Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    válasz DM-Fan #29214 üzenetére

    Semmi joguk nincs ilyen dolog alapjan a vasarlo jogait korlatozni, ha ilyenrol tudnak, tegyenek ellene, de az aki megtisztelte oket es megvette a termekeiket, ne azzal akarjanak mar peldat statualni.

    Mivan akkor ha egy kereskedo a Tesco-ban (szerepel a listaban) vesz gepet, majd tovabb adja igy a garancia fecnin mar a sajat a cege pecsetje szerepel? (ugye ilyet se tilt semmi.)
    Ezer sebbol verzik ez a tortenet, es biztos vagyok benne 10-bol jo esetben 2 konzolt vesznek a hivatalos partnereknel a magasabb arak miatt (amiknek a nagy resze nem abbol fakadnak, hogy gonosz Tesco 30%-os arressel dolgozik), es mivel jopar gep elromlott mar, tele lenne az internet azzal, hogy a Sony nem javitotta meg a konzolt, mert nem a Tesco-ban vettek.

    M$-tol kellene peldat venni, hogy is mukodik a 21. szazadban nem 1000ft-os zsebradio garanciaztatasa, kimozdulni nem kell otthonrol, szamlat csak akkor kerik, ha a gep gyartasi datuma es a garanciara bejelentett idopont kozott tobb ido telt el mint garancia ideje (magyarul mai nap elromlott, 2009.11.10-en gyartottak es a gari 2 ev akkor mar kell valami amivel tudjak, hogy nem mondjuk 2009.11.30-an vetted.), UPS viszi es UPS hozza, ennyi.
    Nem kell mindenfele alvallalkozoknal koroket futni, hogy az igazat bizonygasd, akik raadasul nem is szervizelhetik a konzolokat, csak osszegyujtik elkuldesre.

    Igazabol a Sony-nak fulet-farkat bekene huzni a garanciaval kapcsolatban, mert azzal, hogy nem rogton kuldik ki a gepeket, jocskan kiesnek a 15 napbol, amin belul ugye torekedni kellene a javitasra, es nem lehet kifogas a kulfoldi javitas.
    Rekordom 49 nap volt, 48. napon kaptam cseregepet, amit masnap vihettem vissza, ebbol is latszik mennyire kepben van a Sony serviz a Sony konzol garanciaja kapcsan, hogy elotte nap nem tudtak rola semmit.

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák