-
GAMEPOD.hu
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
DaTika
tag
Sziasztok!
Van egy PFH6510/88-as TV-m és folyamatos gondjaim vannak vele már egy jó ideje, de csak most találtam rá véletlen erre a topikra. Remélem tudni fogtok mondani valami okosat, mert személy szerint már kidobnám az ablakon az egészet a francba, annyira szar lett az utóbbi időben a helyzet. Szóval a hibák:
- esténként/éjjelenként random bekapcsol a TV, akár többször is.
- távirányítót kb 5mp után eldobja, onnantól csak a TV hátulján a pöcök működik, ilyenkor a telefonos alkalmazás is vele hal
- állandó újraindulások, véletlenszerűen, akár boot közben isOlvastam egy tippet, hogy ha kihúzom a wifi modul-t az alaplapról, akkor az megoldja az újraindulásokat. Nos, ez 90%-ban így van, maradék 10ben újraindul. További probléma, hogy ezen a modulon van a bluetooth is, így a távirányító mínusz, marad a kábeles hálózat + applikáció telefonon. Ami sajnos nem a legstabilabb természetű, illetve nehézkes a kezelése. De legalább nem indul újra annyiszor, cserébe ugyan úgy bekapcsol.
Hatalmas problémám mindezek után, hogy ez az idő előrehaladtával lett ennyire rossz, a szoftverfrissítések esküszöm, kézzelfoghatóan mindig csak rontottak a helyzeten, főleg amikor benne volt a changelogban, hogy valami javítva lett. Úhogy a gyanúm átterelődött arra, hogy valami hardveres hiba okozza mindezt. Szerintetek? Ez lehetséges? Esetleg van valami ötlet arra, hogyan lehetne a szoftvert downgradelni, hááááátha?Köszönöm!
-
oszy
veterán
-
djculture
félisten
6162 6262 höz a TPM177E_3.70.101 firmware egy fos a wifit kikapcsolja csak a vezetékes csatlakoztatás működik ha ezt valaki felrakja.
-
batai15
félisten
Sziasztok.
Telekom kínálatból néztem ki ezt a készüléket.
Philips 50PUS6503
Van valakinek ilyen? Mi a tapasztalat?
Altalnos felhasználás, jó hangzás szép kép, valamint ps4 játék. Válaszidő mennyi?
Maga az os menyire hol használható? Előre is köszi.[ Szerkesztve ]
-
adam35
újonc
Sziasztok!
Tv vásárlás előtt, az lenne a kérdésem, hogy ti melyiket választanátok inkább az alábbi 2 típus közül:PUS8602
Vagy
PUS8503
55” méretben.
Köszi a segítséget!
Ádám -
pinnacle
nagyúr
Találtál már megoldást? Éppen ma néztem az MM-ben, hogy a 50PUS7363-nak milyen természetes a fehér, piros megjelenítése. Mondjuk nekem a 43"-as is elég lenne. Itt írnak a "szappanopera effektus" eltávolításáról, csak pont a Philips nincs a listán. Majd ha tudsz, írj légy szíves a TV-ről, hogy mi a véleményed róla. Én tesztet sem találtam róla, 6753-at dicsérik. Eladó szerint azért nem nagyon lehet olvasni a Philipsről tesztetek, mert nem költ annyit reklámra, mint a többi cég. Ez is nagy tesztelő oldal, de se Philips, se Panasonic teszt nincs rajta.
[ Szerkesztve ]
-
#24514048
törölt tag
válasz batai15 #17607 üzenetére
batai15: Remek választás az 50 PUS 6503 tv, film, játékkonzol használatához! Egyedi, piacon nem tapasztalható megjelenés, minimalista kivitelezés, igényes megoldások. Kijelzője mély, természetes, ugyanakkor valósághű színeket ad vissza, tökéletesen szabályozható képi beállítások mellett. Hangja mellőz mindenféle felesleges feljavító alkalmazást, ennek ellenére kristálytisza beszédhang, kedvező mély - magas arány várható el tőle, melyet, egyedi beállításain keresztül csak fokozni tudunk. Válaszidejét általános beállításokban lévő, 4K felskálázás kikapcsolásával, továbbá játéküzemmód kiválasztásával csökkenthetjük. Operációs rendszere felveszi a harcot, sőt, bátran állíthatom, néha túl is szárnyalja vételytársait. 50 PUS 6503 könnyen kezelhető, talán az egyik legkönnyebben Philips termékek között...
adam35: 8602 mellett magas (1100 candella) fényerejű Quantum Dot kijelzője, lebegő hangprojektor két Double Ring technológiájú mélysugárzója szól, ugyanakkor HDR támogatottsága alacsonyabb, operációs rendszere kicsit lassabb. 8503 NanoLed kijelzővel érkezik, magasabb fényszűrő mechanizmussal, tehát valósághűbb szinekkel, jobb betekintési szöggel, gazdagabb színtartománnyal (OLED kijelző 99%, NanoLED 90%), mellette gyorsabb processzorral, nagyobb memóriával, tehát kezelhetőbb felülettel, amit fém kerete és középtalpa csak fokozni tud. Ne feledkezzünk meg hangprojektoráról sem, amit háromgyűrűs mélysugárzó támogat. Én biztosan 8503 mellett döntenék...
HD: Kérnék tőled egy elérhetőséget, s elküldöm azokat a beállításokat, amikkel maximálisan ki tudod használni 7363 adta lehetőségeket (egyébkét csak gatulálni tudok döntésedhez, ebben a méretben csak 8503 tudná felülmúlni). Lehet, gyorsabban találunk megoldást kérdésedre, mint gondolnád...
Személyes véleményem: Idén nagyon sikerült elkapni a fonalat 43 - 50 - 55 - 65" méretben, 6503 és felette tökéletes választás bármely célra, extrák nélkül 6503, prémium csoportban 7363, 8303 avagy 8503
[ Szerkesztve ]
-
TomM22
csendes tag
Sziasztok,
Philips TV vásárlásán gondolkodok, vagy 7303 vagy 7503 lesz szerintem. Teszteket nem nagyon találtam és a fentiek alapján a 7303 (vagy 7363) nem tűnik rossz választásnak. Ahogy én látom a 7503 Edge LED-es, viszont Micro Dimming Pro-val, ami elvileg jó eredményt nyújt. Valamint a fényereje 400 nit (ami talán HDR tartalmaknál segít) a 73x3-nak meg 350. Valamint talán a hangja is jobb. 73x3 viszont Direct LED-es, ami elvileg jobb mint az edge LED, de sajnos arról nincs összehasonlítás a fenti 2 modellről (Edge LED+Local Dimming+400 nit vs. Direct LED+350nit).
Van esetleg tapasztalat, vélemény? Esetleg olyan aki az egyiket vagy másikat választotta és miért?
Köszönöm! T. -
#24514048
törölt tag
válasz TomM22 #17616 üzenetére
7503 10 bites VA kijelzővel érkezik, szemben 73x3 8 bit + FRC VA paneljével, amit Edge LED világítása is alátámaszt, ugyanakkor, Samsung példájából okulva, felhősödés és bevilágítás veszélye igen magas. 7503 400 candella fényereje, azaz 50 candella különbsége 73x3 350 - vel szemben elenyésző, jó képbeállítások mellett észre sem lehet venni. 7503 kevesebb HDR szabványt támogat. Képkocka - sűrűségük szinte ugyanakkora. 7503 jobb hangteljesítménnyel gazdálkodik (2 x 22. 5W), ugyanakkor teljesen azonos, háromgyűrűs technológiával, kristálytisza hangzásjavítással és DTS HD prémium hangzással, DTS True Volume hangszín - szabályozóval, mint 73x3 társa. Főbb műszaki értékeik, mint operációs rendszer, csatlakozók, támogatok fájlformátumok azonosak, kiegészítőik úgyszintén.
Személyes véleményem, s boltban tapasztaltakra hivatkozva, szerint, amennyiben karcsú megjelenésű készülékre vágyunk kicsivel jobb hangzással, 7503 tökéletes választás. Nekem 73x3, pontosabban 7363 forgatható, krómozott fém talpa, igényes ezüst kávája, Direkt LEDes megvilágítása jobban vonz, hangját hangprojektorral tenném tökéletessé. Külföldi fúrumokon 7363 toronymagasan végez ár - érték arányú összehasonlításban...
-
Bukmop001
csendes tag
Sziasztok!
Lehet, hogy már foglalkoztatok a problémámmal, akkor bocsi
Szóval a lényeg, hogy van 4k Philips TV-m, vacsi új, 3,0-ás USB porttal, illetve egy samu vinyóm, 7200rpm-es, 3.0-ás külső vinyó házban. Letöltöttem egy UHD filmet, kb 45Gb, és az elején minden pompásan fut,a TV viszi rendesen, de kb. 30 perc elteltével elkezd akadozni, és onnan nem tudom nézni. Ha ki-ba kapcsolom a vinyót, az ideiglenesen segít, de probléma hamar visszatér. Olyan, mintha avinyó cache megtelne...van ötletetek, hogy mi lehet a gond? KÖSZI!!! -
#24514048
törölt tag
válasz Bukmop001 #17619 üzenetére
2017 - es nem Android Philips készülékek jellegzetes "gyermekbetegsége" ez ellen nem lehet tenni semmit, külső média lejátszót kell csatlakoztatni, s a kérdés megoldva.
2017 - 2018 - as Android tévéken közvetlen lejátszás helyett javasolnék applikációt (VLC Player) letölteni, s azon keresztül megnyitni, sokkal gyorsabban és gördülékenyebben kezel bármely fájlformátumot, ugyanakkor feliratokkal sem lesz semmi gond...
2018 - as Saphi rendszeren működőknél, szerény véleményem szerint, kettő közé kerülünk, vagyis megoldódott külső merevlemezek könnyed olvashatósága, filmek lejátszása, kiterjesztések bővítése (egyelőre) várat magára, talán a következő szoftver frissítéssel...Tekintettel USB csatlakozók alacsony áramerősségére (500mA, USB 3.0 esetén 900mA), javasolnék Y kábelt, amivel két aljzatból összesen 1A válna felvehetővé (nem csak Philips tulajdonosoknak...), ami tökéletesen kielégíti HDDnk energia - éhségét (1 - 1. 5 A elvárt)!
-
-
Bukmop001
csendes tag
Vajon egy médialejátszó, vagy nem HDD hanem SSD megoldaná a problémámat?
-
syC
addikt
Sziasztok!
Van egy pfh 6550-es tv-m és olyanokat produkàl, hogy bekapcsolàsnàl (helyett) elkezd villogni a status led rajta és jobb esetben bekapcsolt. Aztàn egy hét elteltével nem kapcsol be. Egyàltalàn.. Màr 2x volt szervizben, újraraktàk az oprendszert és akkor utàna egy hétig megint jò volt, aztàn megint nem. Talàlkoztatok màr ilyennel?
•
-
#24514048
törölt tag
syC Sajnos hardveres kérdésről van szó, vezérlőegység - cserét sejtek a háttérben, amennyiben jótállással bír a készülék, úgy érdemes kérelmezni csereutalványt szakszerviztől, s 2018 - as modellekből választani, igaz, 40" - es méretben és 3D - ben nincs...
Bukmop001 Volna még egy lehetőség, érdemes számítógépen keresztül megnézni, mikor volt legutoljára töredezettség - mentesítve szóban forgó HDD, illetve milyen fájlkiterjesztéssel bír. Amennyiben van rá mód és alkalom, teljes formázással is megpróbálkoznék FAT32 formátumban. Csakis legvégső esetben váltanék külső eszközt (SSD) vagy média lejátszóra!
-
syC
addikt
válasz #24514048 #17628 üzenetére
Ez egy 50"-es tv, úgy gondolod, hogy hw hibás? A szervizben azt mondták nekem, hogy nem látnak hw-esen hibát, szerintük szar az android és / vagy kevés hozzá a tv kraftja. Illetve azért áll meg, mert wifiről használom... Létezhet? Áldom magam, hogy 5 éves garanciakiterjesztéssel vettem. Még 1.5 évig garis.
•
-
#24514048
törölt tag
Szerény véleményem szerint semmi köze sincs az Android erőforrás-igényéhez, sem pedig Wifi használathoz, egyszerűen elfáradt a vezérlő egység, s gondolom, nincs alkatrész hozzá, így cseréje csak használt eszközből volna lehetséges. Jó döntést hoztál, egyrészt, mikor a márka, másodszor, mikor 2+3 év jótállás mellett tetted le szavazatod. Csak bátorítani és biztatni tudlak, hogy hasonlót lépj az elkövetkező időszakra, 50" méretben 6503 vagy 7363 áll rendelkezésre!
-
syC
addikt
válasz #24514048 #17630 üzenetére
Azt, hogy tényleg a vez. egység hibás honnan/mivől lehetne kideríteni -bizonyítani? Szerintem a szervizben, shol van jelenleg a tv fogalmuk sincsen mit kezdjenek vele. Amúgy most inkább adelé hajlok, hogy soha többet nem lesz androidos tv-m. Rengetegszer megszivatott már, pedig az ambilight és a képminőség nagyon-nagy vonzerő, de fogytán vannak az idegsejtjeim..
•
-
#24514048
törölt tag
Ragaszkodni kell csere utalványhoz, bármiféle egyéb szolgáltatást félretolni, ha pedig továbbra is operációs rendszer kérdéssel hozakodnak, csupán azt az egyszerűnek tűnő kérdést tegyük fel, egy számítógép azért nem kapcsol be, mert a Windows esetleg lassan töltene be, nem hinném...TVnek is van saját BIOS rendszere, mely független minden egyébtől.
Android rendszer tökéletes választás ha mindent jól be tudunk állítani rajta, sokkal jobban teljesít Tízen vagy WebOS bármely változatával szemben, szívesen elküldöm azokat az alkalmazásokat és beállítási javaslatokat, melyeket személyesen használok, s amiken keresztül Tvm számítógép helyett, vele egyenértékűként futtatok...Nem cserélném le semennyi pénzért! -
syC
addikt
válasz #24514048 #17633 üzenetére
A helyzetet némileg bonyolítja, hogy már a kiterjesztett garanciás időben járok (2év volt a gyártói, +3év a hozzá vásárolt), ugye amit egy biztosítóval kötöttem (cardif) a mediamarkt közvetítésével, de biztos tudjátok miről beszélek. Lassan a posztjaim a garanciás/szavatosságos topikba valók Szóval itt most az a kérdés, hogy ha pl a szervízzel íratok egy szakvéleményt, hogy ez és ez a baja a tv-nek, akkor az elég jogalap-e arra, hogy elindítassam a kártalanítást? Azt hangoztatta a szerelő (hozzáteszem, elég egyszerű embernek tűnt, nem is tudta - tudja mind a mai napig, hogy mi a baja a tv-nek) hogy "újrarakta" a tv-t, kábeles netről neki jó ( 1 napot volt ekkor nála a készülék). De jól érzem, hogy azért van a tv-ben wifi, hogy az ember használja?! Ha pl van egy autód, amiben van 6+1 manuális fokozat a váltóban és hát mondjuk a kettesbe nem tudsz váltani, furcsa lenne ha a szervíz annyival elintézné, hogy ne használd és ennyi. Azt is mondta, hogy "fizikai" hibát nem lát.
•
-
Bukmop001
csendes tag
Sajnos teljes csőd a HDDrol történő lejátszás. Letöltöttem a VLCt, azon keresztül is akad, formaztam a vinyot, kipróbáltam a fat filerendszert, formaztam, toredezettseg mentesítettem de semmi... továbbra is akad, sőt, teljesen megáll a lejátszás. Mi tegyek szerintetek????
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Bukmop001 #17636 üzenetére
Másik külső ház a winyonak? 2,5 vagy 3,5"-os? MX Player? Gyári lejátszó? Bár szerintem a külső winyo haza a "hibás". (USB-s dolgoknak szokott lenni kompatibilitás problémái)
syC: én első körben azt mondanám hogy a tápja fáradt el a cuccnak (kondik kiszáradtak)
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
-
syC
addikt
válasz wwenigma #17638 üzenetére
Visszakaptam a tv-t. Most megy tökéletesen, nincs rajta net. Szerintem a frissítés cseszi el a tv, vagyis maga a folyamatban akad el valahol. Mert most a legújabb FW-rel megy lés így is jó. Valahol a FW csere közben akad el.. Mit lehet ilyenkor tenni? Pereljem be a Philips-et?
•
-
TIT
veterán
Aki adott rá+ garit,eleve philips szervízes volt vagy a biztosító által felbérelt szervizes?
A philips elvileg nem,inkább a szervizes,neki kell csereutalványt adni,mivel javíthatatlan,de verheted az MM-nél is mert ők is intézhetik a garit,igaz úgyis a szervizre mutogatnának.[ Szerkesztve ]
-
junior19
senior tag
Ha MM-nél volt kötve a + biztosítás, akkor oda kell bevinni a készüléket. A gyártó hivatalos szervize ilyenkor már nem kezeli garanciális készülékként.
Az MM elszállítja a készüléket, a biztosítóval szerződésben lévő szerviz(lehet akár gyári szerviz is) bevizsgálja, s dönt a javíthatóságról. Ha javítják, a biztosító rendezi az összeget a szervizzel. Neked csak azzal kell kapcsolatba lépni, ahol kötve van a + biztosítás. Nem a biztosítóra gondolok, hanem ahol vásárolva volt a készülék, s a + biztosítás. Majd ők intéznek mindent.[ Szerkesztve ]
codec project
-
pinnacle
nagyúr
válasz junior19 #17648 üzenetére
Az szívás ha a +biztosítás már nem a független márkaszervizbe szól. Ezt valahogy jó lenne előre tisztázni. Mikor fog a biztosítóval szerződésben lévő szerviz az ügyfél javára dönteni a biztosítóval szemben? Mondjuk a Sony (egyáltalán más cég csinál ilyet?) +biztosítása is ellenérdekelt, jóindulatukra vagyunk bízva. Valakinek volt már sikeres kiegészítő biztosításos ügye?
[ Szerkesztve ]
-
syC
addikt
válasz junior19 #17648 üzenetére
Igaz amit leírsz. Első alkalommal bevittem a MM-ba és ott közölték, hogy nem az ő hatáskörük már, hívjam a biztosítót. Felhívtam, a biztosítós diszpécser mondta hogy nem kellett volna bevinnem, kimennek házhoz! Nofene mondom, 2018-at írunk , már így működnek a dolgok. Monta a diszpécser, hogy hamár ott vagyok a tvvel, gyorsan felveszi a káresetet és adjak le a tv-t a MM-ban, elszállitjak. Így is történt, felkerült az oktogonban, 2,5 hét mulva visszakaptam. Már az első indításnál oltak gondok egy hét után nem kapcsolt be.
Ismét felhivtam biztosítót, hogy akkor jöhetnek. Mondták hogy van Szhelyen is szerződött partnerük, szólnak nekik és majd a szerviztol keresni fognak hogy mikor mehetnek a tvért. Eltelt 2 nap, felhívtam a biztosítót hogy wtf. Közölték hogy ok akkor ertesitettek a szervizt, de ismet megteszik es en is vegyem fel veluk a kapcsolatot. Szervuz felveszi a telefont: " háát ők rólam em is hallottak, nem tudnak semmit." 5 perc mulva kiderült hogy ja tényleg, valamit mégiscsak tudnak , hogy majd fogok jelentkezni. "Most sajnos nincs szabad auto k, gyorsabb lenne ha ön hozná be."
Ejj mondom ez nektek a kiszállás, de mondom ezen ne muljon. Szombaton bevittem, kb lecseszett a pacák, hogy mindk merek odavinni készüléket szombaton, "szombaton nincs szerviz" - ezt a mondatot azóta sem birtam dekódolni, hogy hogy értette. Megegyeztunk hogy majd keres. Kedden, mivel pont arra volt dolgom, beugrottam és onnantól már ismerős lehet a sztori, közölte a szervizes hogy a tv hibátlan..
Biztosító felé mindenképpen jelezni fogom, hogy itt vidéken a fiuk nincsenek a helyzet magaslatán, bár lehet hogy semmit nem érek el vele.
•