Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PandaMonium

    őstag

    válasz Angry Rabbit #54749 üzenetére

    Ha játszottál már Uncharted multival akkor már nagyjából tudod, majdnem ugyan az a harcrendszer. Annyi a különbség, hogy itt menet közben tudsz craftolni dolgokat magadnak amik jól jönnek a harcban. Én csak pár órat toltam bele a multiba de abszolút élvezhető, taktikusnak és megfontoltnak kell lenni, nem az az eszetlen lövölde típus. A játékmódokról nem tudok mélyebben írni mert már nem emlékszem, de abban biztos vagyok, hogy van TDM. Ha annyira érdekel a dolog nézz meg pár Youtube videót, vagy Twitch streamet, a mai napig sokan játsszák.

    What I cannot create, I do not understand

  • Wlac

    Ármester

    válasz Angry Rabbit #54749 üzenetére

    Kőkeményen lopakodós. A belépéskor ki kell választanod, hogy Hunter vagy FireFly szeretnél-e lenni, és utána csak az lehetsz, amíg le nem telik a játékbeli tizenkét hét, vagy meg nem hal a klánod, amit istápolnod kell. Minden meccs egy játékbeli napnak felel meg, és így kell három hónapot túlélned, mialatt fokozatosan egyre több erőforrást kell a meccsekben szerezned, azaz egyre jobban kell teljesítened.

    Három játékmód van, Supply Run, Survivors, Interrogation. A Supply Runban mindkét csapat húsz respawnnal indul, és amelyik hamarabb elfogy, az veszít. A Survivors hasonló, csak ott nincs respawn, helyette körök vannak, és amelyik csapat többet nyer, az nyer. Az Interrogation pedig a nyílt harc helyett arról szól, hogy mindenki mögé próbálsz kerülni és vallatni őket a széfük helyéről.

    A multi nagyon lassú, a múltkor négy perc kellett ahhoz, hogy az első golyó eldördüljön, mivel mindenki egy brancsba tömörülve lopakodva körözött a pályán a supply box-ok között, és sikerült pont olyan ütemben csinálni, hogy ne fussunk össze. Töltény alig van, a legjobb taktika a hit and run. Ha valakit nem sikerült pár másodperc alatt padlóra küldeni, jobb elfutni, mivel a társai ott lesznek pillanatokon belül. Éppen ezért érdemes nem egyedül rambózni, ez a játék ugyanis nem arról szól, és hiába látod az ellenséget is, ha éppen túlerőben van, hagynod kell, hogy elhúzzon melletted, és elfutnod, vagy hátba támadnod, ha biztosnak érzed magad.

    A lopakodás mellett a multi nagy erőssége a class rendszer. Ahogy istápolod a klánod, egyre több pontot oldhatsz fel, amelyekből skilleket vehetsz, így olyan egyedi karaktert hozhatsz össze, amelynek a játéka a legjobban idomul a stílusodhoz. A gépfegyveres "heavy" annyira nem jellemző a játékban (mondjuk annál nagyobb a riadalom, ha valakinek jól megy, és beindul), a legtöbben vagy íjjal, vagy pedig pengével nindzsáznak, vagy éppen a többiek mögött guggolva töltik a meccset, és folyamatosan gyógyítják a sérülteket.

    “The wha-"

Új hozzászólás Aktív témák