- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Marvel Snap
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Fallout 4
- EAFC 24
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
-
GAMEPOD.hu
Rainbow Six Siege
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
válasz Karesz0995 #979 üzenetére
Sledge, Thatcher, Thermite, Ash +(Capito) vagy esetleg Blackbeard
és
Pulse (a várható nerf után szerintem Smoke/Caveira), Rook, Bandit/Jager, Valkyrieaz alapnégyes valóban... az eltérés a két linkelt stat között azért van, mert pl. Fuze és Kapkan jó noobok ellen, de versenyen ugye nem igazán rúgnak labdába. + a brazilok nincsenek is benne
-
k-adi
nagyúr
már hogyne lenne... az orosz alig takar ki valamit, míg a red dot és holo többet... nagyon nem mindegy... persze nekem igen mert nagy monitorom van hatalmas felbontással, de sokaknak nem és így hátrányba kerülnek ám mivel operátor nemzetiségéhez (?) van kötve a célzóka, nem lehet bármelyiket bármire rárakni
-
-
k-adi
nagyúr
Buckról? Erre csak annyit tudok mondani, hogy nézd végig a videót és megtudod a választ: [link]
(röviden: igen + shotgun kiegészítője&frag páros eléggé jó, a fegyverei sem rosszak)
Én béna vagyok Buck-al ezért inkább BB-t választom ha tudom, de jobban belegondolnva a kanadai erősebb szerintem.
-
k-adi
nagyúr
válasz demmer123 #1046 üzenetére
Szerintem jó játék, a grafika ugyan nem olyan mint az E3as videóban sajnos, de még így is elmegy. A játékmenet lassú, taktikus, szóval ha ez az első ilyen játékod akkor nehézkesen fog indulni a pályafutásod. Még én is sokat szívok vele, pedig már jópár taktikus játék van a hátam mögött, de még mindig meg tudnak lepni pedig megjelenés óta játszom ezzel.
Sokan azt hitték hogy ki fog halni a játék, de sikerült visszahozniuk season3-al a játékosszámot, így szerintem megér 5-6 rongyot ez a játék, főleg hogy még lesz egy utolsó, 4. dlc is (season4) a japókkal (akiket én már nagyon várok) -
k-adi
nagyúr
válasz daveoff #1048 üzenetére
Várhatóan október (de inkább november, mert 1 hónapos csúszásban vannak sajnos) környékén jön a season 4.
Remélhetőleg a japókkal együtt jönnek végre a beígért új gamemode-ok is.
Le kell nyomni 4-5 meccset mire az ember hozzászokik a lassú r6 féle játékmenethez (ami néha nem is lassú, sőt sokszor másodpercek alatt berobbantunk, ledaráljuk az ellent az obj. szobában)
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
Igen erre az E3as videóra gondoltam..
Csak pár dolog amit lebutítottak:
- túsz reakcióit (drónnal és a karakterekkel kapcsolatosan is)
- támadó operátorok köteleinek részletességét
- fényeket
- textúrákat
- különféle deploymentek hiánya (itt pl. helikopteres érkezés)
- robbanáskor keletkező törmelék és füst mennyiségét, részletességét
- a védekezők / "gonoszok" most már rouge operátorok és nem T-k mint alapból MINDEN R6 játékban
- kommandósok ruhái is csúnyábbak (texture downgrade)
- halál animációk bénábbak (kommandósok, T-k karaktereinek összeesése a videóban sokkal realisztikusabb)
- ajtón lévő barikádok részletesen és jól törnek (nem pedig 3 ütéstől teljesen le mint a végleges játékban)
- a túszt a kommandós mellette viszi és nem mögötte (mondjuk ebben van logika, ez valóságban is így van, hogy a kommandós megy elől és ő a golyófogó csak így nem látszik a túsz feje / reakciója sajnos)
- a túsz nem mozgatható pályán belül (pedig ez nagyon jó lenne, sok taktikát lehetővé tenne!)
- a túsz nem használható golyófogónak védekezőként (pedig ez nagyon jó lenne... aktiválódhatna egy ilyen skill utolsó életben maradt védőként mondjuk)Mondjuk számomra eléggé megdöbbentő, hogy az utolsó 2 felsorolt dolgot (túsz mozgathatósága, golyófogó) kivették a véglegesből, hiszen a nagy marketing videóban (E3) a fele kb. erről és ennek kihasználásáról szól
Annak ellenére, hogy nagyon erősen látszik (így utólag pedig méginkább) hogy előre scriptelt az egész meccs, még így is rengeteg baki benne maradt.
- Gondolok itt pl. arra, hogy a védekezők közül 2x is kimennek a házon kívülre, pedig a 4. swatos egy sniper (akit a vége felé le is lőnek mielőtt berobbantanak a "gym"-be) és simán leszedhetné őket.
- Az is mókás benne, hogy nagyon realisztikus akar lenni, de a túsz "újraélesztése" után nem biceg (pedig kellene neki, hiszen "sérült").[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz daveoff #1058 üzenetére
De de, hatalmas különbség van grafikailag a e3as video és a végeleges között. Totál kiszedték a fényeket és a füst effekteket. Én max-ra tolva játszom(tudom tudom, multit csak ultra low-on, stb... hagyjukmár) mert ha 10-ből 2x amiatt szednek le mert maxon van akkor kibírom, mert a maradék játékidőben pedig élvezem a látványt... vagyis élvezném ha lenne.
meg amit ragi is írt, hogy "robbantás után keletkező füst nem lehetne kikapcsolható, mennyivel komolyabb lenne a feeling. ".. hát igen, legalább lenne értelme taktikusan robbantani (elterelő robbantás, zavaró füst miatt máshova kell mozogniuk a védőknek, stb), mert most kb. semmi zavaró hatása nincsen (füst, hang stb) 2 másodperc után...
Meg az is milyen király lenne ha robbantás után a füsttel teli szobában csak a lézerek látszódnának fél percig...
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
Eddig alig játszottam Buck-al, de most nagyon rákaptam... nem véletlen nyomatják vele pro league-ben is. szóval hidd el Buck jó. (skeleton key + frag jó kombó)
Valky igazi csapatjátékos ha jó helyre rakod a kameráit és a többi nyomorék nem spottol vele állandóan. Na meg a spas is elég jó.
A brazilok OP-nak tűnnek de nem mindig azok. Főleg Caveira, bár eleinte annak tűnik de ha csapatosan mozognak akkor nem sokat ér, bár sokszor szétszakadnak és szépen le lehet egyesével vadászni őket. A kapitány nyílpuskája viszont elég jó ha tudod mikor kell használni.
.
Nekem már Buck megvolt, így a maradék 3 közül kellett választanom mostanában és végül Valky vs. Cav csatában nálam Cav győzött, mert 1) lusta vagyok megtanulni hova érdemes valky cam-et rakni 2) amúgyis szeretek lopakodni és a kihallgatás minden erőfeszítést megér ha összejön
Kapitány nekem nem kell, nem is fogom feloldani szerintem, inkább gyűjtök a japókra.
(támadónak ott van Buck vagy Blackbeard és Ash.. mindhárom remek) -
k-adi
nagyúr
Sajnos ilyen tapasztalatom nekem is van, hogy egy szoros meccs végén a kisjancsikák benyomják a csítet, csakhogy meglegyen a win-rate / medál, stb... Ezek még a normálisabb fajták, "csak" a végén nyomják be sokan már elején... de azokat mostmár hamar megfogja a battle-eye
-
k-adi
nagyúr
Elég bosszantó a DC és a ragequit is... Tegnap első körben spawnkillt kapott egyik Tmate, rageelt is ahogy kell... a többi kört 4v5-ben toltuk le természetesen. Szerencsére visszahoztuk de vért izzadtunk, pedig ha marad az 5. player akkor sima ügy lett volna sokszor
-
k-adi
nagyúr
válasz Mister_X #1123 üzenetére
elsősorban ők a kedvencek:
+ Ash / BB / Buck
- Bandit / Jager / Kapkan / Valky
(Kapkan az elején nagy fav volt, aztán mindenki rájött mire kell figyelni ellene... de amióta kevésbé feltűnő kapkan lézere azóta sorra sétálnak bele a csapdáimba... GOLD rankeden is tehát azóta újra sokat megyek vele)
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz Bjørgersson #1135 üzenetére
shield nélkül gyenge lenne... 2 tár kevés lenne.... nem OP BB csak nála a testére kell lőni, nem hs-ra menni
-
k-adi
nagyúr
válasz vegitossj7 #1138 üzenetére
Ez ötletes szerintem! + társakkal is lehetne így (élesztőből átmenne gyógyítóba a karakter)
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz Mister_X #1156 üzenetére
Nekem tegnap egy kapkan csapda nem aktiválódott és amiatt vesztettük a kört (én voltam utolsó életben a védők közül)... pedig ha robbant volna akkor kettőt is magával vitt volna mert egymás mögött álltak és 3v1-ből lehetett volna 1v1 amit már simán behoztam volna
de kill cam-ben is szépen mutatta: átsétált rajta és semmi bumm nem volt!
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz gyurkikrisz #1161 üzenetére
Nyilván nem hack, csak poénkodott... Szerintem lagg lesz a ludas.. Kill cam-ben tisztán látszik hogy átsétál kapkan lézeren és semmi nem történik.. gondolom pont abban a pillanatban kihagyott egy csomagot és emiatt megúszta az operátor... Sejtem ugyanez lehetett a welcome mat esetén is... Elég bosszantó sajna ez
-
k-adi
nagyúr
Sziasztok!
Felkértek Topikgazdának
szerk: Aki szeretne segíteni a Topik összefoglaló megírásában az írjon nekem privát üzenetet benne a szöveggel! Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
MID SEASON REINFORCEMENTS (eredeti, angol)
Változások az új 4.2 PATCH-el magyarul:
• 3 Operators buff / nerf
• Új eszközök
• Új fegyverkiegészítők
• Fegyver balance
• és bug fixekÁTDOLGOZOTT OPERATOROK
Változások:
Twitch-nek 2 drónja lesz, mindkettő Shock Drone. A 2. Shock Drone használata nem öli meg az elsőt ha túlélte a kezdést, azaz a "Prep Phase"-t (Shock Drone a Preparation Phase-ben, normál drón helyett)Shock Drone változások:
• gyorsabban mozoh
• halkabb
• nem lesz rajta piros világító led
• a shock dart 5méterről 7méterre elér majdVáltozások:
• Blackbeard-nek 2 pajzsa lesz, váltogathat közöttük
• A pajzs HP-ja csökkentve lett 800HP-ről 150HP-ra
• A pajzsok HP-ja a jobb alsó sarokban látható leszVáltozások:
• Doc most már tud gyógyítani is. (teammate normal heal)
• Doc most már tudja magát is gyógyítani (self-heal)
• Sőt, Doc most már túl tudja tölteni a társakat (over-heal) max. 120 HP limitált időre. A túltöltés mértéke max. 40 HP dart-onként és csak időleges (minden 2másodpercben 1 HP csökkent... egészen 100 HP-ig)ÚJ ESZKÖZÖK
ATTACKERS: CLAYMORE videó
• Thatcher Stun Grenade helyett >> Claymore.
• Twitch Stun Grenade helyett >> Claymore.
• Glaz Breach Charge helyett >> Claymore.
• Thermite Stun Grenades és Breach Charge helyett >> Smoke Grenade + ClaymoreDEFENDERS: IMPACT GRENADE videó
• Caveira Nitro Cell helyett >> Impact Grenades.
• Castle Barbwires helyett >> Impact Grenades.
• Smoke Nitro Cell helyett >> Impact Grenades.
• Rook Barbwires helyett >> Impact Grenades.ÚJ FEGYVERKIEGÉSZÍTŐK
MUZZLE BRAKE
This attachment diminishes first shot recoil, putting an emphasis on precision.
Ezekhez: G36C R4-C, MP7, SR-25, MK17, C8SFW, CAMRS, UMP45, MP5, P90, AK12, OTS-03, 552 COMMANDO, 416-C, 9x19VSN, MP5K, FMG-9, AR33, L85A2, 556xi, F2, 417, MPX
HEAVY BARREL
With this barrel attachment equipped, damage at long distance doesn’t decrease as much, in tradeoff for extra recoil. This means that there is less falloff damage, which will vary per weapon but will be around 10-20% damage increase at long ranges.
Ezekhez: 416-C, beretta m12, C8-SFW, MAC-11, P90, Para-308, R4-C, 9mm C1, UMP45, Mk17 CQB
További változtatások
• VALKYRIE BLACK EYE CAMERAS 4 helyett >>> 3 db lesz
• IQ + MONTAGNE gyorsabb eszközhasználat (1.5 másodperc helyett 1 másodperc lesz)További fegyver balance:
• TWITCH’S 417 BUFF +
• BUCK’S CAMRS BUFF +
• FUZE’S 6P41 BUFF +
• ASH’S G36C BUFF +
• ROOK AND DOC’S P90 BUFF +
• MUTE’S MP5K BUFF +
• FROST’S 9MM C1 BUFF +
• BLACKBEARD’S MK17 CQB NERF -TEAM KILLING
További szankciók kerülnek bevezetésre.
• Például a kör elején lévő korai szakaszban történő teamkill nagyobb büntetést ér és a többi körön is halmozódik.
• A túsz megölése dupla teamkillnek számít majd.
• Auto-kick is hamarabb lesz teamkill eseténHIT REGISTRATION
Ezt inkább 1:1-be átemelem: One of these issues related to high ping has been identified and fixed in 4.2. Players will sometimes connect to the wrong datacenter, which will result in high ping. This issue often results in a bad gaming experience and may sometimes be related to Hit Registration issues.We have a dedicated team assigned to work on this issue and they are making it a priority.
További bug fixek a hozzászólás elején lévő linkben.
-
k-adi
nagyúr
válasz atainprison #1184 üzenetére
BB sem halhatatlan.. Csak ugye mindenki fejre megy, ahhoz van hozzászokva.. BB nél meg testre kell lőni....ott nincs pajzs, tehát felesleges a sírás.
Ennyi a titok..
-
k-adi
nagyúr
na és az IMPACT GRENADE-ről mi a vélemény?
Hát az biztos, hogy új taktikákat és metákat igényel Twitch drón változtatása a patch után...
BB most tényleg gyenge lett szerintem, de legalább sokan akik main-elték az operátort, azoknak kényszerből mással kell menniük legalább a többi támadó operátorral is megismerkednek, szerencsére azért még van bőven választási lehetőség BB-n kívül is.
Doc-nak már nagyon kellett egy a buff, szerintem ez a gyógyítás jó ötlet...
Viszont a claymore minek kellett...na az nem tetszik, hiába lesz vele sok killem az elején (mint anno kapkannal)
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz Karesz0995 #1212 üzenetére
Tehát az impact gránát 50 HP-t sebez akkor, jól értem? Sajna még nem volt lehetőségem kipróbálni.
3db a shieldre azért sok... ott már összjáték kell ami roamerezés azaz 1v1 esetén érdekes lesz...
-
k-adi
nagyúr
válasz Vasshammer #1217 üzenetére
Szia.
Szituációk = egyedül kell
kivéve: Article 5 pálya, küldetés
---
A másik a Multiplayer >>> Terrorist Hunt mód.
Ekkor társakat is kapsz akik emberek. (matchmaking mód)
Ha "lone wolf" módban kattintasz a Normal ... Hard... gombra akkor egyedül mész egy véletlen pályán véletlen terrorist módban.[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz Karesz0995 #1251 üzenetére
Már hogyne lennél jobb.... másképp dolgozza fel az agyad a jelet, jobbak a reflexeid
-
k-adi
nagyúr
-
k-adi
nagyúr
válasz Mister_X #1262 üzenetére
Hostage kill dupla teamkillnek számít, ált. azért auto kick jár. Vagy 15perces ban, nem tudom.
Sajnos a kiszavazósdi eléggé gáz, főleg ha indokolatlan. Viszont tegnap én is voltam olyan lobbyba ahol 2 DIREKT teamkill után nem szavazták ki a társat, ami számomra érthetetlen, hiszen 4v5 még mindig jobb lenne ha kiszavaznák, mint ha teamkillel kettőt és akkor indulunk 3v5ről....
Twitch drónja is eléggé idegesítő, vannak olyan pályák ahol a drónok 5 másodperc alatt odaérnek ahova kell, azaz kb. lespawnolnak a védők és máris sebződik valaki 10hp-val dart-onként.... Tegnap volt olyan meccsem is amit konkrétan 70hp-val kezdtem el a drón miatt.... A fejlesztők alapvetően azért rakták bele ezt a drón buffiot, hogy a gadget-eket szedjék ki a drónnal de persze hogy a játékosok többsége a védőket támadják....
__
A köv. javítás azaz Patch 4.3. októberben érkezik, benne pl Valkyrie glitch is javítva lesz.
Season 4 továbbra is november közepén fog startolni amelyben további hitreg fixek lesznek
-
k-adi
nagyúr
válasz samphone #1278 üzenetére
Az általad felsorolt operátorok..
Buck, Capitao, Blackbeard -- ők támadó operátorok
Caveira -- ő védő
Tehát először azt kell eldöntened, hogy a meglévő 25ezer pontodból melyik csapatba akarsz operátort venni.
Ha védő akkor egyértelmű (bár Cav és Valky-hoz jó skill és pályaismeret kell ezt ne feledd!) a listádból.
Ha támadót akarsz feloldani, akkor a 3 közül én Buck-ot ajánlanám, de ő hozzá kell a legtöbb tudás is...., így kezdőként neked inkább Blackbeard-et ajánlanám vagy Capitao-t.
Blackbeard pajzsa most lett gyengítve de még így is sokszor ő jön ki győztesen, főleg ablakoknál. Capitao nagyon jó bomb defuse-nél, a tüzes nyilai hasznosak a defuser megvédésénél, egyéb bevédési taktikáknál.
Azaz elsősorban ezt mérlegeld. -
k-adi
nagyúr
válasz Mister_X #1297 üzenetére
Mister_X, & RaGi91
(milyen fizetett hirdetés?)A roadmaphez képest 1,5 hónapos csúszásban vannak, jelenlegi állás szerint a 4. DLC november közepén várható.
A japán DLC-vel (Operation Sunrise nem hivatalos név...) kapcsolatos HIVATALOS infókat majd berakom ide kiemelt kommentben, amint lesznek, ugyanúgy ahogyan a Dust Line és a Mid Season patch érkezésekor.
(ajánlom a Téma összefoglalót )
(ja és: Favella a legszarabb pálya eddig )
-
k-adi
nagyúr
válasz Karesz0995 #1304 üzenetére
Szerintem a yatch a legjobb, akármennyire is utáltam de a többi dlc-s map még rosszabb remélem a japános dlc hoz már valami jót
-
k-adi
nagyúr
válasz Mister_X #1316 üzenetére
Jó ha úgy nézem, mindegyiknek van fegyvere.... de ha gadget szempontjából nézem akkor nem haszontalanok, de vannak akiket csak bizonyos esetekben lehet hozni, bizonyos pályákon... ilyen pl. Glaz · Fuze · Blitz/Montage · Castle....... (ezek MIND 10% alatti pick-rate operátorok) ...és vannak a többiek, az általában használható operátorok akiket minden pályán van értelme bevetni..
-
k-adi
nagyúr
-
k-adi
nagyúr
válasz xPraetoriaNx #1386 üzenetére
Pedig Thermite nélkül sokszor szívás a támadóknak ezért valakinek muszáj bevállalnia igyis ugyis
-
k-adi
nagyúr
Amíg crashel a játék, itt egy érdekes Mythbusters videó
-
k-adi
nagyúr
Isten hét nap alatt teremtette a világot, ezeknek a gyökereknek meg három nap is kevés volt arra hogy megoldjanak egy alap problémát ... No no azért finoman az ilyen kijelentésekkel. A visszaállás végső megoldás, elsősorban próbálják megoldani a problémát (debugging, bugfix) és ha az nem sikerül bizonyos határidőn belül vagy előreláthatólag nem is fog sikerülni akkor döntenek a visszaállás mellett. Mindkettőhöz idő kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Uralkodj magadon!
● Ez a topik a Rainbow Six: Siege videojátékkal foglalkozik
● Kulturáltan fogalmazd meg a kommented!
● Topikban tilos a játékhoz kapcsolódó warez és csalások kitárgyalása!
- Suzuki topik
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Szemüveges topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Notebook hibák
- Ez a mondat angolul?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen