Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Wesder #90942 üzenetére

    Figyelj, azért nem gondolom, hogy igazad van, mert nincs semmi olyan mennyiségileg mérhető dolog a naughty dog kezében, ami ne lenne adott több másik stúdió esetén is. Idő? TLOU2 fejlesztési ideje mennyi volt? Nincs olyan konkurens játék, amit ne legalább annyi ideig fejlesztettek volna? Pénz? Most azt mondod nekem, hogy ha valaki megfelelően nagykutya mondjuk egy Bethesda berkein belül azt mondja, hogy le tudjuk nyomni a ND-ot, csak kell hozzá még 50 millió, akkor ha csak esélye is van, nem kapja meg? Pláne most, hogy az MS megnyitotta a korlátlan pénzcsapokat? Emberanyag? Tudod Te mekkora a fluktuáció a játékfejlesztőknél? Szó szerint csak és kizárólag pénz és projekt kérdése a dolog.
    Amúgy ez egy másik téma, de bizonyos szinten utóbbi IS tehet azért, hogy ennyi folytatás készül. Mert kurva jól mutat a CV-ben, hogy dolgoztál az Odabasz Horror 6-on, nagyon könnyű rá embert találni, és sokszor még olcsóbb is, mint új IP-re, pláne azonos szintű tehetséget.

    Tudás, kreativitás, tehetség, tapasztalat, management? Na igen, ez más. De lehet, hogy pont ezért mondjuk sokan, hogy a ND a story alapú játékfejlesztés abszolút csúcsa, konkrétan a mérce, amit általában évekkel később se sikerül megugrani?

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák