-
GAMEPOD.hu
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
protegum
aktív tag
"Bocsi Saen, Scabinak a hsz-re akartam válaszolni. Nem a tiédre. "Szinte minden fegyver célzója 100 m-re van beállítva. Lőszertől függően mindegyik lövedék a röppálya elején emelkedik és kb a 100 m az az átlag távolság ahol megközelítőleg pontos a fegyver. A pubg-ban lényegében lövedékre ható erők közül szinte csak a gravitáció számít. Ha a barátod használ zeroing-et vagy sighting in-t és nem a "célkereszt" közepébe lő akkor lehet probléma, bár én nem vettem, hogy szignifikáns lenne az eltérés. Akkor lehet nagyon észrevenni a pontatlanságot, ha a skálát használja az ember főleg a 4x-en, ahol elég picik a jelek. Mégha a pubg nem a realizmus példaképe azért nem egy bf1 vagy bfv a lövészet szempontjából, ahol mindegy a távolság csak legyen a célpont feje középen.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Egyébként vicces, mert pont most voltam fent nemrég ezt letesztelni training-en. AFK emberre lőttem 4x - 6x Kar98-al és SLR-el, mindegyiknél a feje búbját céloztam a karaktereknek, próbáltam reprodukálni azt amit nem rég linkeltem mikor a srác fején átment a lövedék. Nem igazán jött össze, minden lövés betalált minden konfigurációban, próbáltam különböző távolságokról is. Szóval mikor olyan történik hogy a lövedék simán "átmegy" az ember fején, az nem a 100m zero miatt van, hanem simán a desync, vagy nem tudom mi miatt.