Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a valósághűségről van szó, hanem a szaksajtó pontjairól (egyébként a Shift 2 ugyanolyan félszimulátor, mint a Dirt 3). Ez alapján, idén átlagosan a Dirt 3-at értékelték a legtöbbre PC-n. Az kétséges, hogy ez is lesz a legnagyobb példányban eladott game, mert jön az F1 2011, ami már csak a neve miatt is brutálisan teljesíteni fog. 2010-ben sem tudták megverni az F1 2010-et eladásban, valszeg ez idén sem változik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak a PC-t vettem számításba. A konzol az más. Oda egy évben elég sok minőségi autós játékok jön.
(#20) adamssss: Játszottam mindkettőt. A Shift 2-őt nem sokáig, mert dettó ugyanaz, mint a Shift 1, még egyszer nem vágytam ugyanerre az élményre. Azóta porosodik a játék a steamen. A Dirt 3 is megvan, de kevés esélyem van játszani, mert májusban jelent meg és előtte műtétem volt. Még mindig nem gyógyult be a seb, és elég nehéz kényelmesen hátradőlni, mert enyhén fáj. Az eddigi élményből kiindulva a Dirt 3 jobb, legalábbis több újítás van benne, nincs az az érzésem, hogy ezt egyszer már végigjátszottam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor már megkaptuk volna, de az RBR-t sajnos nem lehet eladni konzolon. A BlackBean ígéri, hogy a WRC2 októberben igazi szimulátor lesz, de hát ezt mér hallottuk 2010-ben a WRC megjelenése előtt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kő parázni már jól vagyok. Csak nem forrtam még össze.
Akkor ez tipikusan ízlés kérdése. Mondjuk kvázi ugyanazt kétszer szerintem nem szerencsés kiadni. Mindig kell valami komolyat újítani.
Nekem a Shift 2-nél már az gáz volt, hogy az előző képkocka depth bufferjéből számolja az SSAO-t. Tipikus Xbox 360 megoldás, ha a PC-s VGA-k 10 MB memóriával rendelkeznének, akkor megérteném, hogy erre szükség van. Mázli, hogy az 1.02-ben már korrigálták ezt. Azt nem említem meg, hogy az AA-t a CPU számolja, mert DX9-ben nincs más lehetőség ezzel a motorral, na de miért nem váltottak DX11-be, ha már ilyen deferred rendert írtak?[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!