Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • saelin

    veterán

    válasz nemorino #220325 üzenetére

    Az a baj hogy hiába van sok variáció, ha a dungeon/endgame content-ekbe fix buildekkel kell menni. Overworld lehet működnek a gyengébb buildek, de group content-ben csak feltartod úgy a többit.
    Nem akarom azt mondani hogy az ESO rossz játék lenne, de hogy a harc- és fejlődési-rendszere olyan mértékben le van egyszerűsítve, hogy azt rossz nézni. Nekem duplán fájó pont, hogy a support role-tól be lehet aludni. Annyira unalmas és semmilyen az egész.

    Pár hete pont brainstorm-mingoltunk az ESO felett, hogy hogy lehetne jobbá tenni és arra jutottunk, hogy az animációk és a skillek effektjei amik ennyire taccsra vágják az egészet. Egy Frankenstein szörnye a játék. Ott van a bazi jó (akár partyban is tolható) végig narrált story, de még a legbagatelebb side quest is kapott voice over-t! Melette meg egy ilyen tucat mmo-ba beleilliő combat system a közepesnek sem nevezhető animációkkal, ahol gyakorlatilag semmi interakciód nincs az enemy-vel, mert a levegőt püfölöd. Egy hagyományosabbbnak nevezhető mmo-ban ez fel sem tűnik, mert kismillió buff, debuff, combo lehetőséged van, de egy fpv-tpv felállású játékban alap, hogy legyen a dolgoknak súlya. Én imádom a TES lore-t, de az nem volt elég hogy a játék melett tartson.

    A monetizációt meg inkább meg sem említem. Ha nem fizetsz elő, akkor egyenként veheted meg a kiegészítőket és dlc-ket.

    [ Szerkesztve ]

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Új hozzászólás Aktív témák