-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7042 üzenetére
Köszi most sokkal vidámabb lettem.
Ma kipróbáltam és legalább addig eljutottam, hogy bizti a fűtésradinál van a baj, mert ma fűtéscsap lezárt fagyoskodtam befelé, de egy csepp vizem se ment el.
Viszont, ha full fűtéssel autókázok akkor az utastérben a szőnyegek vizesek és 150-200km alatt 2-3 deci víz elfogy a gépsárkányból.Más:
Miért van az, hogy 2000RPM alatt olyan gyengécske a motor?
Ha eléri a mutató a 2000-et onnan érezhetően ugrik egyet a téridőkontinium, mert előjönnek a lovak és elkezd húzni a motor.
Addig olyan kispolskisan gyorsulRenault power
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7042 üzenetére
Jaja, ezen már egy Siemens 5WP4 304 van.
Amúgy elég sok minden volt azzal a motorral, még mindig nem tökéletes, de azt mondják a cégnél a srácok, hogy szépen megy és nem is eszik sokat, de turbót nem raknák rá, mert egyszer elment az olaj valami miatt, és meg kellett a főtengelyt köszörülni, meg kapott utána új gyűrüket, nah szóval azt akarom kihozni hogy a motor nem annyira precízen összerakott cucc, mint a mostani TFSi-k, és nem biztos hogy sokáig bírná. Ha menne a kati meg a tepsi, meg egy 4-2-1, az mennyit jelentene?? Egyébiránt lehetségesnek tartom, hogy az ECU optimalizálva volt már.
Amúgy a jelenlegi problémája a motornak, hogy hidegen képes sok vagy kevés üzemanyagot kap, és megáll, szal kell kicsit járatni, utána megy mint a golyó. Lambdaszonda most lett cserélve, meg lett cserélve haljeladó meg valami forgásjeladó is.
Artengo TR 990 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen