Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Rolly #422 üzenetére

    Nem értetted.
    Az ne mindegy, hogy 10-ről 20 százalékra töltve Vagy 60-ról 70%-ra töltve lehet több energiát felhasználni egy "gyors" és nem gyorstöltéskor.

    Amúgy az akkumulátorok kapacitása egy kompromisszumos optimum beállítás.
    Teljesen lemeríteni és teljesen feltölteni nem lehet az akkumulátorokat. Ezt a töltőelektronika szabályozza. A "túlmerítés" értelmetlenül károsítja az akkumulátort. A túltöltés korlátozza a feltöltések lehetséges maximális számát.
    A minőségi gyártók egyszerű trükköt alkalmaznak. Az akkumulátor névleges kapacitását alacsonyabb jelzik, mint a benne lévő celláké. Tehát alacsonyabbra töltik a lehetségesnél.
    Ezzel teszik láthatatlanná a használatból származó kapacitás csökkenést. Legalább is a garancia időn belül.

    Modern dízel autót nem vásárolunk városi forgalomhoz. A részecske szűrőnek kevés lehetősége van öntisztulni. Télen még rosszabb a helyzet, lassabban melegszik fel a szükséges hőmérsékletre.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák