Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz R3laX #795 üzenetére

    A MoH, COD, stb forkokkal még évtizedekig csiszolgatták a q3 engine-t és láss csodát: amellett, hogy jól futottak, a gépigényük sem volt borzasztó. Azért erős alapokkal ki lehet használni az erőforrásokat, de mai szemmel már alig maradt pár "stúdió" akik erre figyelmet szentelnek.

    (#770) atidzsiforc
    "keresnek technical director posztra egy john carmack klont"

    Ilyet meg hol találni? Szükségem volna párra, az új projektemhez. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • Termigáßor

    aktív tag

    válasz R3laX #795 üzenetére

    Hogyne lenne meg! Már a demóval is játszottam anno, és emiatt kellett az első 3D kártyámat (egy nvidia Riva128-at) nyugdíjaznom.

    Semmi gond, néha csípőből tüzelünk. :) Geforce 2 GTS? Ó, az már erőmű volt a Quake 3-nak! Sima TnT - TnT2 kártyákkal már akadás nélkül ment. Sőt még Voodoo2-vel is egész tűrhető volt. Persze az akkoriban általános 800x600 - 1024x768 felbontásokon és 50 - 60 fps (ami akkor szintén jónak számított). Emlékszem még az akkori konfigomra: egy Abit BX6 2.0 + P2 Celeron 366@566 + 256MB ram + Matrox G400 és bizony nemhogy akadás nem volt, de jobban vitte, mint egy teljes értékű Pentium II TnT2-vel. (ami akkor a legjobbnak számított, az épp csak megjelent első generációs Geforce után)
    A Geforce2 MX már inkább a CS1.6 kártyája volt. De ha már akkor is 125fps-t akartál kicsikarni belőle, ahhoz tényleg kellhetett kotorászni a beállításokban...

    Jobbára ártalmatlan...

Új hozzászólás Aktív témák