Új hozzászólás Aktív témák

  • Macilaci457

    őstag

    Gondolom többeknek nem kell megmagyaráznom, hogy mennyire visszataszító, amikor valaki lepofátlanozza, vagy egyéb jelzőkkel illeti azt, aki tiltja, esetleg kijelenti, hogy tiltja a reklámokat.
    Ha nem akarom, nem nézem meg, és ezt hogy hogyan teszem, az én dolgom, és nem rejtegetem.

    Manapság annyi reklám, álló vagy mozgókép van körülöttünk, hogy az már elviselhetetlen. Erre tömegközlekedés közben jöttem rá, amikor azt figyeltem, hogy szinte pattog a szemem a feliratokon, mert így gyüjtünk információt, de egyben egy 45 perces villamos út alatt tisztára lefáradtam agyilag.

    És igen, tudatosan lehet, és én figyelek rá, hogy ne kövesse a szemem a színes, villogó, káprázatos, egyre figyelemfelkeltőbb vizuális hatásokat. Jórészt a villamosmegálló plakátjairól sem tudom mi van rajtuk, csak hogy pl. az egyiken egy "ronda ember" van, a másikon meg kiskutya, a *annon meg már *elenor.

    Egyben egyetértek a szponzorált cikkekkel kapcsolatban, mert tényleg jók.
    Többek között azért, mert információt hordoznak, nem étvágyat gerjesztenek. És ha ettől akarok *amsung telefont venni, az a reklámozónak ugyan olyan jó.

    Azt el kell, hogy mondjam, hogy az egyetlen, ami miatt néha még a PH! cikkeket sem olvasom el, az a címük. Ugyanis néha több a szleng benne mint a tartalom. Pl. egyszer kerestem egy monitor tesztet, és nem találta meg a kereső sehogy sem, mert valami olyan címe volt a cikknek, aminek semmi köze nincs hozzá.

    "A négy brand nagy durranása" és "Disznó menő zajdoboz" szerű címeket inkább átugrom, mert félő, hogy a cikk tartalma is hasonlóan értelmes.

Új hozzászólás Aktív témák