Új hozzászólás Aktív témák

  • zapkorte

    tag

    válasz liksoft #32 üzenetére

    Az újrahasznosítás azért elég jól működik. A kérdés mindig az, hogy mi a gazdaságosabb, ha lakatos Pista bácsi több napi kézimunkával kifoltozza a rozsdalyukakat a régi kocsin, aztán fényező feri bácsi még kittel, csiszol, fényez, avagy az, ha az egész rozsdaboglyát kohósítják, és magas szinten gépesített gyárakban új autót sajtolnak a nyersanyagból?
    Szerintem az új autókkal egyetlen probléma van: az áruk. Ugye az emlegetett Ford bácsi gyárában $5 volt a napszám, és $270 volt egy vadiúj T-modell nagyker haszonnal, kisker haszonnal, adóval, zusahmen. Vagyis egy Ford gyári futószalagmunkás kb. 3 havi béréből tudott venni egy vadiúj T-modellt! Na most szerintem ha ma egy suzuki gyári munkás három havi béréért (vagyis kb. 360.000 Ft-ért) lehetne vadiúj autót venni, az egy elfogadható helyzet volna... ;-)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák