Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Pontosan azért csinálja a portolást egy külön csapat, hogy nekik csak a PC-s játékmenet testreszabásával kelljen törődni. :) Ezt a formát több kiadó is átvehetné, mert a konzolportok azért konzolportok, mert azonos a fejlesztő konzolra és PC-re. Ha van egy külön csapat, aki csak a PC-re dolgozik, akkor nekik sokkal több lehetőségük van a testreszabásra, mert nem kell azzal törődni, hogy az a játékmenet, vagy változás amit eszközölnek nem lesz jó konzolra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz _Volkovy_ #2 üzenetére

    A grafikával szerintem nem lesz gond. Az engine DX11-es. Karakter és felületi tesszelláció, illetve HDAO, OIT és Diffusion DoF a menü PC-n. :D

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Frigo #10 üzenetére

    Az Eidos ezt már régóta így csinálja. Nemtom hanyadik cím ez már, de nem az első, aminél a PC-s verziót külön csapat fejezi be. Ez alapvetően nem rossz stratégia. A fejlesztés egy bizonyos szakaszától érdemes elvágni a konzol és a PC vonalát, mert csak baj van a játékmenet összeegyeztetésével. A Deus Ex esetében sok bonyolult dolog van, mert a projektet többen rakták össze, például a DX11-et is egy külső cég adja bele. A külön csapat erre is odafigyelhet.

    (#8) cskamacska: A legtöbbször minden platformon kötnek kompromisszumot a játékmenetben a másik platform érdekében. Jellemzően a PC húzza mindig a rövidebbet. Az Eidos portolos megoldása pont ezért érdekes ötlet, mert az Eidos Montreálnak csak a konzollal kell törődni, ugyanis a PC-re a Nixxes megcsinálja a munkát. A PC esetében eszközölt változások már nem mennek vissza a konzolos verzióba, vagyis nem kell kompromisszumokat kötni.
    A technikai része a legkisebb gond. A Deus Ex esetében biztos, mert a motorhoz eleve vállalta egy külső cég a DX11 fejlesztését. A fő különbségek a játékmenetben adódnak. Egy FPS-nél elég sok eltérés érhető el a PC-n és a konzolon. A konzolos kontrollerre optimalizált irányítás például eleve nem illik a PC-hez.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák