Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
Passat B6 2007-ben nem működik a PDC. Biztosítékot ellenőriztem, az oké, rükvercbe kapcsoláskor hosszan sípol, a kapcsolója villog, majd elhallgat. Netet túrva azt olvastam, hogy a villogás + csend szenzorhibára utal. Végighallgattam mindegyiket, elől az egyik nem kattog, teljesen kussban van. Gondolom ez lehet a hibás.
Elég ilyenkor kicserélni ezt az 1db-ot (ebayen gondoltam hogy keresek egy kompatibiliset), és működni fog, vagy azért ez a helyzet nem ilyen egyszerű?
Illetve az normális, hogy az egész rendszer nem működik ilyenkor? Tehát pl. a hátsó szenzorokat sem használja az autó, nem sípol tolatáskor, hiába csak elöl döglött az egyik.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Na ennél nagyobb gondom sose legyen. A hsz megírása után nem bírtam magammal, lebontottam az elejéről a rácsot, "amúgy is kell a minta szenzort a rendeléshez" alapon. Simán csak le volt csúszva róla a csatlakozó, visszadugtam és műxik a PDC
Ezek szerint akkor ha egy szenzor hibás, vagy nincs csatlakoztatva, akkor az egész nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
A műszerfalon levő kijelző nekem nem pontmátrixosnak tűnik a képek alapján. Túl szép ahhoz a "miles" és "trip" felirat, illetve a benzinkút piktogram, nameg akkor a számok miért lennének 8 szegmenses pálcikákból? Szóval szerintem ezek fix feliratok, és nincs is ott sok hely ahhoz hogy az SI mértékegységek is kiférjenek, illetve gondolom az mpg is itt jelenik meg. Ezek alapján szerintem ne állíthatóak át ezen mértékegységek, de csak tippelek.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Nekem meg a hátsó motoros roló vezetőfüle tört el a Passatban (B6). Ez egy kis műanyag karmos pöcök, ami vezeti a redőnyt a sínben. Na erre hogy keressek?
-
Chal
addikt
2007-es PDTDI 2.0 B6 Passat kapcsán szeretnék véleményezést kérni: autópályán hirtelen elment az ereje, előzménye a dolognak nem volt, aznap mentem már vele kb. 350km-et, tökéletes volt. Váltogattam vissza, végül le is fulladt. Alapjáraton gázadásra beindult, ereje nem volt, ha nem nyomtam a gázt, lefulladt. Terhelésre barnás/feketés füst jött a kipufogóból. 20-30-al lehetett vele sík terepen gurulni, közben kisebb rángatások, lefulladások. A lehajtóig muszáj volt így elmennem, onnét trailer.
Szerelő diagnózisa: elektronikus üzemanyag szivattyú. Azért tudtam vele menni valamennyit, illetve azért indult el, mert állítólag van a hengerfejnél is egy pumpa ami még fel tudta szívni a rendszerben maradt gázolajat. Náluk a műhelyben már el sem indult. Ár: 106eFt + munkadíj, utángyártott új szivattyúval.
Szerintetek ez így reális, valós? Nem arról van szó, hogy nem bízok benne, csak egyszerűen jó lenne más véleményét is meghallgatni (tudom hogy látatlanban ez szubjektív, de azért érdekel).
-
Chal
addikt
válasz kk831228 #121792 üzenetére
Köszi a választ, erre gondoltam én is, illetve mondtam neki hogy azt cserélje először, de azt mondta, hogy koszos volt ugyan kicsit, de nem ez okozta a problémát, hanem a szivattyú.
Egyébként a gázolajszűrő elkoszolódásnál lehet ilyen éles átmenet, hogy egyik másodpercben megvan minden erő, majd a következőben hirtelen "lehúzzák a redőnyt" ?
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz kk831228 #121798 üzenetére
Megnézte/kicserélte (erre írtam hogy direkt kértem tőle), utána mondta az elektromos AC-t Tulképpen erre rá is ment a pénteki nap, úgyhogy az autó még nem megy, hétfőn szerzi be a szivattyút. Ezen a ponton nyilván átverhet, hiszen nem ellenőriztem hogy kicserélte e, vagy hogy tényleg megvolt e a hiba a csere után is.
Szóval igazából arra lennék kíváncsi, hogy a leírt hibajelenség pariban lehet a diagnózissal, illetve hogy az ár rendben van e.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz kk831228 #121800 üzenetére
Na, kezd bejönni amit írtál. Elektromos AC kicserélve, ember szerint a régi biztosan nem ment, megnézte. Ennek ellenére a hiba továbbra is adott (nincs ereje, füstöl), bár legalább már beindul. Feltette a kérdést a fazon hogy tuti nem tankoltam e bele benzint, amitől rendesen beszartam. Egyrészt hogy 4 nap után itt járunk a "diagnózisban", másrészt hogy mi van ha tényleg. Sikerült előkotorni az utolsó tankolásról a blokkot: Shell fuelsave diesel, 12eFt kb. 35 liter (tehát kb 25 liter volt még benne az előző tankolásból), szóval ez rendben van. Ezután elmentem vele kb. 200km-et, utána térdelt le.
Nyugtassatok meg pls. hogy ha benzin került volna bele valahogyan, akkor az nem 200km után jön elő.
-
Chal
addikt
Kizárt, nálam volt végig. Juli. 1-én tankoltam bele, akkor kb 40 litert (banki visszaigazoló SMS alapján), arról már sajnos nincs meg a blokk. Ezzel a tankkal lementem Bp-ről Békéscsabára, majd még ott a környéken mászkáltam egy keveset 1 hétig (ez összesen kb. 350km volt). Ez a tank se lehetett benzin gondolom, mert 1 hét meg ennyi km után csak történt volna valami. Kevesebb mint a fele ment ki, amikor múlt hét kedden Debrecenben ismét teletankoltam egy Shell kútnál, erről már megvan az említett blokk, az tuti dízel volt. Onnét jöttem volna haza, majd az M3-ason Bagnál jött a már leírt hiba.
@atos19881101: köszi a tippet, mondom majd neki hogy nézze meg.
-
Chal
addikt
Na elvileg meggyógyult a B6 Passat. EGR szelep + elektromos üzemanyag szivattyú csere lett a vége. A szerelő szerint redvás volt a tank, de nagyon. Azt kizárta, hogy az utoljára beletankolt üzemanyag lett volna a ludas.
Kérdésem: a szivattyú meghibásodása lehet hatással az EGR-re rövidtávon? Vagy esetleg az EGR a szivattyúra? Ugyanis ha nincsenek ilyen formában kölcsönhatásban, akkor elég misztikusnak tűnne az az eset, hogy gond nélkül tolom neki a pályán, majd hirtelen egyazon időpillanatban elszáll mindkettő. Egyébként nem akarok tőle semmit, kifizetem, elfogadom, 10 éve jó a kapcsolatunk, nem fogom most emiatt felrúgni a dolgot. Szóval most már csak a kíváncsiság, és a magam nyugodalma miatt érdekelne a dolog
-
Chal
addikt
Köszi a választ mindkettőtöknek, akkor ez van Holnap már nálam lesz a gép, és akkor pótolni fogom a 40db HD képet
Az előző tulaj amúgy azt mondta, hogy esélyes hogy nagy trutyi lehetett a tankban, mert a régi szerelője jelezte már neki, hogy nem ártanak kipucolni, csak halogatta mindig (nekem meg jól elfelejtette mondani) Szóval lehet hogy az utolsó tank Shelles gázolajjal minden oké volt, de ennek a kiderítésére már nem igen van időm/energiám, ráadásul fél tank MOL-ra ment rá, ha netán mégis az utoljára tankolt üzemanyag környékén lett volna a gixer, akkor gondolom teljesen esélytelen ebből kártérítést kihozni (az előző tulaj meg szintén nem játszik, családon belüli csereügylet során került hozzám az autó, még ezzel a kis közjátékkal is bőven jól jártam vele, csak más baja ne legyen mostanában ).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen