-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Hajas Mao #148087 üzenetére
Milyen alapjárati motort kapott, újat, vagy használtat? Nem túl szoros a gázzsinór? Lazának kell lennie, legyen legalább fél centi holtjátéka.
Az ABD egyszerű központi injektoros, nem egy atomrekator. Ha működik az alapjárati motoron a végállás kapcsoló, nem pörög, hanem szépen tartja az alapjáratot. Kivéve ha meleg motornál hideg hőmérsékleti értéket kap a motorvezérlő, akkor megakad és csak lassan esik a fordulat. Ezért kérdeztem, hogy jó-e a motorhőmérséklet jeladó, amit a diagnosztikán élő adatként lehet olvasni. Ha olyan forró a motor, hogy nem tudod megfogni, közben meg azt mondja a vezérlőnek a hőgomba, hogy csak 15 fokos, túl dús keverékkel járatja. Erre a rossz lambda még rátesz egy lapáttal, mert össze-vissza állítja a keveréket. Szar lambdával nem lehet járni, lefalja a gatyádat és nem lesz megbízható.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Hajas Mao #153099 üzenetére
Szia!
Havonta jönnek elő benne tömítés és elöregedő gumi problémák. Nem komolyak, de az autó mérete miatt a ceruza mindenhol vastagon fog. Pl egy olajszűrő ház gumigyűrű magában nem vehető mert akkor túl olcsó lenne, csak szettben anyagáron 23'000 Ft.
Maga a motor nagyon megbízható, soha ott nem hagyott még.Ha van konkrét kérdésed, engedd el!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Hajas Mao #153111 üzenetére
Nem volt x type-om még. A touareg motorikusan és váltó tekintetében nagyon megbízható ha megkapta az olajcserét. A sallangok nem olcsóak, hiszen prémium szegmens. A váltóm sac 400-500k km magasságában is észrevétlenül teszi a dolgát. Ha elhanyagolták akkor 4-500k huf alsó hangon mert a típus aktiválja a másfélszeres szorzót.
Ha a lánc elkezd csörögni még nincs világvége, de az még egy zsebbenyúlós történet. A fogyasztásával tisztában vagy?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Hajas Mao #153113 üzenetére
Átlagban. De ha pl városban használod rövid távval akkor a felső vonal belever a 20 literbe is...
Az tudod, hogy az első kerekeket a légrugós konstrukció hamarabb elnyalja mint a hátsót, bármit csinálsz?
A légrugó alkatrészeket már nem horror áron (80k huf + posta) körül lehet garival venni Merkel íbéjről.Szedd össze a gondolataidat és írd le amire kíváncsi vagy. Nem fogok elhallgatni semmit
Mindemellett kegyetlenül jó gépállat. Imádjukhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Hajas Mao #173772 üzenetére
A sebességszabályzó érintkezői szeretik megadni magukat esetleg elégni, elhajolni. Amikor nem fúj, akkor próbáld meg azt, hogy megfogod a tekerőt és óvatosan benyomod vagy kifelé húzod, ha megindul, akkor sima kontakthiba. Szerelőm azt mondta, hogy ez ilyen korban nem meglepő és simán el is szokott égni az érintkező, ha már rossz a kontakt. Lehet hozzá kapni azt hiszem komplett vezérlőt. Nekem olyan volt vele, hogy 2-4 fokozat ment, és az 1-3 nem, pont az a kettő amit én is és az előző gazdája is használt. 1-esen halk, de már fúj, 2 helyett már inkább 3, a 4-es meg túl hangos.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!