Új hozzászólás Aktív témák
-
arnyekxxx
veterán
https://turizmus.com/szallashely-vendeglatas/toronto-es-sydney-is-korlatozza-az-airbnb-mukodeset-1165786
Az utóbbi hetekben két újabb nagyváros, Toronto és Sydney jelentette be, hogy korlátozásokat vezet be a rövid távú lakáskiadás terén. A két nagyváros ezzel San Francisco, Párizs és Amszterdam példáját követi, amelyek mind maximalizálták az egy kiadott lakásban egy év alatt hivatalosan eltölthető éjszakák számát. A városok listája minden bizonnyal bővülni fog a jövőben.
-
arnyekxxx
veterán
válasz Bluesummers #37 üzenetére
amit te a "fasságokra szétosztott pénz" kategóriába teszel az a költségvetésben kb kerekítési hiba, a többi megy a fejlődés - K&H / útjavítások / orvostudomány / egyetemek, általános és középsikolák, stb...-re.
-
arnyekxxx
veterán
válasz Donki Hóte #53 üzenetére
de miután a szomszéd feljelent
a szomszéd is bérbeadó -
arnyekxxx
veterán
válasz Busterftw #168 üzenetére
a közösségi szolgáltatások lényege, hogy nem kell betartani a szolgáltatás nyújtására egyébként vonatkozó szabályokat.
adófizetés:
https://index.hu/gazdasag/2016/01/20/uber_taxi_rendelet_budapest/
Az egész rendszer úgy van kitalálva, hogy évente milliárdokat spóroljon meg azzal, hogy csak a legszükségesebb adónemeket kelljen befizetnie a lehető legalacsonyabb adókulcs szerint.
Mindehhez az Uber két fontos leányvállalatot hozott létre: az Uber C.V.-t és az Uber B.V.-t:
Az Uber C.V.-t Hollandiában jegyezték be, nincsenek alkalmazottjai, a központja pedig a Bermudán van, ami egy klasszikus adóparadicsom. Ez a cég kötött 2013 májusában az anyacéggel egy szerződést, aminek az a lényege, hogy egy egyszeri összegért cserébe és 1,45 százalékos alkalmankénti jogdíjért megkapja a jogot, hogy az USA-n kívül használja az Uber szellemi tulajdonát képező szabadalmakat. Arról is megegyeztek, hogy megosztják a jövőben fejlesztendő szabadalmak költségeit és bevételeit. Ez teszi lehetővé, hogy az Uber távol tartsa az amerikai hatóságoktól az USA-n kívüli profitját.A másik fontos leányvállalat az Uber B.V.: ennek viszont tavaly októberben 48 alkalmazottja volt. Amikor egy utas bárhol a világon fizet egy uberes utazásért, a kifizetett pénznek általában a 80 százalékát megtartja a sofőr, a 20 százalék pedig ennek a holland leányvállalatnak lesz a bevétele.
A két holland leányvállalat közötti megegyezés alapján ekkor a B.V.-nek jogdíjat kell fizetnie a C.V.-nek az Uber szellemi tulajdonának használatáért. A B.V. a bevétel egy százalékát tarthatja meg nagyjából, a többi pénz pedig a C.V-hez kerül jogdíj formájában. Ez után pedig a holland törvények alapján nem kell adót fizetni.[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- BestBuy ruhás topik
- Háztartási gépek
- Eredeti játékok OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...