Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dajkopali

    addikt

    válasz Rover623 #88 üzenetére

    az ausztrál jelentés - ahogy szerepel is a hírben - külön kitér arra, hogy a távközlési munkálatokat végzőknél extrém lehet a terhelés, pl. ha működő tornyokat szerelnek,
    nem tagadják, hogy ott lehetnek gondok

    "fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

  • Hunguardian

    csendes tag

    válasz Rover623 #88 üzenetére

    "Ne keverjük össze őket a fogyasztókkal, felhasználókkal! ;)
    Rengeteg olyan "termék" van, aminek az előállítása egészségkárosító lehet, miközben a végtermék használata gyakorlatilag veszélytelen!"

    Ez a mobilhálózatok felhasználóira pont nem igaz! Ugyanis, azért mert jelenleg a sugárzástól az átlag felhasználónak nem rohad le rögtön két nap alatt a keze vagy az arca, az még nem jelenti azt, hogy ez a technika gyakorlatilag veszélytelen. Hosszú évek, évtizedek fogják megmutatni ennek a technikának a káros hatását. De akkor sem lesz senki felcimkézve az utcán, hogy a "mobilomtól kaptam rákot", stb. A cégek pedig mélyen hallgatni fognak erről (ahogy az tették és teszik eddig is), mert nem szeretnének csődbe menni. Ennyi!

    Korábban több kardiológus, érsebész, haematológus és onkológus orvossal, egyetemi tanárral is konzultáltam a mobiltelefon hálózatok és eszközök egészségügyi kockázati tényezőivel kapcsolatban: ugyanis nekem is olyan munkahelyem volt, ahol nagymértékben napi 10-12 órában ki voltam téve ennek a technikának közvetlenül és megbetegedtem. Ezek a főorvosok, egyetemi docensek, professzorok négyszemközt és nyilvánosan is mást és mást mondanak erről. Amit tudni akartam tőlük, arra választ kaptam. Nekem azóta nincs, és a későbbiekben sem lesz okostelefonom. Eljöttem a cégtől ahol megbetegedtem, és milyen érdekes, azóta nem romlott tovább az egészségi állapotom, mint addig hétről-hétre egyre rosszabb volt. Bár az egyik krónikus betegségem így is gyógyíthatatlan lett, és életem végéig speciális gyógyszereket kell szednem emiatt.

    Ha valamiről kiderül, hogy káros, azt a gyártó cégek, az üzemeltetők és a kereskedők nem verik nagydobra (nem akarják elveszíteni a vásárlóikat). Belső körben igyekeznek megoldani a problémát, és céltudatosan csendesen intézni a termék hibáinak a kijavítását. Elemi érdekük a titoktartás. "The business is business."

    Üdvözlettel, Hunguardian. Bölcsességed, műveltséged és jellemed az mutatja meg, hogyan és milyen tisztelettel bánsz embertársaiddal.

Új hozzászólás Aktív témák