-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Wesder #62835 üzenetére
Bocsi, de Garvin már nem dolgozik a Bend Studo-nál, és így a Sonynál se. Így ne a Sonyt balf@szozd le, hanem őt. Továbbra is azt gondolom, hogy erről egyedül a Bend tehet, hogy nem lesz folytatás. Ha kevesebb idő alatt jobb állapotban jelent volna meg a játék, illetve több egyedi ötletet vittek volna bele (mert kvázi az összes gameplay mechanikát összelopkodták más játékokból), akkor többen is vették volna meg. Na meg ha jobb ötlettel álltak volna elő a folytatást tekintve, akkor a Sony se mondott volna rá nemet. Amit megtudhattunk, hogy a folytatás legnagyobb újítása a co-op lett volna, mert ugye co-op zombi shooterből nincs elég a piacon...
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Wesder #62851 üzenetére
Garvin volt az első rész directora, magára kell vállalnia a felelősséget, hogy az első rész nem ütötte meg azt a szintet, amit a Sony elvárt. Nyilván a Sony kisakkozta magának, hogy a posztapok műfajban a DG nem veszi fel a versenyt a Last of Us-szal, az open world játékok terén meg a Sucker Punch rövidebb idő alatt egy jobb, a kritikusok és a játékosok által is elismert, gyorsabban profitáló játékot tettek le az asztalra, meg ugye ott a Guerilla is, és így nincs szükség egy másik Days Gone-hoz hasonló játékra a Sony portfóliójában. Vagy idevehetjük, hogy Daecon nem lett olyan meghatározó PlayStation karakter, mint mondjuk Aloy vagy Nathan Drake, így pedig nehezebb lett volna franchise-t készíteni köré.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz CptAdamica #63013 üzenetére
Hír nincs róla, ettől még persze várhatod.
-
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Elderath #63072 üzenetére
Vagy arra tudok gondolni, hogy nem volt elég idő a Dynamic Resolution Scaling implementálására, vagy pedig a játék a későbbi szakaszában amúgy is lesz olyan jelenet, amit egy agresszívabb DRS se tudott volna 60fps-en tartani. Amúgy sokat fejlődött a DMC5 óta az engine, le a kalappal előttük.
-
RangerFox
Topikgazda
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Rage47 #63463 üzenetére
Szerintem ez, meg az adaptive triggers a "legnextgenebb" feature, amit a PS5 nyújtani tud, mert ilyennel nem találkoztam sehol máshol. 4K60RT volt eddig is PC-n, a szinte azonnali betöltést pedig a Tsushima is karcolgatta már. De ez tényleg új dolog volt. És azokból a játékokból, amelyekbe nem implementálták, hiányolom is az Astro óta.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Wesder #63566 üzenetére
Az utóbbi időszakból három középszerű játékot tudok mondani, amik sok tekintetben megegyeznek: ezt a kettőt, meg a Godfallt. Mindháromnál láttál már szebbet, jobbat, átgondoltabbat, kreatívabbat már a saját műfajukon belül is. És mindháromban nem kevés arcpirítóan gagyi megoldás található. Az nem kérdés, hogy az Outridersben van a legnagyobb potenciál, hogy egy jobb folytatást tegyenek le az asztalra, és tekintve, hogy a régi árszabással érkezett (meg GP-ben ingyen), egy okés játékot kaptunk. De ahhoz, hogy ezeknél jobb játékokkal említsem egy lapon, számomra kevés. (És azzal ne érjük már be, hogy de hát haverokkal fun lövöldözni benne, hiszen ez a legtöbb co-op shooterről elmondható, ezt nem lehet erényként felhozni).
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Black_Sheep #63636 üzenetére
Milyen régiójú store, milyen kártya? Esetleg próbáld ékezet nélkül beírni az adatokat.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Black_Sheep #63645 üzenetére
Esetleg majd próbáld ki konzolon/mobilon/böngészőben is, hátha valahol elfogadja.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Philips103 #63888 üzenetére
A 2016-os kb. az első rész remake-e. Érteni fogod a dolgokat, ha csak ezzel a kettővel játszol...
-
RangerFox
Topikgazda
A PS3/Vita játékok árusításának megszüntetését se a habzó szájú twitter huszárok miatt napolták el, hanem azért, mert tömegesen kezdték el az emberek megvásárolni a még hiányzó játékokat a digitális könyvtárukba. Ebből azonnal láttak pénzt, és azt is látták, hogy még van igény ezekre. Meg ez szerintem egy burkolt utalás is arra, hogy nem áll módukban (meg nem is tudják) elérhetővé tenni PS5-ön natívan ezeket a játékokat. A DG2 aláírásaiból egy dollárt nem látnak, és 90k érdeklődő még egy nagyon elvont jrpg-nél is vajmi kevés, nemhogy egy SONY zászlóshajó exkluzívhoz.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
Én nem tulajdonítok neki eszmei értéket, ha valamilyen platina elérhető közelségbe kerül, akkor általában megszerzem, de kb. ennyi. Az egyetlen kivétel a TLoU2 platina volt, azt a Naughty Dog tiszteletére már a bejelentésekor megfogadtam, hogy megszerzem.
Én azokat nem értem, akik minden játékukhoz megszerzik a platinát. Így egyrészt a varázsa veszik el (a ritkaság), másrészt érdekes kérdés, hogy ilyenkor a játékot élvezik annyira, vagy csak ahogy kipattan a trófea... A magam részéről az ilyen profilokra rossz ránézni. De ahogy írtad is, mindenki máshogy van bekötve.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz hombre[EU] #64217 üzenetére
A fejlesztés csak drágult, a mostani játékok nagyobbak, hosszabb ideig készülnek, több ember által. Nem is csoda, hogy nem közölnek egy ideje konkrét számokat a Sonynál.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Zoleee83 #64234 üzenetére
Nem, ez a polkorrekt megfogalmazás volt. Az elfogult véleményem az, hogy a bethesda kb. egy égő szeméttelep volt, amikor megvették, és még ezzel együtt is kis túlzással egy kezemen meg tudom számolni, hány igazán kompetens AAA fejlesztőcsapat van jelenleg az Xbox Game Stuiosban. De itt a nagy lehetőség, cáfoljanak rám, tegyék le az új Elder Scrolls-al a világ legjobb rpg-jét, a Starfielddel pedig a legjobb scifit, meg váltsák be a hozzájuk fűzött reményeket. Én várok. De addig a véleményem is marad ez.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Zoleee83 #64238 üzenetére
Nekem a Dishonored 1-2 volt maradandó élmény, meg a 2016-os Doommal szórakoztam elég jól. Szerintem túl sok rókabőrt húztak le a franchise-aikról, kevés innovációt mutattak, nem igazán tudták tartani a lépést az aktuáilis játékipari trendekkel. Pedig ~15 éve még ők diktálták azokat kb.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
válasz MultiDoodad #64248 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen