Új hozzászólás Aktív témák
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz huskydog17 #2 üzenetére
Szerintem mindenre az Anvil-t akarják majd. Origins-ért tényleg kár Odessey-nél pedig sokkal szebb és részletesebb látványt nyújt.
Mi az, amit a Vulkan nem tud? Raytracing meg DLSS van már benne?
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz huskydog17 #5 üzenetére
Majd kiderül mit akarnak, nyilván a leányvállalatoknak is van beleszólása, hogy ki melyiket preferálja. Viszont nyilván így oszlik az erőforrás.
Aminek nagyon örülnék ha lenne értelmes AA, mert ami jelenleg az AnvilNext-ben van, szóval mondjuk az Odyssey-ben az olyan szinten mossa a képet full HD-n pl., hogy undorító. Szomorú, de sokszor inkább az FXAA-t preferálom inkább az elmosott TXAA, MSAA helyett meg egyebek mellett. Persze ha idővel eljutunk végre oda, hogy megy minden legalább 60 fps-el 4k-ban akkor majdnem mindegy is. Post-processing-re amit használnak az borzasztó. Odyssey egy elmosott paca ReShade vagy valami sharpening nélkül. Persze erre jelenleg az NV-nek meg az AMD-nek is vannak eljárásai."Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"