-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #179569 üzenetére
Angol oldalak a maf-ot emlegetik illetve az N75öt ha nem vákuum hiba.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179569 üzenetére
Igen nagyon buta alul olyan 2300 körül jön meg az erő, de lökésszerűen. Pont olyan mintha vákum gond lenne, de az van, - 0.8 alapjaraton a labdánál.1000mbar üzemmelegen alapjáraton, múltkor 980 írtam, hidegen annyi egyébként.Viszont,n75 tesz ugye 1400f felpörög majd, ki vezérli. De csak 1070mbar nől meg maximum a nyomás. A saját kocsimon 1017balapjaraton teszt közben pedig 1170mbar ig megy ki, tehát 100mbar kevesebb a bpw-n. Van másik n75 igaz nem tudom jó vagy sem a csatlakozó az 1.9pd fajta, de szerintem nem az rossz, mivel felhuzza a geo kart
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #179569 üzenetére
kormolódott turbó pl, de inkább felújítás. Nekem is ilyen van, de amióta nem a fogyasztást nézem kicsit észhez tért.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179569 üzenetére
Már csak 4mp mire felépül a nyomás. Alakul ez. Amikor beindítod, behúzza a turbón a vákkum dobba a kart? Ehhez +1 ember kell, hogy ellenőrizd.
A másik teszt, hogy teljesen hanyagolod az N75 kört és direktben rákötöd a vákkumot a turbóra a tandemnél lévő elágazástól. Ezzel a setuppal kellene tolni egy logot, de csak 3000-es fordulatig, utána úgyis vészmódba dobja túlnyomás miatt... Ha ekkkor elmúlik a LAG, akkor még mindig vákuum probléma, vagy az N75 szórakozik, de ha megmarad ez a buta nyomás épülés, akkor valahol elfúj(lyukas cooler, lyukas cső) vagy a turbónak komoly gondja van.
A háttér teória: Az N75 alapjáraton a teljes vákuumot ráereszti a turbóra, ezt megteheted direkt csővel is, csak nem lesz közben nyomás vezérlés, ezért a fordulattal egy idő után túlnyomás lesz, de ott sok a vákkum cső és sok nagyon el is van dugva a turbó elé, szóval én arra tippelek, hogy kevés vákuum jut a turbóig és nem húzza be teljesen a kart ütközésig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Kriptovaluták és az adózás
- CASIO órák kedvelők topicja!
- E-book olvasók
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hisense LCD és LED TV-k
- PlayStation 4
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs