Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Kendek #131622 üzenetére

    Azt nem tudom, megmondom őszintén. Egyrészt olyan volt a fejemen, ami fő elemeiben már ugyan az volt, mint a piacra kerülő verzió, de még nagyon nem volt kész (pl az egész hmd ilyen sima festetlen, fekete, "vonalzóval formázott", fröccsentett házban volt - ok, a fejpánt már a végleges verzió volt), illetve egy légkondicionált irodában próbáltam, nem is figyeltem rá.
    Az érdekelt, hogy milyen a kép, a tracking, a hmd súlyeloszlása, meg mennyire kényelmes a controller. Ezekben mindben hatalmas az előrelépés. Tracking nyilván nem lesz olyan, mint ha lenne 4 bázisállomás egy szoba négy sarkában, de szerintem a quest2 szintjét simán hozza. De, ismét, ez bő fél éve volt, lehet azóta jibb is lett.

    De amúgy igen, a párásodás az nagyon is valós probléma a psvr-nál, egy-egy keményebb beat saber kör után egy pohár vizet ki lehet belőle locsolni. :DDD
    Reméljük sokat javult a vr2 ilyen téren.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák