Új hozzászólás Aktív témák
-
"Kevésbé ismert dolog, de a Havok fizikai motor PC-s verziója nem olyan fejlett, mint ami elérhető az új generációs konzolokon."
Na ezt azért nehezen hiszem el. Van erre konkrét példa (játék), ahol az adott cím jobb fizikát használ konzolon, mint PC-n? Nem láttam még ilyet.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
LOL
Majd ha lesz olyan multiplatform játék, amiben a fizika látványosan jobb lesz konzolon, mint PC-n, akkor majd talán elhiszem a dolgot, bár ekkor még mindig könnyen előfordulhat, hogy a PC port lett trehányul összehányva, ahogy ez manapság szokás.
Konzol exkluzív játéknál hiába mondják, PC-n is lehet olyan dolgokat csinálni, ami konzolon nem elérhető. Én is mondhatnám, hogy konzolon ezt meg ezt nem lehet megcsinálni, de amíg nincs kézzel fogható, valós bizonyíték (valós multiplatformjáték a gyakorlatban), addig számomra ezek csak üres szavak.
Én csak azt látom, hogy a régebbi és néhány újabb PC exkluzív címek még a mai napig alaposan elp*csázzák fizika téren a mai AAA sz*rokat.
#8: Áhá!
Na most adtál egy ötletet a német Astragon-nak.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Uncharted 4? Ez még viccnek is rossz a 30 FPS lock-kal. Pedig korábban hogy be volt harangozva, hogy most a Naughty Dog mindent kihoz a PS4-ből és megmutatja, hogyan kell azt használni: nesze nektek 30 FPS!
Régen a Monolith (F.E.A.R.) és az Ubi (Far Cry 2) kiváló fizikát alkalmazott, manapság pedig csak a Flying Wild Hog-nál látok ilyet, na persze ott van még a Red Faction széria is, ami brutál jó fizika szempontból.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
"Azokat a játékokat már messze lelépték a maiak. Az Uncharted 4 még jobban lelépi őket."
Hol? Tudsz mutatni egy olyan videót, ahol a játék fizikája brillírozik és amit még soha nem láthattunk PC-n?
A Road Hog Engine első verziója már nagyon jól használta az akkori Havok motort, ennek kéne lennie ma a minimumnak fizika szinten, de ezt a mai AAA címek meg sem közelítik. A Hard Reset óta a FWH még tovább fejlesztette a Road Hog-ot.
Most komolyan, melyik konzolos címben látni olyat, hogy egy robbanásveszélyes túlnyomásos tartály erőhatás hatására a nyomásnak megfelelően lekezd vadul repülni és a robbanáskor sok tereptárgy szétlökődik? Én eddig ilyet kizárólag a FWH játékaiban láttam.
Nos én eddig csak a Far Cry 2-nél láttam olyat, hogy ha eldobunk egy gránátot, akkor a közelében lévő összes növény reagál a lökéshullámra (talán még a Crysis 1-ben volt ilyen, bár ebben nem vagyok annyira biztos). A Far Cry 3-ban teljes mértékben kiherélték a fizikát, semmi nem maradt belőle (hála a konzoloknak). A 4. részbe úgy látom ismét visszakerült a fizika, mert itt már sokkal erősebbek a célkonzolok.
Szóval, amit a PC tudott 2008-ban, azt most a konzolok már tudják 2014-ben. Szóval ha majd a híres Uncharted 4 a maga 30 FPS korlátjával látványosan túlszárnyalja fizika téren mind a Far Cry 2-t, mind a Hard Reset-et (értsd: tudja mindazt amit a másik kettő együtt), akkor esetleg talán van valami abban amit írsz róla, de még akkor is nevetséges a 30 FPS korlát.
Eddig az egyetlen konzolos játék, amire azt mondom, hogy "Ez igen, nem semmi, ilyet még nem láttunk PC-n!", az a Driveclub, abból szívesen látnék egy PC portot.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest