Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz rob210 #7039 üzenetére

    sajnos ez típus baj, ill nem az, csak a szar fagyálló ki kezdi, no meg az idő.

    én nem foltozgatnám, viszont el kell hogy keserítselek a fél kocsit szét kell szedned, műszerfal ki. és kb 10e ft az új szóval annyira nem kisérletezgetnék a forraszgatással.

    rootkiller:nem enyém bátyámé. most gyári ECU-val passz 280-300 közt, de 4000 fölé nem nagyon lehet pörgetni még.

    chippel 350 lesz és inkább 500nm felé fog hajolni mint 400nm felé, ez nem hangzik soknak, de baromi nyersen szabadul el ez a teljesítmény, mindezt 1 baros turbo nyomás mellett.

    na most a cucc 1,4-ig bírja azzal 450-500-at kilehet hozni belőle, de az már nem túl tartós.

    ha bevállik a cucc akkor jövöre fúrás faragás 3.0le-ra és akkor lehet picit nőnek majd a lovak is ;]

    hüm ABF? pedig ha 9A-s lett volna már loptam is volna ki a légszűrőházad meg a fél motorod.

    nos az ABF már digitális befecskendezéssel van megáldva (digifant2) ergo chipelhető mert van rendes motorvezérlője, én inkább ECU optimalizásnak nevezném kb +10% jelent meg a fogyid lehet jobb egy picibevel, köv lépcső még a tepsi dobot kilehet dobni alóla (meg a katalizátort is) és egy 4:2:1-es leömlőt alá rakni.

    direktszűrő, középtartományban jelenthet valamit, de nem tesz jót a motornak annyira nem ajánlom, max egy sportbetét szűrőt.

    ez az olcsobbik verzsön, köv lépcső 16 szelep+rúgók+hydrotőkék+2db vezérműtengely+fokoló kerék+egy nagyon jól megírt motorvezérlő (+nem árt valami sportosabb közép meg végdob, nem nagy hangú sportosabb)

    teljesen más út, rakhatsz rá turbot vagy G-tőltőt.

    andris:GTI és a cupra közt nem volt különbség motorban, tudtommal. :B

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák