-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #181967 üzenetére
Vezérlés, szűrők és abroncsot felsorolni a kiadások listáján kicsit visszás. Egy vatta új Corollára is kell ilyeneket venni 5 év múlva, autó ezzel jár. Ahogy KGFB is kell rá, mindig, mindehol. Kivéve MÉH.
rob210, c00per: kösz
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #181964 üzenetére
Ugye jól tudom, hogy a féktárcsákat darabra árulják, azaz kettőt kell vásárolni ha hátul ki akarom majd cseréltetni, míg a fékbetétekből 4 drb jön egy csomagban, így abból egy csomag kell?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz yodamester10 #182022 üzenetére
Kösz
Amint lesz időm megrendelem a cuccokat hátsó féktárcsa- és betét cserére + fékfolyadék és szervóolaj. Amíg a szerelő rá tud nézni, az is lesz 2 hét, szóval...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Attila2019 #182083 üzenetére
Ha megoldódott, írd meg a megfejtést ide is
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Fékfolyadék csere, fék légtelenítés a téma: lassan 2.5 éve volt cserélve benne fékfolyadék, most hátsó tárcsa+betét cserével szeretném ezt is ledobni. Olyan szerelőhöz vinném, akinek nincs diag - lehet így rendesen légteleníteni? Vagy ezzel inkább olyan helyre vigyem, ahol diaggal is rendelkeznek? Azt tudom, hogy alapból kellene, de anélkül lehetséges-e egyáltalán.
Szervóolajat is cseréltetném - kérdés, ugyan ez - kell hozzá diag, bármi spéci dolog, ami egy mezei szerelőnek nincs?Golf 4 1J1, 1.9 TDI, ASV 81kW 110Le
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #182710 üzenetére
Most jelenleg nem levegős. Előző alkalommal is ő cserélte, és azóta sincs baj ezzel a részével.
Köszi az infót
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Wiki szerint ezekbe BMR és BKD motorok kerültek, mindkettő PD. BKD legjobb a 2.0 PD közül.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Állj oda egy fallal szemben, 3-4m távolságra, lődd be a magasságot. Ha nem tudod elég lentre tekerni, akkor kell szerviz, szvsz.
Én ennyire nem komplikálnám túl, de itt egy leírás: [link]When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Fékezéskor kopogó hang jön hátulról.
Most voltak cserélve a féktárcsák + betétek hátul.Mitől lehet, valakinek tipp?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #182935 üzenetére
Levettem mindkét hátsó kereket - úgy rá voltak tepve pneumatikussal, a kerékkulcsra egy hosszú csövet kellett rakni.
Megnéztem laikusként amit meglehet, nem láttam semmit lógni/lazának (féktárcsa, nyereg, kérek)
Bónuszként észrevettem, hogy egyik gumiban egy szeg, másikban egy facsavar van. Szóval, holnap mehetek gumishoz is. Legalább eddig nem engedtek...
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz vicces #182938 üzenetére
Hát itt is volt ajándék, csak épp a két gumiban . Én nem láttam semmi gyanúsat lógni, innen passz.
Mindegy, holnap egy kolléga elvisz majd, nem kockáztatom meg a Golffal az utat.Mágus2: az lesz
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #182972 üzenetére
Ősszel cserélek majd akut, utolsó télen nem éreztem annyira pöpecnek, inkább nem futok neki a -20nak vele. Mostani 72-es helyett nagyobbat rakok, az is biztos.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Utóbbi egy hét enyhén mondva sem telt kellemesen a Golffal.
Múlt hétfőn vettem észre, hogy kezdett csepegni az olaj...hamar kiderült, hogy augusztus elején, amikor voltunk kirándulni, egy erdei úton sikerült felütni (máskor nem jártam se olyan úton, se kocc nem volt). Egy hétig nyoma sem volt a csepegésnek (fix helyen állok itthon is, munkában is betonon, szóval látszott volna). Egy 110km-es, tempósabb út után az olaj felhígult és intenzívebb lett a csepegés.
Mondom sirály, úgyis van már időpont szerdára szerelőhöz, fékek helyett ez lesz akkor + olaj"csere". Vírushelyzet miatt amúgy is sok volt a rövidtáv, előre akartam hozni, így meglett az is. Olajteknő levételekor derült ki, hogy az olajleeresztőnél is megment a menet .
Ok, olajteknő megoldva, fékek fent. Tervezett folyadékok cseréjére nem maradt idő (szervó, fék). Kocsi elhoz, másnap tűnt fel egy kopogó hang fékezéskor. Itthon levettem mindkét hátsókereket, hogy megnézzem, nem-e kapok valami rendelleneset, amúgy is vasárnap volt, nem volt hova vinni. A hiba forrását nem kaptam meg, de egyik hátsó gumiban szeg, másikban facsavar. Ok.
Gumis hétfőn letudva, fékekkel kétszer jártam vissza (hétfő és kedd), amíg jó lett. Szerdán munkába menet, a parkolótól 150 méterre töltés visszajelző felvillan - kis híján agyérgörcs. Munkában tudtam töltetni az akut, hogy legyen fullon és érjek haza. Itthon kiderült, hogy 12.5V töltés még volt, szóval ezzel nem volt para. Tegnap vittem villanyászhoz, kész is lett. Szénkefék elkoptak, egyik ki is esett. Ha már ott volt, megkértem, hogy az önindítót is nézzék meg, nagy hidegben télen adott ki fura hangot.Augusztus 3 óta gyakorlatilag mindennap szerelőhöz mentem, onnan jöttem vagy arra vártam. Leszív, ráönt, .... Ha nem futna a ház projekt, lehet elgyengültem volna, és most már egy 1.5dCi Sandero Stepwayel parkolnék itt
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Ja igen, első gen Punto.
Mivel a tavasszal megvolt a laktolás a Golfon, remélem nagyobb költség most tényleg nem jön. Igazából nem is a ráköltött összeg a nagy, inkább a gyakoriság. Amikor hoztam el a Golfot, mondta a villanyász, hogy egy CC-ben a komfortmodul mennyibe kerül...hát ok.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz monosgeri21 #183209 üzenetére
Ford modelleket is szerelnek össze rromániában. Na meg 1.0 ecoBoostot is. [link]
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #183160 üzenetére
...erre most egy rugó/lengéscsillapító hátul nem elszállt?
Elhoztam villanyásztól, két napig le volt támasztva, első úton kezdi ezt. Kicsinál. Úgy, hogy közben napi szinten kell munkába járáshoz[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #183377 üzenetére
Egy annyi vigasztal, hogy cserébe bár szedi a pacskert, egy prszt Passat B6-al annyira közelről követett, hogy a motorháztető szó szerint nem látszott. Amikor aztán elfogyott a folytonos, és meg tudtam előzni az előttünk haladó fehér furgont, persze index nélkül kiállt utánam és engem is le akart húzni. Csak baromira nem haladt. Ha nem fékezek be, akkor inkább megdöglik ott, és nem állt volna vissza (jöttek szembe, vagy 150m-en keresztül szenvedett).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tomcat78 #183379 üzenetére
Vicc, hogy nekem is TDI van, csak a régebbi 1.9. Szerintem abban, hogy nem tudott elhagyni nagyban benne van, hogy kormány és az ülés között volt a gond (aka sofőr). Ezt is bizonyítja, hogy inkább megdöglik, mint visszaálljon mögém.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #182972 üzenetére
Ez az infó most lesz aktuális, úgy érzem - apósomat megkérem, hogy mérjünk rá az akkura, lássuk, hogy neki induljak-e a télnek vele, vagy cseréljem inkább le. Akkot 90 Ah megy bele tuti (előzőleg is az volt, most 72-es van benne).
2016-os aku, olcsóbb Rombat van most benne (Jászaku szint, kb, kis román márka, mondjuk az Vartának is beszállító). Összeségében nem volt baj vele, de lehet, hogy a -15 és a 2-3 napos állás mellett nem lenne már üzembiztos.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Az mennyire normális, hogy az utastér világítás zárt autó mellett is, nagyon-nagyon halványan világít - igazából csak az látni, hogy hol lámpatest az autóban. [kép]
Golf IV hatchback
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Valeo, Hepu, Febi Bilstein, SKF vagy Magneti Marellei vízpumpa legyen? Conti vezérlés szett mellé menne.
1.9 TDI ASV 81kW lenen az alany.MunezXBK: kösz a LED-es tippet, holnap kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #185145 üzenetére
Amúgy mennyi a csereperiódus?
Ina szett ezelőtt 55.000 km és 4 éve (lesz januárban) került, ezért kezdtem gondolkodni a cserén lassan.rob210: online rendelésnél gondolom nem nagyon lehet ezt megnézni, hogy hol gyártották.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #185148 üzenetére
Mármint, hogy ennyi szokott lenni, készlettől függően az 1.9 TDI-n, vagy ezek ilyen spécik amiket linkeltél, amik ennyire vannak tervezve?
momo2828: mennyi kilométer mellé?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #185153 üzenetére
...és az átlag szettnek mennyi a csereperiodus?
Amúgy egy ilyen 150k szett elgondolkodtató, azzal egy darabig nem baj
rob210: ASV, 110Le. Akkor számításba vesszem a Daycot is mindenképp
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz rob210 #186400 üzenetére
Nagyon kellemes télen -10/-15 fokban, országúton az első 10km fűtés nélkül menni, mert nem állt be még a mutató a 90-re
Ha következő autóm dízel lesz, kell abba egy Webasto (nem csak e miatt).When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Gergőke88 #186566 üzenetére
Én nem ragaszkodnák semennyire az elektromos kézifékhez, de még a hátsó elektromos ablakokhoz sem. Egyszer majdnem megszívtam még régen a Corsammal, hogy egy havazás közepén le akartam engedni kis nyílásra az ablakot, de az lement egészen, miközben ment lefele, próbáltam megállítani, nem reagált. Amikor lent volt, akkor meg akart feljönni. Két perc "pánik" és folytonos gombnyomogatás után elindult felfelé. Azután még egy évig megvolt az autó, ilyet sose csinált, úgy adtam el.
Valószínű a gomb volt a ludas, ami filléres tétel, csak -5 fokban, otthonról 200 kilométerre, vidéken, nem lett volna nagy élmény így hazavergődni.
Elektromos kézifék meg öröm, amikor berohad (lehal), itt a fórumon is többen járták meg, ha jól emlékszem.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz rob210 #186585 üzenetére
Legutóbb amikor autóvillamogsságinál volt a Golf, mondta a szerelő, hogy 60.000x2 volt a egy B6 Passaton az ablakemelő elektronika (vagy a centrálzár - kicsit homályos már). Szóval ja, a "fancy" dolgoknak megvan az ára.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz b4zsi- #186636 üzenetére
Nekem valahol szakadt a szál. VAG specifikus szerelő azt mondta, hogy megcsinálhatja, vagy egyszerűbb lesz, ha kiírja, mert jó kis szívás lehet, amit nem ér meg.
Amúgy mennyire vagy elégedett a kis géppel? Az a TDI mennyire mondható jó konstrukciónak? Gondolom kettőstömegű nincs benne
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
semmi.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Barátomnak adott egy Tiguan, 2009, 2.0 TDI CBAB.
Ablaktörlő mechanizmus megadta magát, a support egy része eltörött, cserélni kellene ([kép], [kép] )
ETKA alapján az alkatrész: 5N1 955 023 AViszont sehol nem találni ilyet. Létezik, hogy nincs - vagy rosszul keresek?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen