Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dezsike

    tag

    válasz Tsebacsi #2 üzenetére

    Nem kiveszik belőle, elég ha belefejlesztenek valamit amit a régi OS nem tud, máris nem fog elindulni. Minden fejlesztést tesztelni kell minden rendszeren, ami sok erőforrást igényel. Ezentúl nem fogják tesztelni XP-n és Vistán, amint nem indul el a játék széttárják kezeiket.

    Pár éve fejlesztettem moddal kapcsolatos segédprogramot egy 1998-ban kiadott játékhoz - a korából adódóan figyelnem kellett arra, hogy Windows 98 alatt is működjön, egy virtuális gépen teszteltem. Szerencsére mivel az alap Windows ablakkezelőt használtam, minden működött, csak a régi stílusban jelentek meg az elemek.

  • Dezsike

    tag

    válasz Tsebacsi #8 üzenetére

    A játék "még" fejlesztés alatt áll (gyakorlatilag azóta amióta kiadták), egyértelmű, hogy olyan harverre és szoftverre fejlesztik amit a többség használ. Ha még mindig olyan hardverre fejlesztenék a WoW-ot amilyen a kiadása idejében volt, el se indulna a mai gépek többségén, a régi gépek pedig sorban kihalnak, az emberek pedig viszonylag frissre cserélik (azért viszonylag, mert a 2-3 éves videokártyákat már emberi áron be lehet szerezni, az aktuális kártyák ára horror). Így érthető, hogy egy ideig támogatják párhuzamosan a régit és az újat, de ahogy a posztban is leírták, a jelentősen döntő többség már új gépeken játszik, azért a párért meg már nem kifizetődő fenntartani a régi támogatását. Így gondolom a DX9 támogatás is el fog tűnni előbb-utóbb a WoW-ból és megjelenik majd a 12, ami párhuzamosan fog menni a 11-el addig, amíg a mostani 12-est nem támogató gépek kezdenek el sorban dögleni.
    Amit te írtál, hogy a kiadás idején aktuális hardveren menjen azokra a játékokra érvényes, amiket a kiadásuk után már nem fejlesztenek tovább, csak patchelgetik. Azok viszont az új gépenek fognak problémába ütközni, ahogy pl. a Starcraft (1) színpaletta kezelése.

Új hozzászólás Aktív témák