-
GAMEPOD.hu
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
scream
veterán
Sziasztok!
Egy olyan kérésem volna, hogy egy Kindle-t kéne feladnom Németo-ba. Szeretném költséghatékonyan, de biztosan megoldani, tehát érték biztosítva és követési számmal ellátva. Szerintem közepes bubisborítékba belemegy, a Kindle 170g.
Hogyan lenne érdemes feladni?
[ Szerkesztve ]
-
scream
veterán
Nekem továbbra sem sikerült megérkeznie UK-ból az Amazonos rendelésemmnek, amit dec 9-re írtak ki...
-
scream
veterán
Ma sikerült egy kis leveles csomagot a Postának kihoznia, bár azt igazán megmondhatná valaki, hogy mi alapján dobja be egy tök másik ember postaládájába a levelemet (full más név, véletlenül sem lehet összekeverni).
Akinek be lett dobva, ő hívott fel a csomagoláson lévő telszám alapján, hogy ő kapta a csomagot...
Ez után ne aggódjon az ember a csomagjai miatt.
-
scream
veterán
Hali!
Esetleg valaki tudja, hogy GLS futárnál minden esetben lehet fizetni bankkártyával (MasterCard) vagy függ valamitől, esetleg nem is lehet csak kp-ban?
-
scream
veterán
Hali!
Épp az előbb történt, hogy feleségem reggel kapott (11 körül), hogy jön az MPL csomag ma 8:00-17:00 óra között, haza is ment, várta a csomagot, sehol semmi. 17:01-kor beszélt a központi számon MPL-éknél, mondják, hogy a csomag le lett adva a központban, mert lejárt a futár munkaideje - de erről semmiféle értesítés nem érkezett felénk.
Ez mégis így micsoda?
Amit rendelt - valami webshopos csoda ajándék - kellene / kellett volna most hétvégére esküvőre.
Kapott egy számot 1. számú csomagkezelő bázis, ahol 30 perce csöng ki a telefon és senki nem veszi fel, pedig elvileg 8-ig van nyitva.
Ilyenkor mit lehet tenni, mert azért ezt már nem hagynám csak úgy szó nélkül? Őszintén nem tudom.
Mindig sikerül a már nem túl magas elvárások alatt teljesíteni.
-
scream
veterán
válasz Fancy-boy #10380 üzenetére
Nem, nem jött - én egész nap itthon voltam, nem hívta se őt, nem csöngetett, nem hagyott itt értesítőt, semmi kommunikáció, hanem nap végén visszaviszi, mert "túl sok volt a csomag" - WTF.
A központi számon kapott feleségem egy telefonszámot, amit hiába hívott, senki nem vette fel.
De lévén, hogy nem mi vagyunk ugye a "megbízó" a posta felé, hanem a webshop így még panaszt sem tudok tenni.
De fasza, hogy házhozszállítás címszó alatt amúgy lehetne bemenni személyesen az elosztóba - szerintem senki nem ezért fizet(ne).
[ Szerkesztve ]
-
scream
veterán
válasz Fancy-boy #10383 üzenetére
Ma reggel megint jött az SMS - most 10 óra körül - és 16:39-re volt itt. Máskor MPL csomagok 12-13 óra körül érkeznek, ugyan erre a címre - és most a futár se a "szokásos" volt.
Mint kiderült a feladó webshop még extra felárat is fizetett az express kézbesítésért, de mégsem sikerült pénteken kiszállítani. Kézbesítő futártól kérdeztem, hogy ugyan mi volt, ő nem tud semmit, nála ez a csomag nem járt, ma reggel vette át.
Nem tudom, hogyan tudnék az "eredeti" futárral beszélni - meg lenne-e bármi értelme - mindenesetre jól megszívtuk emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
scream
veterán
Hali!
Csomagfeladáshoz honnan érdemes méret pontos dobozt szerezni? Illetve matricákat a csomagra (handle with care, fragile, stb)?
-
scream
veterán
válasz ontheground #10493 üzenetére
OnePlus RMA, és meg vannak adva a max méretei a csomagnak (25x20x10cm), míg a készülék dobozo 25x7.3x10cm és ugye ehhez kéne még találni olyan csomagolást, ami belefér a méretbe és védi is a gyári dobozt/készüléket.
Kicsit kétségbe vagyok esve, mert holnap már jön a UPS futár, viszont nem adtak túl sok infót se időt, hogy hogyan készüljön fel rá az ember.
-
scream
veterán
válasz ontheground #10495 üzenetére
Végül tényleg egy 40-es cipődoboz lett, benne szivacsok (4-4 a gyári doboz sarkárasarkára és 2-2 oldalra), közé újságpapír és a gyári doboz köré bubifólia. Így 4830 cm^3 lett a térfogat (a max 5000) és 890g (a max 1kg).
Remélem UPS futár sem fog belekötni, hogy nem megfelelő, mert szerintem eléggé egyben van.
Köszönöm a segítséget!
-
scream
veterán
Hali!
Érdeklődni szeretnék, hogy magánszemélyek közötti (feleségem testvére küldte, feleségemnek), UK-ben feladott (ParcelForce) nagyobb méretű/súlyú (~15kg, 50x50x50cm-es doboz) csomagra (karácsonyra küldtek használt cuccokat), átvételkor miért kellett vámeljárási költséget és vámot fizetni (~15k értékben)? Kicsit értetlenül állok a dolog előtt.
[ Szerkesztve ]
-
scream
veterán
válasz gyulaszu #12453 üzenetére
Alapvetően is.
99.9 GBP-s érték lett feladáskor feltüntetve a csomagon (az értékbiztosítás végett), amire nekem kézbesítéskor 14536 Ft-ot kellett kifizessek a Postának. Ez ~30%-a a csomag megjelölt értékének.
Továbbá nem értem azt a hozzáállást, hogy ha ajándékként feladnak nekem egy csomagot, akkor arra miért csak előre tudok beadni a Postának papírt (mivel ajándék nem is tudok róla, hogy érkezik), főleg hogy az egész vámeljárásról semmi információ nem érkezett egyik megadott címzett elérhetőségen sem, a feladó a követési szám alapján látta csak, hogy átment a vámeljáráson és neki se ment erről az egészről infó.
Jött a postás, mondta az összeget, hogy ezt kell fizetni, de semmi számla vagy elszámolás, hogy mégis mire és milyen jogcímen kell megfizetni ezt.
[ Szerkesztve ]
-
scream
veterán
válasz gyulaszu #12457 üzenetére
Ha jól látom kellene valamilyen hozzáférési kód a másik kettő (irányítószám, t/n) azonosítón felül.Bocsi, elég volt csak a isz és t/n. VÁM-ot nem kellett rá fizetni, ÁFA + utánvétes díjfizetés volt ennyi. Miért kellet ÁFA-t fizetni rá?Ez amúgy offline történt, szóval nem elektronikusan fizettem, hanem a Posta futárnál, kártyával.
[ Szerkesztve ]
-
scream
veterán
Hali!
Érdeklődnék, hogy mit lehet tenni a következő esetben?
Nemzetközi csomagot (USA) rendeltem lakcímemre, aminél renben megvolt a vámkezelés, majd pár napra rá jön a mail, hogy átvehető az illetékes postán. A csomag amiről szó van amúgy levélcsomag, se nem nagy, se nem nehéz.
Én kifizettem azt a szolgáltatást, hogy hozzám, házig szállítsák, nem a postára kértem - ilyen esetben nem ennek a szolgátatásnak (amit kifizettem) kellene a postának eleget tennie? Nem véletlenül rendeltem házhoz és felháborítónak tartom, hogy meg se próbálták kihozni, hanem egyből e-mail, hogy elérhető adott postán átvételre.
Panasztételen felül (aminek nem is tudom, hogy van-e bármi értelme) van-e bármi más mód, hogy valamilyen eredményt érjek el ezzel kapcsolatban (kompenzáció, bocsánatkérés, bármi)?
-
scream
veterán
válasz Fancy-boy #12547 üzenetére
Nem jött értesítés a postaládába, csak egy e-mailt kaptam (lehet azóta modernizálták és elhagyták a papír alapú értesítést, ezt nem tudom.
Akkor ezek szerint (a második része alapján) - mivel van rendes követési szám és látszik minden megállója is - ki kellett volna legalább hozniuk 1x a címre? Vagy mi az a "nyomkövetés szolgáltatás"? Illetve ha ez egy ilyen Posta exkluzív feature, akkor a külföldről rendelt csomagok feladóinak honnan kellene ezt tudnia, hogy meg kell igényelni?
Ha még meg tudnám választani, hogy kinek adja át a nemzetközi futárszolgálat, akkor azt mondom oké, többet nem választom a postát, de így, hogy semmi beleszólásom sincs az azért elég abszurd - mmint, hogy nem hozzák ki, annak ellenére, hogy fizikai méretei (A5-ös bubis boríték) és súlya sem nagy + ugye levélküldeményként érkezett.
Mármint nem igazán értem, ha szeretnék házhoz rendelni egy olyan terméket, ami Mao-on nem beszerezhető, akkor ha az a postához kerül országon belüli kézbesítésre akkor így jártam és csak postán tudom átvenni?
---
@xcvbxcvb
Eddig nem nagyon jött (ezek szerint szerencsére) ilyesmi szembe, pedig azért havonta legalább 2-3 csomagot szoktam, ha nem is másik kontinensről, de EU-ból rendelgetni.DHL-el lett feladva kint, DHL eCommerce Solutions, DP Paket Plus - hogy ez mire "konvertálódik" itthon, honnan lehet tudni?
-
scream
veterán
válasz zsolti1902 #12559 üzenetére
-
scream
veterán
válasz gilfoyle #12566 üzenetére
Szerintem a screenshoton lévő utolsó mondat a kulcs, hogy valamiért egyből utánvétes fizetéssel került kézbesítésre, így az online fizetés nem is volt opció (gondolom ezért se látható a táblázatban).
Az, hogy ez miért így lett (mmint, hogy miért nem volt opció az online fizetés), sajnos nem tudom, csak nekem így jön le a képből.
[ Szerkesztve ]
-
scream
veterán
Hali!
2023.12.02-n Angliából (Birmingham) feladott nagyméretű csomag 12.11 óta itt vesztegel:
Olvasatom szerint még nem kíséreltek meg kiszállítást, hanem vár (?) valamire - de kezdek elbizonytalanodni.Értesítést nem kaptam semmilyen formában róla - se mail/sms, se postaládába dobva.
Ilyenkor mi a teendő?
-
scream
veterán
válasz Graphics #13002 üzenetére
Nekem a "Forwarding for Delivery" nem azt jelenti, hogy ott van a Postán és be kéne mennem érte ("Available for collection").
És mivel a Posta a kézbesítésre való továbbítást írja, arra számítanék, hogy kéne lennie kézbesítési kísérletnek - ami, ha nem is sikerül, akkor sikertelen kísérletként felkerülne a T/N-hez.
Főleg, hogy semmilyen jel nem érkezett a csomag érkezéséről - se arról, hogy nem is hozzák ki, se arról, hogy átvehető.
[ Szerkesztve ]
-
scream
veterán
válasz Graphics #13004 üzenetére
Én a redelivery-t úgy értelmezem, hogy akkor azt már legalább 1 delivery kísérlet meg kell, hogy előzze, de hát lehet nem így van.
Nem, még nem vettem a lelkierőt, hogy telefonáljak miatta. Igazából az ünnepek miatt gondoltam, hogy beragadt (volt egy másik külföldi csomag, ami nov 20-tól állt az országban dec 23-as kiszállításáig...) és még várok vele az újévig, esetleg majd bekérdezek ide, hátha másnak is van hasonló csomagja és/vagy infója.
-
scream
veterán
válasz netseft #13006 üzenetére
Ez volt a megoldás.
Levélként került feladásra (postán le is b@sztak, hogy hát a T/N-ből ki kellett volna találnom, hogy levél), értesítés nem volt. 5-n küldték volna vissza, ma vettem át.
Angliából kaptuk a csomagot, családtól (feleségem tesójáék). Van valami mód arra, hogy ilyen jellegű csomagok esetén ne kelljen VÁM + kezelési díjat fizetni rá?
Mmint ajándékot küldenek, aztán, hogy át tudjam venni fizessek érte VÁM-ot, olyan bután jön ki...
-
scream
veterán
válasz pilóta #13017 üzenetére
Én annó a Postától kaptam egy mail-t, benne egy linkkel, ami a posta honlapján lévő vám fizetős felületre vitt (csak ugye ki voltak töltve a csomagadataimmal a mezők) és itt tudtam is fizetni.
Akkor mondjuk nem tudom mi van, ha a feladó nem írta rá az e-mail címed.
Új hozzászólás Aktív témák
- ReGalaxy Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB/12GB Fekete
- ACER NITRO V (ANV15-51-51KZ) 15.6" FULLHD IPS 144HZ, CORE I5-13420H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4050
- SAMSUNG LS32BG700EUXEN 32" NEO Q-LED G7 MONITOR ! AKCIÓ!
- SAMSUNG LC32G75TQSRXEN ODESSY G7 GAMER MONITOR ! AKCIÓ
- SAMSUNG (LU28R550UQRXEN) 28" GAMER MONITOR ! AKCIÓ!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen