Új hozzászólás Aktív témák
-
Soak
veterán
nem is tudtam ,hogy van ilyen topik is a ph-n . A modellező forumokat már amugyis szörnyen untam. Majd fényképezgetek nektek . Van egy-két cuccom. Meg volt is.
Amugy probálkozott már valamelyikőtök GPS-es sebességméréssel? MI egyszer igen, de sajna nem nagyon értük el a kivánt hatást -
Soak
veterán
Olyat mi is probáltunk csinálni ,csak nem nagyon sikerált. Autokrol is ,de általában pont akkor nem jött össze semmi. igy vissza gondolva. ennyi idő alatt csinálhattam volna. Majd az E-maxxot megtekerem. amugy is komoly benne a hv . Szoktatok rendelni USA-bol? jo lenne együtt mert 2-en sok a ptk .
-
Soak
veterán
Buggyról azt kell tudni ,hogy vannak belőle brutálisak, amit ha lát azember akkor is alig hisz el. de ezek 200k körül vagy felett vannak menetkészen. A terep az inkább csak murva, föld, a hasmagasság miatt igazán nem terepre jok, inkább rally szerü . Onroad is jo . Amugy el kell dönteni ,hogy robbanos vagy elektromos. En neked egy monstert ajánlanék azokkal meg tudod szokni a dolgot, nem kell olyan jol beállitani mint egy verseny buggyt . Meg elég strapabiroak és onroad és offroad egyaránt jol használhatóak. Én az e-maxxomat leginkább onroad használom mert nincs sehol sem off road lehetőség (csak puszta, de fü helyett akkor már beton ) és teljesen jól lehet vele szórakozni. Amugy ezt az autot magasan a legjobbnak tartom amim eddig volt. Savagetől elkezdeve egy-két dolog . Amugy ha RTR megveszel egy monstert akkor mindenképp ajánlom ,hogy egyszerre egy nomrális szervot is vegyél bele mert a gyári cuccok csak autokázni jok, elég sokat lehet miattuk szivni
-
Soak
veterán
Igen, volt már Savagem is, ha szerelni szeretsz akkor azt vedd . Elég izmosat ment alap mocival is, de állandoan darabokba volt. kb annyit szereltem mint a többit összesen. Amugy már eladtam. Amit kinéztél nem ajánlom, alkatrész támoagtás nem hiszem ,hogy megoldott itthon meg nem is tünik tul minőséginek. Monsterekből a traxxas meg HPI ami volt már nekem , ezeknek itthon is megvan a kellő támogatásuk .
Az offroad cuccokban kesöbb cserelhetö pl. a motor, szervo, stb.?
Igen, de ez nem attol függ ,hogy milyen felszinre készült a cucc . Amugy eléggé ki vannak centizve a hajtás láncok szoval egy esetleges motor cserénél azt is ujitani/fejleszteni kell
U.i.: En azért rábeszélnélek egy E-maxx + HV kombora ,csak az is eléggé a verseny buggyk árát surolja, nekem is sok idő volt mire összejött. De nagyon gyilkos kis cucc. Amugy az E-maxx mellett szol ,hogy a hv-t birta 1évig gyári hajtásláncal (igaz ,hogy eltekeredett minden, de csak 2szer törött középső lehajtás ) .
u.i.: 2 : [link] inkább ezt venném
[ Módosította: radi8tor ]
-
Soak
veterán
Ezt nem lehet ám össze törni olyan könnyen . Nem észnélkül kell játszani. Amugy egy olcsobb cuccal (minőség) csak a szivás lenne és elmenne tőle a kedved. Ráadásul majd annyit kültenél rá ,hogy egy nagyobbat is vehettél volna
Amugy amit kinéztél már sokkal jobb választás , kis ST ,nekem is volt ST , látványos a két kerék miatt ,csak vannak felületek ahol nem lehet használni pl hó , esős bithumen, -
Soak
veterán
-
Soak
veterán
Az olcsobbat arra gondoltam ,hogy rosszabb minőségü (oda is irtam ) . En amit neked ajánlok Revo 3.3. (még roto startot sem kell, csak egy gombot nyomsz és indul) , Traxxas Jato ami veszélyesen megy ,de csak 2WD , fél-buggy. A hellfire sem rossz , de en inkabb revo-t vennék
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!