolom bizonyos számítási kapacitásnál többet semmilyen optimalizálással nem tudsz nyerni,ergo így is lesznek visszabutitások(vagy alapból alacsony objektumszámmal terveznek stb).Pár hete néhányan szóvá tették a dolgot a fórumon de el lettek küldve a fenébe, pedig az árba beleférne erősebb hardver.Unity, Unreal Engine 4-es mobiljátékokról az a véleményem hogy 90% gagyi.Mobilplatformra, oldalnézetes, menedzselős vagy platformjátékokat kell fejleszteni,nem PC-konzolhoz képest agyon butított Shootereket.
    Nintendónak megéri plusz erőforrást befektetnie játékaiba,de harmadik fejlesztőnek -aki nem keres a konzol eladásokon - nem látom ezt.Persze lesznek játékok, de lehetne ez jobb is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák