Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz oriic #18 üzenetére

    Hát igen, igazán nem is értem a többi verzióért minek állnak sorba annyian, kottára ugyan az az összes BF csak más skin van rajta, ill. esetleg a time-to-kill változik annak függvényében hogy épp mennyire hardcore játéknak akarják eladni...

    No de a 2142 az egy igazi különc volt olyan extrákkal amit a többi nem tudott, és én pont ezért szerettem sokkal jobban. Pl. a személyi álcázó, a pajzsos mindenféle járművek (ezeket külön imádtam), a titánok, meg úgy egyáltalán a hangulata is elég egyedi volt... nagyon eltalálták, kb. az egyetlen olyan BF amin érezni hogy mertek egy kicsit kockáztatni és újat mutatni. :C

    Persze egy korai BF-ről lévén szó tele volt bugokkal és úgy alapból borzasztó rossz volt a network motorja is, ami sok fejfájást okozott... de ha csak azt amit az eredeti BF 2142 tudott megkapnánk egy Frostbite motorba ágyazva, kiegészítve a ma amúgy általánosan minden hasonló játékban feltűnő dolgokkal mint a felszerelésünk (alkatrészeinek) részletes testreszabása, hát... én megfogadtam hogy többet EA-tól egy rozsdás szöget se pre-orderelek, de egy ilyen BF 2143-at akkor is, gondolkodás nélkül. :U

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz ViZion #46 üzenetére

    Áh, mennyi emlék... :) Az az EMP lövedék is tök állat volt, főleg mikor egy csapatszállítón voltál utas és telibe kaptak eggyel, aztán elkezdtetek zuhanni te meg azt nézted hogy a pilóta kiugrott-e már vagy úgy érzi hogy össze tudja szedni mielőtt "leszálltok". :DDD

    Meg az a drop pod-os téma is tök jó játékelem volt, főleg hogy az APC-kből is ki tudtad lőni magad drop pod-al. Annyi játékelem volt benne ami a többiben nem, egyszerűen nem is értem miért nem vitték tovább... bár, elnézve a piacot ill. a többséget, mindig az egyszerűbb, butább játékok a népszerűek... véletlen se legyen ám benne semmi extra taktikus eszköz vagy játékmechanika, az nem kell ám... ma már az a "jó" játék amire 1 hét alatt rá lehet unni és többet a hátad közepére se kívánod... :U

    Na meg igen az a hovertank (az öreg Nekomata), hát hogy azzal milyeneket lehetett osztani, te jó ég! Mikor az eredeti irányodba tovább sodródva fordulatból felkapattad az elejét az út széli dombra amitől pont annyival feljebb tudtad emelni az ágyút hogy lekaphasd az égről az ellenséges vadászt, és amikor ez sikerült is, azt a feelinget egyetlen BF se tudta megközelíteni sem azóta.

    No meg ha már megint a járműveknél tartok szerintem az a pajzs egy kegyetlen jó ötlet és játékelem volt. A többi BF-ben beülsz egy akármibe, aztán jön a jó esetben hiper-szuper HOTAS-os, rossz esetben aimbot-os helikopter, megsoroz a szarjaival és annyi volt, semmit nem tehetsz... 2142-ben meg ha füleltél és hallottad mi készül ellened, aztán pont jókor húztad fel a pajzsot (nem volt OP, elég jó érzék kellett a megfelelő időzítéséhez) akkor túlélhetted a rajtaütés-szerű támadásokat és volt esélyed felvenni a kesztyűt.
    BF1-ben pl. számtalanszor döglöttem meg úgy, hogy fogalmam nem volt mi történik körülöttem vagy még inkább abszolút semmi eszközöm nem volt egy fair küzdelemre (me se védelmi se támadó eszközöm nem volt az ellen ami épp jött) - a BF 2142-ben ez sokkal ritkábban történt, kis szerencsével még azt is túl lehetett élni - akár gyalog is - ha a titánról úgy rendesen megszórtak, csak figyelni kellett... BF1-ben hasonló helyzetben látod előre, hogy meg fogsz halni, de semmi eszköz nincs a kezedben ellene. :N

    Tovább lépve a nosztalgiázáson, szerintem az új Battlefront miatt esélytelen hogy a 2143 legyen az új BF, nem hiszem hogy ki akarnának hozni 2 sci-fi lövöldét egymás után... :(

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz -=MrLF=- #89 üzenetére

    BF 2142-ben még volt Commander (hiányzik nekem is) és a Titan-t oda tudta küldeni a mapon ahová jól esett neki; a Titan fedélzetén meg spawnoltak repülők, szóval gyakorlatilag megcsinálták amit kértél, meg sok minden mást is...

    2142 = Best Battlefield Ever

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák