Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #96349952

    törölt tag

    Azt hiszem, most már igazán létjogosultsága van egy ilyen fórumtémának, hiszen nyakunkon a megjelenés: 2017. szeptember 22.

    Reményeink és a fejlesztői ígéretek szerint a folytatás minden szempontból teljesebb és fejlettebb játék lesz, mint az előd.

    Új játékmódok, rengeteg új autó, pálya, finomhangolt fizika, csipetnyit szebb grafika, kiterjesztett online lehetőségek, teljes ESL kompatibilitás.

    A Project CARS 2 elsősorban az online lehetőségei miatt lesz sokunk kedvence – már ha a beigért funkciók tényleg úgy fognak működni, ahogy azt mondták-írták a fejlesztők.

    Noha a Project CARS első része a megjelenését követően igen kemény kritikákat kapott, elsősorban a rengeteg hiba, hiányosság okán, nem sokkal a premier után a Slightly Mad Studios feje, Ian Bell bejelentette, hogy azonmód nekiesnek a folytatásnak. A rajongók (akik többnyire csalódottságuknak adtak hangot) ezt is kifogásolták, mondván: Inkább a számos probléma mielőbbi kiiktatásával kellene foglalkoznia a csapatnak.

    A Project CARS az éles kritikák ellenére is sikernek könyvelhető el, így végső soron egyáltalán nem csoda, hogy az SMS nekirugaszkodott a második résznek. Az anyagi sikeren felül vélhetően az is motiválhatta őket, hogy ezúttal egy teljesebb, jobban kidolgozott, részletesebb játékot tegyenek le az asztalra, valami olyat, amit már korábban megálmodtak és az első felvonással csupán részben sikerült megvalósítaniuk.

    A hivatalos weboldalon a következő információkat tüntették fel a készítők:

    A VALAHA LÁTOTT LEGNAGYOBB PÁLYA FELHOZATAL
    50 különleges helyszín, 200 pálya kombinációval. Nem csupán pályaversenyekre számíthatunk, lesznek ugyanis úgynevezett off-road események is, murvás, havas, homokos szakaszokkal. Természetesen mindezt teljesen dinamikus napszakokkal és időjárással.

    A LEGKÜLÖNBÖZŐBB MOTORSPORT OSZTÁLYOK
    Legalább nyolc különböző szakosztály, beleértve a sokak általvárva-várt Rallycross! A 40 különböző autó osztályból mintegy 200 típus közül lehet választani, olyan különlegességeket is, mint a valós életben soha nem használt koncepciók, és kitiltott versenygépek.

    CO-OP KARRIER
    Noha ezt már az első résznél is megígérték, talán mostanra tényleg rendelkezésünkre állhat ez a fantasztikus lehetőség. Társunkkal csapatot alapíthatunk, még több választási lehetőség, még több stratégia, még több kockázat, és persze díjak, kupák, dicsőség.

    ZÖKKENŐMENTES KAPCSOLAT
    Na, ez tényleg jól fog jönni. Atomstabil netkódot ígérnek a fejlesztők, ami által minden eddiginél biztonságosabban vehetünk részt a különböző online versenyeken és egyéb megmérettetésekben. A Driver Network nevű szolgáltatás alapvető változásokon és komoly bővítéseken esik át.

    PROFESSZIONÁLIS ESPORT VERSENYEK
    Tudás és viselkedés alapú értékelő rendszer, részletesen testre szabható online szezonok, beépített közvetítési lehetőség, és persze egy továbbfejlesztett néző-mód.

    SAJÁT PÁLYÁT ÉPÍTHETSZ
    Megalkothatod a saját, végletekig a saját igényeidhez igazított tesztpályádat, ahol kedvedre tesztelheted az autókat.

    Természetesen igyekszünk továbbra is online bajnokságokat, futamokat megszervezni, amik elsősorban a PH közösségére fognak alapozni, a többi már csak rajtatok múlik. Ebben a topikban (is) rendszeresen jelezve lesznek az új események, a játékkal kapcsolatos hírek, és persze mindenki leírhatja tapasztalatait, észrevételeit, aki segítséget kér, az minden bizonnyal gyors válaszra számíthat, szóval remélem, hogy egy pörgős, informatív és jó hangulatú topik lesz ez a továbbiakban.

  • #96349952

    törölt tag

    Újabb csinos teremtmények a Project CARS 2 autóparkjából

    A Slightly Mad Studios úgy tűnik, inkább kivárta az E3 lecsengését, talán nem akarták, hogy apróbb villantásaik elvesszenek a nagy kavalkádban, de most végre újabb képek érkeztek a játékról.

    Talán nem meglepő, hogy Le Mans 24 órás környékén olyan versenygépeket is mutogatnak, amik joggal kacsingatnak a széria felé, de vannak itt autók a versenyzés aranykorából, ezek a GTC képviselői, és túraautók is szerepelnek a felhozatalban, elsősorban a Renault kínálatából.

    A Spyder kimondottan gyönyörű, tessék megnézni:

    A 911 GT sem egy eldobandó cucc:

    És végül ráadásnak íme egy remek videó, amiben azt látjuk, hogyan küzd meg Nordschleife kanyarjaival a játékos majdhogynem szélsőséges időjárási viszonyok közepette. Igazán látványos!

    A képek mellé nem csatoltak további információkat, így nem tudhatunk meg még többet a Project CARS 2-ről. A megjelenésig azonban már nincs sok hátra, hiszen 2017 szeptember 22-én érkezik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra egyaránt.

  • #96349952

    törölt tag

    Oké, mostantól előrendelhető-vásárolható a Project CARS 2 a Steam-en is!

    Két változat között lehet választani:

    A mezei PROJECT CARS 2 semmi mást nem tartalmaz, mint az alapjátékot. Előrendelés esetén még hozzácsapják a Japanese Car Pack-ot, amiben 4, legendásnak tartott verda van, illetve néhány egyeidnek szánt festés.

    Az ár most 59.99 helyett 49.99 euró. (Vagyis napi árfolyamon számolva 18555 helyett 15462 Ft.

    De itt van a fullos változat, a Deluxe Edition, amibe mindent belepakoltak. Szezonbérlet, a már említett Japanese Cars Pack, és a Motorsport Pack. (Ez utóbbi egyébként végig csak a szezonbérleteseknek lesz elérhető!)

    Ára: Szintén 10 eurós kedvezménnyel, 80,08€, vagyis 24769 forintért.

    A Motorsport Pack tartalma:

    - Az 1974-es Jaguar E-Type V12, Group 44-es osztály. Ez egy igazán gyönyörű, szupergyors járgány, ami abszolút az autóversenyzés egyik ikonikus versenygépének számít.

    - Panoz Esperante GTR-1. Valódi szörnyeteg a 90-es évek GT világából.

    - Audi 1991 V8 DTM. Ez egy 460 lóerős DTM isten.

    - 2016 Opel Astra TCR. Ez meg egy 300 lóerős vadállat a Touring Car kategóriából.

    A Japanese Car Pack tartalma:

    - R32 Skyline GT-R. A verdára különösen jellemző festéssel természetesen.

    - Nissan 280ZX GTX. Egy ízig-vérig versenyautó, szintén egyedi festéssel.

    - Honda Civic Type R. Az európai változat.

    - A Honda 2&4 koncepciós járgánya, amolyan jövőbe mutató mérnöki álom, 13 ezres fordulatszámmal, elképesztő nyomatékkal és 215 lovacskával.

    Szezonbérlet:

    Ezt talán nem szükséges különösebben részletezni. Ennek megvásárlásával jogosulttá válasz minden, a Project CARS 2-höz megjelenő DLC-re. A premiert követő egy éven át minden bizonnyal rengeteg autó és sok pálya fog ilyen formában megjelenni.

    A Project CARS 2 Steames áruházi oldalához erre tessék.

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz szebe #8 üzenetére

    Mindenki kitalál valamit magának. Én pl hogy sajnálhatnám, hogy nincs benne a világ összes autója, de különösen a Lada 1500-as... Ugyan... Ennél sokkal kevesebb autó volt az első részben és mindenki tökéletesen elvolt vele, állítom, a 2 autóparkjának feléhez hozzá sem nyúl majd a játékosok kb. 90%-a... Ez csak a szokásos, személyre szabott, kötelezőnek érzett fanyalgás.

    4 DLC lesz, mindegyik DLC-ben 8 autó, 1 pálya és festések. Majdnem kétszáz autó "karcsú". :))

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz zoli7601 #10 üzenetére

    Szerintem is inkább a pályakínálat a gyengesége ennek a játéknak.

    Az új pályák közül ezek tudnak érdekelni:

    Circuit of the Americas
    Fuji Speedway
    Long Beach
    Red Bull Ring
    Sportsland Sugo
    Autodromo Internacional Algarve

    A rally és ovál teljesen hidegen hagy, szóval egy folytatásban kapunk 6 darab új helyszínt... Azért az tényleg karcsú.

    Egyébként a félreértések eloszlatása végett: Nord benne lesz az alapjátékban, csak Nurburgring gyűjtőnév alatt szerepel, mint egy alternatív vonalvezetés... :D

    Végül is az igazi, érdemi újdonság szerintem itt a multi megreformálása és az ehhez kapcsolódó funkciók kiterjesztése lesz. Én pl. nagyon örülök a játékos értékelő rendszernek, így nagyon gyorsan és könnyen ki lehet majd szűrni a roncsderbiző, trollkodó gyökereket. Csak ne az legyen, mint az iR-ben, hogy nekem jön valaki és én is kapom érte a büntetőpontokat... :U

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz dino_m #12 üzenetére

    Őszintén szólva nálam az számít, hogy hová tudok kigorulni az autóval, a technikai részletek nagyjából hidegen hagynak. Az, hogy most részletesebbek a régi pályák, számomra jóformán semmit nem mond, a versenyzés során ez valahogy nagyon másodlagos. Vonalvezetések vannak ebből a szempontból és ebben nem villantott valami nagyot a SMS.

    Be kellett volna tolniuk minimum 10-12 olyan pályát, amik nagyon jók és alig szerepelnek az ilyen játékokban. Akár hiánypótló jelleggel. De akkor meg mi lenne a CARS 3-ban...

    Hangsúlyozottabban behozták a játékba az IndyCart, az ezzel kapcsolatos pályalista viszont igencsak hiányos. Ezt sem tudom hogy gondolták, de mindegy.

  • #96349952

    törölt tag

    válasz dino_m #14 üzenetére

    Jó, majd meglátjuk, hogy sikerült ez a Live Track 3.0-ás cucc. Én elsősorban a multis szolgáltatásokra leszek kíváncsi, ha azok rendben vannak és ehhez még jön egy jobb szimuláció, akkor az nekem már grátisz.

    Pályák terén még elvitatkoznánk azon, hogy egy folytatásba mennyi új helyszínt illene betenni, de nem hiszem, hogy ez a mi megegyezésünkön vagy véleménykülönbségünkön fog múlni. Minden esetre szerintem a szimulátor játékok pályakínálata eléggé egy kaptafára készül, holott vannak olyan mai vagy régi pályák, amik már ránézésre is iszonyat jó élményt adhatnának, de valamiért soha nem kerülnek be a kínálatba. Gondolom ez valami elcseszett népszerűség hajhászás, és nem mernek újítani, tudják (vagy tudni vélik...), hogy mit kedvel a nép és megy a fan service ezerrel itt is, mint a filmvilágban.

    Csak pár példa: Kyalami. Estoril. Paul Ricard. Jerez. Monsanto Park. Charade. Pescara. És még sorolhatnám. (Googliztam az utolsó kettőt-hármat, bevallom, de nem mindet. :D) Na, csak azt akarom mondani, hogy szerintem marhára nem dőlne össze a világ, ha egyszer Spa meg nem tudom, Monza helyett egyszer csak az említettek közül ugrana be néhány egy játékba. Sőt!

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    Egészen biztos, hogy ez egy kidolgozottabb, részletesebb, sokkal több és jobb lehetőséget magába foglaló CARS lesz. Eddig tulajdonképpen bétateszteltünk az első résszel. ;]

  • #96349952

    törölt tag

    Némi információ a Ranking Systemről:

    Ha kilépsz bármilyen online versenyből, akkor az negatív hatással van a profilodra. Jól meg kell tehát gondolni, hogy milyen versenyhez csatlakozol, nincs többé következmény nélküli rage quit.

    A különböző géposztályok esetében különböző módon ítéli meg a kontaktokat a rendszer. A legérzékenyebb a Formula kategóriában, ott már egy kis kocc is büntetést von maga után. Az RX (RallyCross) kategóriában szinte megengedett a lökdösődés.

    A rendszer két alapvető elemből tevődik össze: Erősség és Biztonság. A Biztonságot ugye nem kell nagyon magyarázni. Ebben nehéz lesz úgy fejlődést elérni, ha gyakran ütközik, lökdösődik, leszorít az ember, vagy ötméterenként lebontja a pályamenti objektumokat, átlépi a pálya határait jelző fehér vonalat. Az Erősséget az határozza meg, hogyan szerepelsz a különböző versenyeken, milyen eredményeket érsz el, mindezt kombinálva azzal, hogy milyen Erősség-besorolású játékosok ellen. Ha mondjuk Pro besorolásod van és megnyersz egy futamot, ahol szinte csak Noob osztályúak a többiek, akkor nem kapsz pontokat. Ha viszont Noob létedre iskolázol egy Pro mezőnyt, akkor szárnyalni fogsz.

    Minden játékos aktuális besorolása látható lesz a lobbikban, illetve a játékos profilok mellett feltüntetve. Indíthatunk szervert úgy, hogy ahhoz csak az előre meghatározott besorolású játékosok tudnak kapcsolódni. Tehát ha nem akarunk noobokkal vesződni, akkor beállítod, hogy Pro, és csak tapasztal arcok fognak csatlakozni. A Biztonság szint is állítható lesz, tehát a sok crasher, rammer hülyegyerek gyorsan kiszórható és kiközösíthető lesz.

    Az egész rendszer bevallottan hajazni fog az iRacing szisztémájára.

  • #96349952

    törölt tag

    válasz zoli7601 #25 üzenetére

    Ja, ezek a szélsőséges viszonyok tényleg felejtősek. Vicces lenne egy éjszakai verseny hófúvással, Dubaiban. :D A vihart feleslegesnek érezem én is. Egyébként nekem a hangok tetszenek baszki.

    A tegnapi cunami után még partra vetett a víz néhány anyagot:

    AUDI R8 LMS - Silverstone Classic
    Formation és cooldown lap!

    BMW M6 GT3 @ Long Beach Street Circuit
    Szerintem ez sima gyakorló mód, aztán egy replay.

    Jaguar F-Type SVR Coupe @ Oulton Park International
    Gamepad-os játékmenet.

    1:15 után hogy mire ad ki figyelmeztetést és felszólítást lassításra, azt nem tudom. Ezen a pályán, ebben a kanyarban bőven szélesebbre is szoktuk venni. Lehet, szigorítottak rajta… És aztán ki is oszt neki 1 mp büntit.

    Le Mans 24 órás szimuláció
    Taknyos idő, kerékcsere (2:46-nál), éjszakai menet. Hát nem tudom, a fényszórók nekem még mindig furcsák. Nem annyira dinamikusak és amúgy sem… nem tudom, valahogy nem ilyennek kellene lennie, nem? :D

    Classic RX Lydden Hill
    Na, ha valami nem érdekel, akkor ez a kategória az… Ráadásul az ember még megkeni egy kis esővel is.

    Utcai verdák - Brands Hatch Indy
    Mehhh…. Annyira ez nem mozgatott meg.

    GTO class at Road America
    Ez viszont ultra kemény. Egyik kedvenc pályám, brutális, hihetetlenül nyers gépekkel.

    Oké, az AI immár nem segg hülye, de továbbra sem ellenfél, ahogy elnézem ezeket a videókat. Egyszerűen túl lassú, minden pályán van egy-egy olyan szakasz, ahol érthetetlen módon mintha leblokkolna. Nem mintha sokat találkoznék majd velük. :D

    Karting @ Le Mans International
    Lol cucc. :D

    Ferrari 488 GT3 - Ruapuna Park
    Srác csatornáján van még egy vidi, nem annyira érdekes (pályára kihajtás és kerékcsere), újat már nem mutat ezek után.

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    És akkor itt van a talán legérdekesebb, legfontosabb videó, amiben részletes betekintést kapunk a menürendszerbe. Első ránézésre is egyértelmű, hogy jóval részletesebb, sokkal részletesebben skálázható az egész játék, ahol pedig egyszerűsítésre volt szükség (FFB) ott is sikerült helyes irányba lépni.

    Nekem ez a menürendszer nagyon tetszik, leszámítva talán azt, hogy az autók és pályák ábrázolása kissé gyerekes lett. Az online lehetőségek egészen új perspektíváját kapjuk, szinte professzionális szintre emelhető ezzel a bajnokság szervezés, online játék.

    Rohadt hosszú lesz ez az előttünk álló két hónap... :U :B

  • #96349952

    törölt tag

    válasz PR0JECTNR56 #29 üzenetére

    Igazán nincs mit.

    Azonban most már csak a tényleg és különösen érdekes videókat fogom ide bedobálni, mert már annyi jön ki, hogy az ember csak kapkodja a fejét. Tegnap oldották fel ugyanis a közzétételi tilalmat, azóta a béta tesztben résztvevők szabadon szórhatják ki a netre az anyagokat, szóval ez gyorsan követhetetlenné fog válni.

    Ide általában felkerül ami kijön, itt meg a képekben lehet tobzódni.

    És akkor ezt még be kell tennem:

    :D

  • #96349952

    törölt tag

    válasz szebe #33 üzenetére

    Az a baj, hogy egyelőre a készítők nem mentek ennyire részletesen bele a szabályrendszer taglalásába, tudjuk, hogy lesz ez a minősítő szisztéma, és nagyjából ennyi. De hogy a működése hogyan valósul meg a gyakorlatban... A negatív hatás az lesz (ha jól tudom), hogy csökkennek a pontjaid, és ezzel távolabb kerülsz a következő szinttől, vagyis a későbbiekben többet és jobban kell melóznod ahhoz, hogy a magasabb jogosultságot megszerezd.

    Boostolás, multiacc: Ezekkel szerintem nem nagyon lehet mit csinálni. Az utóbbinak nem lesz sok értelme szerintem, hiszen maga a Steam profilod adja a játékban az ottani profilodat is, tehát ha új profilt akarsz, akkor új Steam fiókra és egy újabb CARS 2-re lesz szükséged.

    Hivatalos szerók eddig sem voltak, a host vagy futtatja azt a saját gépén, vagy (ahogy mi is csináljuk a csoportunk esetében) bérel egyet egy szolgáltatótól és akkor az mehet 24 órában. Elvileg lehetne ping-limit, és van Steam userhez köthető blacklist (tehát nem elég, ha az illető simán csak becenevet vált), így szűrhetők a dolgok.

    Annak meg nem látom sok értelmét, hogy valaki felboostolja magát x szintre, aztán felmegy trollkodni egy pro szerverre, mert kb azonnal szállnak el a pontjai és vélhetően tiltják is ki a fenébe, szóval nem éri meg, hogy x órán át azon legyen, hogy bejusson, aztán percek alatt kivágják és még a szintje is csökken.

    Az első hetekben biztos, hogy lesz kavarodás, hiszen mindenki a legaljáról indul, ebből a káoszból kell majd valahogy kiemelkedni. :D

    De mindez, mivel még nincs külön CARS 2-re írt ismertető ezekkel a kérdésekkel kapcsolatban, még csak elmélet. Tényleg jó lenne egy bővebb ismertető a fejlesztőktől.

  • #96349952

    törölt tag

    válasz #10927360 #44 üzenetére

    Szia! Esetleg az online lehetőségeket bemutathatnád, ezen belül azt, hogyan működik a büntető rendszer, illetve hogy osztja a pontokat a jogosítványokhoz a rendszer. Érdekelne a setup megosztás hogyanja is, vagy hogy a TT-s szekció miben változott. Ki lehetne próbálni élesben a swap driver funkciót is. Mik a profilkészítésen belül az opciók, lehet-e egyéni avatart feltölteni. Mi a helyzet a custom skinekkel, hogyan lehet ezeket a játékba tenni, megoszthatók-e, látszódnak-e online stb.

    Persze ha az online rész még nincs élesítve (és gondolom nincs), akkor így jártunk. :)

  • #96349952

    törölt tag

    válasz #10927360 #46 üzenetére

    Gyanítottam. Hát akkor várunk, minden esetre köszi a szándékot.

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    Jééé, mit találtam... :D Tényleg csak poénból benyomtam a 2-est a cars mögé és enter, erre tessék. :D

    Szóval most már tudjuk, hogy a Leaderboard pont olyan lesz, mint eddig volt. :U

  • #96349952

    törölt tag

    Gamescom trailer. Vannak benne aranyos jelenetek.

    Vegyétek a játékot, aztán gyertek a legnagyobb és legaktívabb magyar Project CARS Steam-csoportba.

  • #96349952

    törölt tag

    Végre kapunk egy normális setup mentési lehetőséget, és ezen túl megoszthatjuk a beállításainkat másokkal. Célzottan küldhetünk valakinek setup-csomagot. Sőt, TT-ben betölthetjük magunknak az általunk kiválasztott ghost car beállításait.

    Minderről egy rövidebb videó.

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    Eszembe jutott két dolog, amit szívesen láttam volna a CARS 2-ben, de nagy valószínűséggel (mivel egyetlen szóval sem említették) nem lesznek benne.

    Az egyik a szél. Oldalszél, ellenszél, hátszél és ezek különböző előnyös-hátrányos hatásai az autóra a pálya x pontján, a szélirány függvényében.

    A másik, hogy szerintem egészségesebb lenne, ha a játékos maga dönthetné el, hogy meg kívánja-e osztani a ghostját a Leaderboardon, vagy sem. (Én pl. nem szeretném megosztani, mégis meg kell, automatikusan és ahogy elnézem, ez a folytatásban sem lesz másként.) Én sem használtam soha senki másét, az enyémből se lessen senki. Ugyanígy a setup-megosztást is attól tenném függővé, hogy a TT-s idő tulajdonosa ezt engedélyezi-e vagy sem. Az, hogy mindkettő bárki rendelkezésére áll, szerintem simán egy köcsög dolog. Meló, erőfeszítés van ezekben a dolgokban, mások meg fogják és leszedik a setupot, meg egyszerűen lemásolják az íveket és féktávokat. Nincs ez így jól.

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz unrealnoise #61 üzenetére

    Amúgy csak amolyan mosolygós kötekedésként hoztam fel ezt a szél témát, de mondjuk egy viharban (ami már megint hülyeség egy ilyen játékban, mert melyik kategóriában tartanak futamot viharos körülmények között…) a légmozgás is eléggé jelentős, és ezt egyáltalán nem érzed. Így olyan, mintha légüres térben mennél. Ezt a jég és hó dolgot sem igazán értem, mármint azt a részét, hogy bárhová rá lehet zúdítani a télies időjárást. Ez sem túl nagy realizmus, mert teszem azt, ha hófergeteget szabadítok egy sivatagi pályára (pl. Willow Springs, Dubai), az annyira nem valóságszerű. Múltkor néztem egy videót, ember Monacóban kacsázott egy formula járgánnyal, egy merő jeges pályán. Na most ilyesmi hol tud megtörténni… Ezt a dolgot statikussá kellett volna tenni, pl. lett volna csak a rallycross számára elérhető, mert ennek abban a műfajban van helye és jelentősége. És ha már itt tartunk, az egész rallycross kategóriát feleslegesnek érzem ebben a játékban. Ha ez nincs, sokkal több idő és energia marad a hagyományos autósport modellezésére és úgy egyáltalán a játék további polírozására. Mennyi rallycross kupa lesz a premier után egy évvel? Mennyi rallycross szerver lesz? Megkockáztatom, hogy nagyon nem sok.

    Ghost és setup: Nézd, ha én azt akarom, hogy lássák hogyan megyek, akkor felteszek a Youtube-ra egy gyorskör videót, adott esetben setuppal együtt. Tapasztalataim szerint azért elég nagy tud lenni a szórás az ívek tekintetében, van aki szélesebben fordul egy kanyarra, van, aki szűkebben. Féktávról nem beszélve, és egy ghost használatával, amikor versenyben vagy valakivel TT-ben, akkor az illető annyiban mindenképpen előnyösebb helyzetbe kerül, hogy látja, hogy én mit hol és hogyan csináltam. És akkor ráadásnak most már lekarmolhatja hozzá a setupomat is. Nagyon nem buli. Setup is pont ugyanaz, mint a ghost. Ha akarom, megosztom Youtube-on, vagy az erre specializált webhelyen.

    De a CARS 2-vel már nincs ilyen kérdés. Ott van a ghostom és setupom egy helyen, egy-egy kattintás lesz elérni mindkettőt. És akkor a játékos teljes nyugalommal lecsekkolja az íveimet, féktávjaimat kigyorsításaimat, mindezt az én setupommal. :D Nekem ez baromira nem tetszik, esetleg még egy audio kommentárt, pályabejáró oktató szöveget ne rakjak mellé? Vagy egy spotter audio fájlt? :D

  • #96349952

    törölt tag

    Ja igen, még valami, bocs. A Leaderboardon fel lehetett volna tüntetni, hogy adott játékos az adott köridejét mennyi kör megtétele után tudta beállítani. Szerintem ez azért lenne érdekes, mert nem mindegy, hogy valaki beletolt adott pálya-autó párosításba 393 kört, vagy megcsinált egy világrekordot mondjuk 8 körből. Van különbség a kettő között és lehetne így is mérni a dolog jelentőségét-értékét.

  • #96349952

    törölt tag

    Úgy tudom, hogy kb. 10-15%-os teljesítmény csökkenéssel számolhatunk a Project CARS 2 esetében. Tehát egy i5-ös, GTX1060-as masinával, minimális kompromisszumokkal továbbra is 100 képkocka fölött lehetünk a legtöbb pályán.

  • #96349952

    törölt tag

    válasz unrealnoise #73 üzenetére

    Na, ez remek, meglátjuk, hogyan fog működni. Köszi a linket!

  • #96349952

    törölt tag

    Bocs, hogy ezt ide szúrom be, de a dolog jellege miatt talán nem lóg ki annyira a lóláb:

    Project CARS BÚCSÚFUTAM! (2017.09.17.)

    Jövő hét végén, vasárnap tartjuk meg a legutolsó Project CARS összejövetelünket, hiszen a játék hamarosan kifut, mivel jön a folytatása, a CARS 2!

    Ez alkalomból egy igazán komoly kihívást hoztunk össze, ahová nagy-nagy kitartás, összpontosítás és akarat, no meg egy extra kényelmes szék szükségeltetik! A futam egy 24 órás versenyt szimulál, 2,4 órában, megfelelő időgyorsítással. Ebbe a 2,4 órába előzetes számításaink szerint kb. 66 kör fér bele.

    A CARS legnépszerűbbnek bizonyuló párosítását választottuk autó-pálya ügyben, ennek megfelelően a helyszín Spa-Francorchamp, autókázni pedig bármelyik, GT3-as járgánnyal lehet majd.

    Ez nálunk az utolsó alkalom, hogy ezzel a játékkal közös összejövetelt tartunk, ez után már nem vesszük elő többé, hanem kivárjuk a CARS 2 szeptember 22-i premierjét! Úgy gondoljuk, ez egy megfelelő búcsú attól a produkciótól, amit éveken át nyúztunk.

    A monstre rendezvényre mindenkit nagy örömmel várunk, aki valaha is része volt a csoportunknak, részt vett egyes versenyeinken, de minden olyan magyar játékost is szívesen látunk, akik ugyan még nem játszottak velünk, de képesek korrekt módon, a szabályokat messzemenőkig betartva végig csinálni egy ilyen hosszú, valóban embert próbáló futamot.

    Nem győzöm hangsúlyozni: Utolsó lehetőség, aminek extra pikáns jelleget ad az, hogy ez egy játék-búcsúztató (nyugdíjazó :D) rendezvény.

    Non-stop szerverünkön 20 slot áll rendelkezésre, ebből nagy eséllyel 10-12 alapból le lesz fogva, így még 10-12 játékost várnánk ide.

    Természetesen mint mindig, most is rendelkezésre fog állni Team Speak szerverünk is az online csevegés biztosítása céljából.

    Mivel a szerver 24 órában fut, 09.11-től bárkinek lehetősége van az online gyakorlásra.

    Jelentkezni ITT lehet egy hozzászólásban, nem kell semmi mást tenni, csak annyit beírni, hogy jelzed a részvételi szándékodat. Még a választott autó típusát sem kell az orrunkra kötnöd. Ugyanitt találod meg az esemény részletes leírását, ismertetőjét.

    Az első húsz jelentkező számára tudjuk garantálni, hogy be tudnak jutni az eseményre.

    Utolsó alkalom, tényleg egy jó hangulatú búcsúztatót szeretnénk tartani, lehetőleg úgy, hogy azon minél többen vegyenek részt régi, jelenkori és új arcok, versenyzőtársak egyaránt!

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    Egy hihetetlenül jó trailert kaptunk a pénteki megjelenés alkalmából.

  • #96349952

    törölt tag

    válasz Viper26 #88 üzenetére

    Ez teljesen szubjektív. Nálam pl. a Fallout 3 és a Far Cry 3 simán tökéletes.

  • #96349952

    törölt tag

    Na, egyelőre öröm és boldogság van. Nem 100%-os, de összességében oké a játék. FFB: Nekem van, bár nagyon gyenge egyelőre, kb. mint az elődjében, de majd kipróbálom maxra tekerve. Minden esetre érzek némi visszajelzést, de ez messze nem tökély. Grafika, menü: Nekem ez kissé rajzfilmes, vagy még inkább konzolos, színes, nagyon szép, de valahogy mű. Majd hozzászokok. Volt egy kis para, hogy ultrán hogy fog futni, de nincs ezzel gond, 90-110 frémeket produkál, úgyhogy ez rendben is van. Vezetés: Na, itt vannak gondok, mármint olyan értelemben, hogy ez most tényleg más lett (Formula X, GT3-as meki és GTE-s ferka volt eddig), főleg a fékezések érdekesek, el lehet felejteni a totál telibe fékezést egyelőre. (Mindezt totál def settel.) A hangok hát…Kissé mintha erőtlenek lennének, nem? Illetve érdekes, hogy ötösből átváltok hatosba és totál elhullik a fordulatszám, bár ez vélhetően inkább setup gond lehet. legalábbis csak remélem, hogy az, mert így a hatosnak nincs túl sok értelme. Olyan hülye érzés amikor felváltasz, alig kap tőle kakaót a verda. Eleve másként kell váltani, valahogy türelmesebbnek kell lenni, de aztán lehet, hogy tényleg váltó áttét gond az egész. Hát nagyjából, röpke 50 perc után egyelőre ez van, de ez még iszonyat kevés még ahhoz is, hogy az ember belakja a játékot.

    Összességében mindenképpen előrelépés van, bug még nem volt, viszont marha idegesítő, hogy időnként megáll a játék 1-1 másodperces lag erejéig. Lehet, át kéne cuccolnom az SSD-re… Értékelésre érdemes tapasztalat mennyiségtől még messze vagyok, de az már tiszta, hogy a játék működőképes, jól fut a konfigomon (gyakorlatilag semmilyen visszaesés nem következett be ezen a téren az első részhez képest), az összkép egyelőre okés. Most pedig mennem kell dolgozni, hogy rohadjon meg. :D

    (Ja és hát egyelőre aláz az AI. :D 100%-ra tettem, GTE Ferrari, Le Mans és az elsőtől kapok 15 mp-t. :D Úgy mennek el mellettem minden pályán és bármilyen autóval, mintha a féket taposnám. :D Szokni kell még, na.)

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz .LnB #105 üzenetére

    Előrelépés alatt mit értek: Autókezelés egyértelműen jobb, részletesebb, ha úgy tetszik, szimulátorosabb, grafika is részletesebb (bár nekem kissé rajzfilmes) de hozza ugyanazt a teljesítményt, mint az első, tehát jobb az optimalizálás, de mondom, 50 perc az nulla ahhoz, hogy átfogó képet kapjak az egészről. Kell itt még állítgatni, hozzászokni ehhez-ahhoz, aztán ha az már alakul, akkor biztosan megalapozottabb és vasaltabb benyomásokat kap az ember. Ja, meg hát az már nagy szó ennél a szériánál, hogy nem futottam bele bugokba. :C De ugye itt is az van, hogy nyugtával dícsérd a napot, vagyis órákat kell beletenni ahhoz, hogy ezzel kapcsolatban is bármit ki lehessen jelenteni kellő magabiztossággal.

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz dino_m #107 üzenetére

    Eddi a RAW volt beállítva, de majd ha hazaértem délután (mégis ki kellett volna venni mára egy szabadnapot :D) megnézem úgy, hogy mindent feldobok maxra. Az alapértelmezett szerintem gyakorlatilag nulla, semmi ellenállása nincs a kormánynak, és a visszajelzések is olyanok, hogy nah, itt volt egy kerékvető, bár nem biztos, hogy ez tényleg az volt. :D De még nagyon az eleje ez, be kell lakni, 5 év után ez teljesen új pecó, van mit nézni rajta. :)

  • #96349952

    törölt tag

    válasz Dr. Gonzο #123 üzenetére

    Sajnos nálam is ez a helyzet. Próbáltam belépni 5-6 szervere, de egyikhez sem sikerült kapcsolódni. Eleve gyanús, hogy ilyne 1-2 fős szerverke vannak, elvétve akad amin 4-6 ember van. Ez valami komoyl gond/hiányosság lehet. Hát, ez nagyon nem frankó indulás, mondhatni, botrányos...

  • #96349952

    törölt tag

    válasz dino_m #128 üzenetére

    Eleve nem baba az online rész. Miért nem volt jó az, ahogy az elsőben: Kattintok a szerver keresésre, és a szemem előtt kilistázza a szerókat. Erre fel megjelenik az a teljesen idióta sárga háromszögben helyet foglaló felkiáltójel, ami pont olyan, mint egy hibaüzenet. Na, ezt a „dizájnt” inkább nem értékelném… És akkor most meg hulla a teljes online szekció egy 80 eurós játék premierjén, amivel azt akarta megmutatni az SMS, hogy na most aztán jól összekapták magukat és majd csodát látunk. Hát na…

    Plusz az online championship nincs benne, a swap driver funció sincs benne, és tegnap olvastam Ian Bell előre mentegetőzését, hogy ők igazából mindent kihoztak abból a rendelkezésükre álló csapatból-erőforrásokból, ami a rendelkezésükre állt, és ennyire futotta. De már most pedzegetik a PC3-at, hogy kb. 3 év múlva jön. Azért ez így, összességében igen mókás - amikor éppen nem bosszantó...

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz Dr. Gonzο #135 üzenetére

    Persze.

    Videóinterjú kivonat.

    ~6:04:40 "...We were going to introduce a proper livery painting system, but I think it's now Project CARS 3. That's going to be Project CARS 3. We are literally out of memory..."
    ~6:05:29 "...I think 3 years from now. I think Project CARS 3 will be 3 years... I think to do it properly, we need 3 years..."

    :C

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz theballa32 #138 üzenetére

    Az a lényege.

    (Ja, és pont olyan szar az FFB, mint az első részben. :D)

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz Dr. Gonzο #140 üzenetére

    Steam -Súgó - Játékok és alkalmazások - Project CARS 2 - kikeresed az okot és küldöd a kérelmet az ügyfélszolgálatnak. Nekem extra gyorsan refoundolták az Automobilistát. Azt hiszem két nap volt.

  • #96349952

    törölt tag

    válasz dino_m #144 üzenetére

    Az tök jó hogy kalkulálgatnak, csak előtte azért nem ártana letenni az asztalra egy életképes epizódot, mert különben ki fogja megvenni a harmadikat? Most is toltam egy picit, hát gyerekek, szerintem ez nagyon durván el lett konzolosítva...

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    Emberek! Ez a verda egy isten! (GTO-s Ferrari.) 5-6 kör alatt ronggyá tépi a gumikat, de olyat ad, hogy beszarsz!

  • #96349952

    törölt tag

    válasz Hunner #152 üzenetére

    Megnéztem, működik a fix, legalább gyorsan reagáltak. Jövő héten várható egy átfogóbb jellegű javítás, ez csak átmeneti foltozása a problémának.

    Az okozta a problémát, hogy volt valami korlátozás a lobbik számát tekintve (50), amikbe benne voltak a dedikált szerverek is. A javítás eltávolítja a listából a dedikált szervereket az ALL LOBBY szűrő esetében, úgyhogy aki ilyeneket keres, az célzottan kell, hogy ezt tegye. Viszont ha a dedikált szerverek kereséséről visszaváltasz minden szerver keresésre (vagy p2p-re) akkor újra kell indítani a játékot, hogy a dolog működjön. Ezt minden alkalommal el kell játszani, amikor a szűrő P2P-ról vagy ALL-ról dedikáltra vált és vissza.

    A következő patch (jövő hét során) elegánsabban fogja elsimítani a dolgot. A hibával a fejlesztés során nem találkoztak…

    Szóval most már megy a multi, de ne buzeráljátok a szűrőket. :D

  • #96349952

    törölt tag

    válasz rfjanika #158 üzenetére

    Közel már az armageddon, ha ilyen krisztusi jelenéseket lehet látni az égen... :D

  • #96349952

    törölt tag

    Nekem a kormányzással vannak gondjaim. A GTO és GTE verdáknál oké a dolog, GT3-asokból a McLarent próbáltam meg a P911-et. Illetve volt még a hülye Clio, meg Formula A-B és X. Na, GTO és GTE teljesen rendben van. Clio is. (Ez egyébként sokkal morgósabb lett. De tényleg. Kis fenevad hangja van. Néztem is, hogy miii vaaaan, sok volt az esti kung fu film öcséééém??? :D) De GT3-ban meg Formulában már úgy érzem, hogy nem tudom rendesen (értsd: megfelelő kormányszögben) ráfordítani az autókat a kanyarra, mert egyből megy ki a francba az egész verda. Olyan, mintha extrém túlkormányzottak lennének – tök def beállításokkal. Ez speciel marhára nem tetszik. Meg az sem (Formulák esetében), hogy olyan, mintha nem is kerekei lennének az autónak, hanem légpárnái…)

    Az sem, hogy ennyire átszabták a setup menüt. Totál nem látom át pl. a sebességfokozatokat, mit hová, meddig húzzak. Nem látom, hogy „szimmetrikus”-e az összes fokozat, mint az elsőnél. A guminyomásnál átálltak erre a PSI-re, most lehet azt is külön megtanulni, teljesen más nagyságrendekkel dolgozik… Soha nem értettem, hogy egy menüt miért kell ennyire megkavarni.

    De a legnagyobb gondom a kormányzás, meg én nem tudom… Mentem Spa-ban a McLarennel és 10-12 mp-vel lassabb vagyok, mint az első részben. :DDD Kb. mindenhol aláznak, közöm nincs se pole-hoz, se első helyekhez. Azért ez sem volt jellemző az elsőben… Most vagy mindenki már most a legelején setupol mint az állat és csak zsenik játszanak, vagy elfelejtettem „vezetni”. (Én nem állítgatok egyelőre, mindenhol default settel rohangálok.)

    Online azért vannak érdekességek, majd lesz róla videó, de ember hol feltűnik előttem, hol eltűnik, pályán össze-vissza parkolnak az autók, néha az időkülönbség mérő beragad, aztán egy másodperc alatt frissít ötször…

    A spotter szerintem sokkal rosszabb, mint az elsőhöz készített kiegészítés. Egyrészt nem annyira aktív, nem hallani rendesen, és sokkal kevesebb adatot oszt meg veled. Én továbbra is a régit fogom használni, ezt meg kikapcsolom – de még tesztidőszak van, addig hagyom.

    Ami tetszik, hogy nincs többé teligáz-telifék, legalábbis azoknál az autóknál, amiket próbáltam. Néztem a ralycross kategóriát, hát kb. most utoljára, mert marhára nem jön át ez a stílus, meg nem is nagyon értem. Beteszem kettesbe, hörög, hármasban lehal, kanyarban vissza kettőbe, de nem baj, megy ki a pályáról, fékútja mint a Titanicnak.

    Ja igen, majd figyeljétek a profilotokat. 1. Hiába cseréltem le a Steames képemet, továbbra is a régi van a játékban. 2. Pontatlan. Indultam eddig négy online futamon, egy első hely, két második, egyből kiképtem, mert gyépékkel voltam körülvéve, erre a statomban az van, hogy volt 5 kilépésem… A játékidőt is szarul méri szerintem.

    (És ez még mindig nem végső és teljes vélemény, - csomó mindent nem érintettem - ahhoz kell még egy hét legalább - meg néhány patch. :D)

    Jaaa, és ez, hogy magasabb fordulatszámon nem enged leváltani, egy halál. :(( Nagyon remélem, hogy ezt a downshift preveniont kiiktathatóvá fogják tenni, mert egy pusztulat.

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz zoli7601 #176 üzenetére

    Éedekes, mert pont mentem GT3-as Mekivel és pont Spaban, hát tizedekre voltam az elsőtől.

    Hát nem tudom, köridőket tekintve sehol nem voltam az első két-háromhoz. Több másodpercekkel vagyok lemaradva akár még olyan rövid pályákon is, mint a Red Bull Ring (1:36-okat préseltem ki magamból, az elsők 1:33-ban voltak, mindenki a Lamborghini Huracannal ment), Le Mans-ban GTE Ferrarival 4:06-okat produkáltam, ember meg bemászott 3:59-be, és még sorolhatnám. Konkrétan Spa-ban 3 mp-t kaptam az elsőtől GT3-ban. Mindig az volt eddig a mákom, hogy kihullottak előlem...

    Szóval szarul indul ez számomra, amilyen magabiztos voltam az utolsó egy évben az első résszel, az most mind megy a kukába. Megint kezdhetem az elejétől az építkezést, ami marhára nem tetszik egy folytatás esetében. Egyelőre kurva lassú vagyok elég sokakhoz képest, és ez eléggé bosszantó annak fényében, hogy az elsőnél azért csak gyorsabb voltam mondjuk a 90%-nál. Itt meg a 90% gyorsabb nálam. :D de inkább :((

    Spotter nálam is Always-ra van állítva, de nem az igazi. Az eredetihez képest szerintem szűkszavúbb.

    A guminyomás még oké, de a váltó áttéteket rohadtul nem lehet átlátni. Nincs egy ábra, ami mutatná, hogy a különböző fokozatok hogyan viszonyulnak egymáshoz. Most komolyan azt kell csinálni, hogy állítok, kimegyek, nem jó, vissza, állítok, kimegyek, nem jó, vissza, és ezt adott esetben tízszer? Ne már... A régi rendszerben láttam, hogy hogyan helyezkednek el ezek egymás után egy tengelyen és de jó volt.

    A rallycross nem érdekel, ha lehetne, a játéknak azt a részét törölném, vagy eladnám. :D

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz Shodan #181 üzenetére

    Főleg VR-ban minek használsz kormány animációt? Ki kell kapcsolni.

  • #96349952

    törölt tag

    :DDD

    On: Egy szégyen lett ez a DLC. Pályaversenyzésről szól ez a játék, nem rallyról... Engem pont semennyire nem érdekel ez a műfaj, és hát a multis felhozatalt elnézve inkább azok vannak jóval kevesebben, akiknek okés a dolog. Talán nem a kisebbségnek kellene kedvezni...

    Amúgy mikör jön a következő patch? Nagyon ráférne már erre az open fizetős bétára egy olyan javítás, ami végre ténylegesen játszhatóvá (megbízhatóvá) teszi a CARS 2-őt...

    [ Szerkesztve ]

  • #96349952

    törölt tag

    válasz Segal #642 üzenetére

    Ja, úgy esett, épp a Jézuska oldotta fel a büntit :D

    Én is remélem, hogy merőben új és érdekes pályákat kapunk, nem pedig olyasmiket, amiket leírtál... Elég volt a historic cuccokkból is. Macau pl nagy királyság lenne, de még tudnék írni vagy egy tucat pályát, ami jót tenne ennek a súlyosan megtépázott hírnevű brandnek.

    (Én pl ha lesz CARS 3, biztos, hogy azt már nem fogom megvenni se előre, sem premierben. Szépen kivárom az első értékeléseket, aztán ha egyre többen lesznek elégedettek a dologgal, akkor elgondolkodok rajta. Kétszer adták el a hitelüket baksisért, harmadszorra már nem fog menni. (Pont mint a Disney-SW esetében. Soha többet nem adok pénzt olyan SW-ért, amit a Disney csinál és nincs benne nyakig Lucas.) Biztosan megéri ilyen szemét állapotban kiadni a dolgokat, vélhetően nem én leszek ezzel egyedül így. Hosszú távon maguk alatt vágják a fát, nekem meg aztán oly mindegy...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák