Új hozzászólás Aktív témák

  • rii

    nagyúr

    válasz #90088192 #200 üzenetére

    a techológiai fejlődés már csak arról szól, hogy a gyárak kétségbeesetten próbálnak életben maradni (tv, autó), és hozzák ki az újabb dolgokat, van egy (vagy több) reklámügynökséggel szerződésük, a reklámóügynökség meg csinál kampányt
    a kampányt meg mi, emberek beesszük ... és megyünk új autót új tv-t venni, mert a plakátok elhitetik az emberekkel ( képi világ, minden termék mellett boldog embert lehet látni ) hogy ha az az adott cikket megvesszük, akkor boldogak, menők leszünk

    a fogy. társadalom sose akarja hagyni, hogy megelédedjünk
    mesterségesen generált vágyakat hajkurászunk egy életen át a reklámiparnak köszönhetően
    és már nem a funkcionalitás eladásáról szól a reklám ... hanem az egót célozza meg ... "ilyen meg olyan kocsival mennnnyire menő lehetsz"
    "találd meg a stílusod"
    hiszen autó már van ... most már eljött a "menő autók kora"
    csilli-villi színre fújt spoiler
    led-es lámpa ésatöbbi-ésatöbbi olyan ficsőr, ami nem kell az autóhoz ... de ... ezzel lehet már csak eladni, mint "új autó" ...

    amik most kijönnek autót, azokat már általánosba megrajzolta az osztálytársam ... csak ... el kellett húzni a fejlődést ... ameddig a funkcionalitással el lehetett adni a kocsit, addig nem adtak hozzá designt ... most mát nem lehet csak a funkcionalitással eladni az autókat ... most már eljött a design-os autók kora

    meggyőződésem, hogy ha nem tolnák az emberek arcába a 4K-8K-t, vígan ellene mindenki a full-HD-val.

    csak akkor tv-gyár: rolo-le.
    de ugyanez igaz az autógyárakra is.

    [ Szerkesztve ]

    piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

Új hozzászólás Aktív témák