Új hozzászólás Aktív témák

  • darkmore

    tag

    Killzone: Mercenary

    Furcsa, hogy anno hatalmas FPS rajongó voltam a Quake 3 engine korában (Jedi Knight II, MOHAA, Call of Duty 1-2, SoF II), de amekkora szabadságot érzett az ember bill+egérrel, annyira kortálozott a dual analóg. Kontrollerrel mindig is azt éreztem a gameplay javarészt kamera igazítás szenvedésből áll..., de ettől függetlenül minden ilyen címnek nagy elánnal vágok neki, sőt PSP-én is végigkínoztam magamat mindegyik 1 analóg + XO[]^ játékkal (Resistance, Mohaa, Syphon filter jó az TPS, de célozni ugyanúgy kellett)
    A játék két nagyon eltérő játékmenetet kínál fel, vagy lassan lopakodunk és megpróbálunk mindenkit hangtalanul elintézni, vagy sprint közben leszedünk 1-2 ellent lövésekkel, majd közelebb csúszunk a harmadikhoz a bicskánkkal meglékeljük, majd jöhet a következő adag ellenséges katona. A lopakodás meglehetősen nehézre sikeredett, még ha álcázó berendezésünk is van és lopakodó ruha + hangtompítós fegyverek, sokszor kiszúrnak és ha riadóztatnak villámgyorsan megérkezik az erősítés megduplázva az ellenfelek számát, cserébe ha észrevétlenül teljesítünk egy pályaszakaszt 500 pont/valuta jutalmat kapunk, ami annyira nem éri meg, mert ha a fenti rohamozó megoldást választjuk, akkor a fejlövésekért és a közelharci killekért kb. ugyanannyi pontot tudunk összeszedni, révén a riadó miatt többen rontanak ránk. Én felváltva használtam a két taktikát, sajnos így menet közben sokszor kellett felszerelést+fegyvert cserélgetni, ami szintén extra pénzbe kerül. Természetesen a grafika, hangok nagyon jók húzócím révén és a történet szokásos kis gagyiság, talán lehetett volna kicsit extrémebb a Killzone-okhoz hűen, van benne pár csavar és legalább nincsen benne ostoba romantikus szál, szóval hallelúja! Multiplayerre is rengeteg hangsúlyt fektettek, akár offline botok ellen is nyomathatjuk, lehet gyűjteni az XP-t, böcsület kártyákat, meg mindenféléket, ha valaki szereti, szerintem nagyon rá lehet függni. A kampány nincsen nagyon elnyújtva, inkább próbál változatos lenni kb. 8 óra alatt játszottam végig, valószínű gyakorlott dualanalógos uccuneki játékosnak max 5 óra lesz, hajrá!

    Dokuro

    Ezt még nem játszottam végig, de ahogy látom elég hosszú lesz és inkább most írok róla.Tipikusan mobiltelefonos, egyemberfejlesztette (nem hiszem, de annak tűnik) címről van szó, ami szerintem fizikai gombok nélkül csak szenvedés lenne. Maga a design sokban hajaz a némafilmekre, erős zenei aláfestés, nagyon kevés hang a karakterektől, teátrális megjelenítés, jó kis egyedi hangulata van. A játékmenet abból áll, hogy egy kis csontvázzal próbáljuk a királyjányt biztonságosan átjutattni a következő pályára, eleinte még ráérősen kikapcsolhatjuk a csapdákat, átjárókat tolhatunk elé, de később már igencsak kell kapkodni, hogy szegény kis szerencsétlenség ne fusson a vesztébe, mert automatikus tipeg előre. Sokszor át kell változnunk herceggé, hogy visszarángassuk, vagy a tőrkardunkkal felszeleteljük (összeszurkáljuk) az ellenfeleket, majd visszaváltozni, hogy magasabbra ugorva elérjünk egy ládát, vagy egy csapda kapcsolóját. Szerencsére legtöbbször inkább meg kell állni és átgondolni, hogyan is tudjuk a halálos veszélyeket eliminálni. Közben bónusz érméket szedhetünk össze, minden pályán van egy és néha egy boss is elénk ugrik és még ki tudja milyen új játékelemmel fog bővülni a következő pálya. Nagyon hangulatos, ugrabugra és kirakós is egyben, a zene fantasztikus, ha tetszik a stílus egy próbát tuti megér!

Új hozzászólás Aktív témák