Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Mágus2 #123373 üzenetére

    igen a kis turbosok stabilan 0,5 töltögetnek (kivéve 6k2 cupra R)
    T. féle fullos me7,5 setup ugye kimeneti teljesítményre és nyomatékra szabályoz, ergo van simán IAT korrekció benne hogy naggyából ugyan úgy 180le/235nm legyen (vagy valami ilyesmi), ezért 0,5-0,8 közt játszik a turbo nyomással (lehet felső határ nagyobb, de nem mértem ennél többet még), aztán van a gáyrtok közt is eltérés pl hogy ki meddig tartja ki a nyomást, max nyomásba nem, de karakterisztikába illetve gyujtásba (ezt még nem néztem meg konkrétan), bőven van különbség.
    pl T. féle kocsi a legagresszívabb AUQ amivel találkoztam Zsolt féle (piros RS okádia), érezhetően lagymatagabb, pedig most valamivel magasabb nyomáson megy mint T kocsija.
    mentem nagyon jó állapotú chipes (1bar, low chip..) leon sport R-el kb azt ment úgy mint T kocsija.

    Szóval baromi sok lehetőség van ezekbe, akárcsak karakterisztikában, amit nem tudom hogy itt a kárpát medencében a gyári vezérlővel bár ki is annyira testre tudna szabni, amennyit a HW ill a user enged/akar.

    1 hónapja van bent kb az írható cucc, de a gázpedál karakterisztika a motor fék (átváltás, erőssége, sebbessége) még mindig nem olyan amire azt mondom hogy na ez az... that's me :))) Tuner ember erre mondta hogy jójó ez, viszont akkor rajtam kívül senki se fogja tudni vezetni a kocsit, ez kell nem riasztó ;] :P

    kiváncsi leszek én hogy azokkal a kis picsányi turbokkal amikor már 1200-nél fújkálnak meddig fog menni egy ilyen motor, egyet elhasználnék egy évig, hány hónapot bír ki nálam új korától :U

    cimborád öreg A4 hogy áll, letett a tuningról?

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák