Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Cifu #5 üzenetére

    A pénz & pofátlan gazdagodás azért nem biztos, hogy ennyire stabilan megállja a helyét. "Bezzegrégen" egy Doom / Duke Nukem 3D / akármi pályát egy-két pályatervező pár napi munkával összehozta. A mai grafikai színvonalhoz viszont elengedhetetlen a nagy mennyiségű assetek gyártása (többféle fa, házak, járművek, kövek, stb.) amelyekből tippre egyetlen egy megalkotására megy el annyi munkaóra, mint egy "bezzegrégen" játék komplett pályájának összehozására (mondjuk nem egy kavics esetében, de egy háznál már elképzelhető, ha be is van rendezve). És persze nem véletlenül duzzadtak fel a fejlesztőstúdiók sem - vajon hány ember és mennyi munkaóra kellett mondjuk Los Santos és Blaine County megalkotásához? És vajon milyen munkabérrel, bérköltségekkel járt mindez - a számítógépekről és a hozzájuk tartozó szoftverek költségeiről nem is beszélve? Ennek tükrében még mindig pofátlan gazdagodásról beszélünk?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák