- Stellar Blade - Túl az 1 millión
- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
Új hozzászólás Aktív témák
-
Penge@Borisz
tag
Szerintem sem hc szimulátor a CARS. Inkább egyfajta majdnem szimulátor, de semmiképp olyan, mint az AC vagy az iR. De én ezt nem rovom fel hibának, ez ilyen, nekem pl. pont fekszik, amúgy sem vagyok oda a hc szimulátorokért, számomra azok mindig is kissé sivárnak, sznoboskodónak tűnnek, és persze ott van az is, hogy attól, mert azok szimek, még mindig nagyon-nagyon messze vannak a valóságtól, tehát még mindig játékok. De szerencsére egy alsótagozatosoknak, vagy teljesen kezdő arcoknak kitalált Griddel sem lehet egy skatulyába tenni, ahhoz képest viszont tényleg szim.
Egyébként kipróbáltam a karriert, egész meglepő módon ez már azért megáll a lábán, legalábis így, első pillantásra. Egyetlen gondom van vele: Az AI nagyon rapszódikusan teljesít benne. Azt figyeltem meg, hogy azokon a pályákon, amiken sok a hosszú egyenes, már 90%-on is elég nehéz tartani a lépést velük (persze setup nélküli járgányról beszélek az esetemben), viszont a kanyargósabb nyomvonalokon rohadt sokat rájuk lehet verni, irreálisan sokat. Pl. Snettertonban csak 4. tudtam lenni 90%-os AI mellett, de Barcelonában, a rövidebb, viszont kacskaringósabb pályarajzon 55 mp-t vertem a másodikra, és az utolsó körben lekőröztem két AI-t. Mindezt 14 kör alatt.
De amúgy szerintem a karrier részben egyelőre nincsenek nagy gondok, a box is működik szépen, ja igen, még valami az AI-ról: Kissé rusztáló, hogy pont úgy viselkednek, mint a Shift 2-ben: Ha kanyarban érsz melléjük, akkor szinte törvényszerűen pörgetnek ki, húznak rád. Ez elég bosszantó tud lenni.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer