-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #124612 üzenetére
Bármilyen meg pláne nem, a kérdés még mindig adott. Miért?
Azért mert tartalmaz egy speciális adalékot, ami megvédi a szinkronnyűrűket a kopástól. Ha bármi másat beleöntesz, rosszabb lesz a váltó. A benzinesek váltója annyira nem kényes. A nyomatékos TDI váltóját tacsra teszi a bármilyen olaj elég hamar. Tesztelheted a saját váltódon, de ne hülyítsd a népet, ha nem értesz hozzá.
A viszkozitást a váltó kódja határozza meg, nem hasra ütve mondjuk meg...
Szerinted az ATE tárcsa melyik betéttel fog a legjobban működni? Beugratós kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #124618 üzenetére
Minden kérdésedre volt már válasz a fórumban.
lenko Tévedsz, azért kötöttem beléd, mert elbaszná a váltóját a tanácsod alapján. Tőlem az összes skodát fikázhatod, nem vagyok márka fanatikus, csak a 110R-t vagy az MBX-et ne vedd a szádra. Attól a golfod is szarabb.
VR6-Fan Biztos hogy benzin függő? Injektor?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #124661 üzenetére
én nem fékezek bolond módjára te igen, ez van....
Nincs igazad, sem ebben, sem a textar minőségében. Azért mert még nem kellet nagyot fékezned, hogy elkerülj valami ütközést, nem jelenti azt hogy a textar jó. Határhelyzetben kiderül. Majd küldöm az itteni őzikéket. Lehet tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #124665 üzenetére
do3om majd mesél neked a környékről. Este 11 után jöttem haza, Hollóházán keresztül. Átlépve a határt Skáros előtt van egy nagy rét, az egyik oldalon el vannak kerítve a lovak, a másik oldalon 2 méteres bokrok.
Jöttem lefelé a 12%-os lejtőről 100-al. Benne a 4-es, motorfékkel gurulok, amikor a 2 méteres dzsumbujból kijött az útra 80 méterrel előttem két póni ló és elállták keresztben az egész utat. Volt idő még káromkodni is, de satuzni kellett, hogy a 1,6 tonna cseh hulladék vas megálljon. Bekapcsolt a vészfék asszisztens is.
Na ilyen helyzetekre veszem a gyári szettet. Az esetek 99 százalékában bármilyen szett megfelel. 1%-ban meg nem mindegy, hogy eltűnik az autó elejéből fél méter, vagy megállsz.
Remélem, hogy neked lesz igazad és nem pereg szét. A Te érdekedben is.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ImpersonatoR #124799 üzenetére
Trükkös. Az abs jeladóktól tudja hogy defekt van. Most mind a 4 kerékre jelzett. Megtanulja a kerék fordulatát bizonyos sebességeknél, de a laposabb kerék gyorsabban forog, ezért jelez. A gomb tényleg a nullázásra van, de csak akkor, ha lecserélted a kerekeket és még nem mentél vele. Gyujtás ráad gomb megnyom és tart 5mp-ig. Ha már világít, ez a nullázás nem működik. A hasznölati útmutató erre azt mondja, csak a szerviz tudja nullázni és tanuléó módba kapcsolni a szenzorokat. Hazudnak.
Gyujtás ráad, esp gomb benyom és tart majd rögtön a guminuomás nullázót is meg kell nyomni és tartani(az esp lámpa világítani fog, nem kell tőle megijedni). Mikor elalszik a hibajelzés, gyujtás levesz, majd ráad, ekkor már az esp is aktív.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #124829 üzenetére
A szelepfedelet kell levenni, és a 2.henger PD elem csatlakozóját megigazítani. Össze is lehet kicsit nyomni a csatlakozók érintkezőit mindegyik pd elemnél. Ne menjen így vele lábon sehová, eltörhet a főtengely!!!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #124831 üzenetére
Okozhatja. Nem jár egy henger. Emiatt a többi három össze-vissza jár. Ez annyira igénybe veszi a főtengelyt, hogy eltörhet. Ne indítsa, amíg a szelepfedél alatt nincsenek rendbe a kábelek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #124833 üzenetére
Lehet az is, hogy eltépte a hajtókart. Bkc csak a szoftver lesz. Ha bxe, biztosan érintett. Cseréltesse ki a csapágyakat, ha még nem késő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #94677760 #124894 üzenetére
Az szokott hibás lenni, amit mindenki kizárt. Én a kábelkötegre tippelek, ami a PD elemekhez megy és cserélve volt. Azokat a csatlakozókat kell picit összenyomni belül, hogy jobban szoruljon, amikor rádugják a PD elemre. Ehhez le kell venni a szelep fedelet. Ha már ott fognak matatni, cserélje ki az 1-es és 2-es henger PD elemét, + szorítsa meg a csatlakozókat. Ez nem drága javítás, csak tömítse le a szerelő rendesen a szelepfedelet. Ha legközelebb nehezen indul, ismét ki kell olvasni a hibatárolót. Ha ismét a 2. hengerre panaszkodik,a kábelköteg cserés, ha az 1-esre,akkor a PD elem cserés...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jojo5 #124904 üzenetére
Mire kell figyelni? Mindenre. Ha nem értesz az autókhoz, ne egyedül vegyél ilyet. Átvizsgálás nélkül meg ne vedd. Amit Te is ki tudsz könnyen szűrni, az az egyenletlen alapjárat. Kerepelés a motorból alapjáraton. Amikor inkább hasonlít a hangja a dízelhez, mint a benzines motorhoz, akkor az nem a Te autód lesz.
Váltó ne rántson, finoman tegye a dolgát és gyorsan. Ha elindulás után ránt, vagy hátramenetbe, akkor az is felejtős. ha nem volt benne olaj cserélve, akkor szintén felejtős. Te nem az olajat fogod cserélni, hanem a váltót.
Leigazolható előélet és hozzá a megfelelő műszaki állapot. Erre törekedj.Tele a piac törött, tákolt, lerúgott szarokkal, szépen kifényesítve.Meg kell rendesen nézni, teljes hibakód olvasás. Meg kell hajtani rendesen, és ha tiszta a hűtővíz, nincs nagy kartergáz, és a Jupiter nem a Vénusz árnyékábanjár, akkor talán nem vernek át.
VR6-FanVan egy kis füstje, no, nem olyan nagy szégyen. Jó a fék, nyugi, ha nem Textar, akkro fasza.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #124906 üzenetére
Nem a fék, hanem az autó. Azt akartam megvenni.
G 2 1.6 TD-t meséltem? 88-as a szentem. 82 éves bácsika...Kuplungot kellenecserélni,meg a turbót nem hallottam vagy 3 éve. Be volt állva, három éve. Csere után a bácsika újra tanul elindulni.Lépten-nyomon kapar. 1.6 Tádén akkora turbó van, mint a fejem. vagy 20kg. Alapjáraton látni ahogy forog a kompresszor kerék. Most rászabadult az 51kW nagy része az aszfaltra.
Ez a fordított kuplungos váltó olyan könnyű, hogy egyedül is vissza tudtam tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #124909 üzenetére
Ez beállt, mint a szög. Semerre, kalapáccsal se. Beton. Lehet kicsit visszafogta, mert most 160-ing próbáltam, hajlott kora ellenére szépen megy.
Az öreg amúgy rendben tartja, csak a turbóról megfeledkezett. Meglepően pontosa váltó. Raktam új összekötőket, megzsíroztam minden bütyköt. Pöpec lett. A fékből kidobtam a hátsó terhelés alapú regulátort, mert állandóan levegősödött. Most le lehet égetni a hátsó kereket is.
Van hozzá egymásik autó,aminek törött a hátulja. Lehet legózni. Onnan van a turbó is. Van gyári új adagoló zsírpapírba csomagolva az öregnek, a rosszabb hidegindításokra tartogatja, de még jó a régi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kaszaking #124912 üzenetére
Nem, fogalmam sincs. Most milyen van benne? Volt ásványi és szintetikus és a kettő nem keverhető,de egyben lecserélhető. Milyen színű az, ami most van benne? Tudom hogy milyen a bele való, de nem biztos, hogy most az van benne. Mikor volt cserélve?
Jojo5 Minden autó és motor ilyen, főleg a turbó motorok. Sokan a színe és a felszereltsége alapján veszik. Jól néz ki... megveszem. Aztán meg jön a sírás. Meg kell nézni rendesen, akkor nem lesz sok baj vele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elden Ring
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra