Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    Érdekes azért azt látni, hogy ez a srác, ezen a szakaszon: [link] ad a gépnek több mint 23mp-et Very Hard-on. Én meg alap Mediumon, ha nem is vért izzadtam, de azért elég nehezen lett meg. Egyébként ez a Colin McRae: Flat Out dlc egyik "feladata".
    Kellemes ez a DLC. Szituációkat kell megoldani benne sokszor. Agyontört autóval érj be minimum 10.-nek, ne törd meg az autót, és nyerd meg a szakaszt, és ilyenek. Eleinte setup-hoz se lehet nyúlni sok feladatnál. Most volt nekem talán az első, hogy beállíthattam az autót.
    Volt olyan feladat, hogy (ha jól emlékszem) Új Zéland rally-n három szakasz 11km, 16km, és talán 8km. És meg kell nyerni a ralit. Érdekes módon azt vettem észre, hogy minél hosszabb a szakasz, annál jobban el lehet verni a medium AI-t. A 16km-es szakaszon több mint fél percet adtam neki. Rövidebb, 8km-es és alatti szakaszokon viszont kiegyenlítettebb. Ott nem fér bele a hiba, megforgás például. 1-1 elfékezés még igen. Jó persze ez skill-től függ, most magamról beszélek. Egy profi teljesen más téma.

    Van egy beállítási lehetőség, a "váratlan események". Ti miket fedeztetek fel eddig? Lerobbant autó a szakaszon, drón repül felém, felreppenő madár raj. A drónnál marhára meglepődtem.

    Most kezdtem kicsit beleunni a Time Trial-ozásba. Unom, hogy ott nem lehet rendesen az időjárási körülményeket beállítani. Kicsit uncsi már a száraz, nappali szakasz. :) Ezért is jó ez a Flat Out DLC. Lassan meg a karriert is folytatom. Mert rájöttem, hogy alig ismerem az alap szakaszokat.

    Egyébként jelenleg azt mondom, hogy Finnország a legbrutálabb helyszín a játékban. De minden tekintetben, brutál jó is, és brutál nehéz is. :) Ott plusz egy lépéssel előre kell gondolkodni a navigátor alapján. Mi lesz az ugrató után, mi lesz az emelkedő után, a lejtő alján. Néha ugye direkt mondja, hogy merre tarts az ugratón. De rengetegszer neked kell figyelni a következőre. Például van ahol már az emelkedőre keresztbe kell felcsapatni az emelkedőn, hogy a túloldalán jó szögbe fogjál talajt.

    És még a Svéd rali-ról akartam írni. Attól féltem a legjobban, de nem vészes. Ha rontasz is, jó esetben megfog a hófal. De volt egy feladat, hogy Ford Sierra Cosworth RS500 (RWD) nyerj úgy, hogy semmilyen sérülést nem szerezhetsz. Sima liba volt. Még hátsó kerekessel se annyira nehéz havon menni.

    Látom, szépen kopunk a Club szakaszokról. :( Már csak 5-7 fő nyomja őket. Nyomom én is nyugi, bármi is lesz indítva. Csak mindig elb*szom. :)

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák