Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz grizlisandor #220707 üzenetére
Sándor, megbocsáss, de szerintem túl sokat fészbukozol, ahol túl sok a mindentudó guru, paráztatják a szegény laikusokat. Inkább vegyél egy jó MQB TSI-t. (Véletlenül se a tfsi csoportból.)
-
Szada85
aktív tag
válasz grizlisandor #220707 üzenetére
80 ezerrel vettem, és olyan ~85 ezer km-t tekertem bele én. Elég vegyes használatban volt, volt pályán használva, hétköznap volt városozás is, tehát egyik végletnek sem mondanám persze, arányos középút.
A LM adalékok a gyújtáskimaradásos kaland részeként került kipróbálásra, pár flakont dobtam csak bele kísérletképpen, de nem tartósan volt használva, emiatt annak nem tulajdonítanék nagy jelentöséget.
Nyálból a németeknél 80-20 arányban 95e5/102-t kapott, mikor otthon jártunk, akkor 100-ast, mivel csak az volt e5,Mivel alacsony/részterhelésen elvileg pont a szívósori befecskendezöket használta, és a DSG-s "alap üzem" alacsony fordulaton, vagy pályán konstans tempónál pont ebbe esik, ezért gyanítom, hogy a 80 ezer jelentös részében ezeket használta az autó, emiatt (is) lehetett olyan a szívó oldal, amilyen.
Kíváncsi leszek most a kizárólag direkt befecsis, OPF-es motornál milyen lesz a helyzet, nov-dec lesz egy DSG/Haldex olajcsere, akkor lehet beiktatunk egy endoszkópozást ~90 ezer km-nél.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest