-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14169 üzenetére
Fordéknál melozok és üzemanyagellátórendszer fejlesztő-mérő technikus vagyok.
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #14168 üzenetére
aki 10milkáért vesz autot nem csóró. még ha ottanság lakik is.
Értem vagy még sem????
Skoda rs diesel kékmetal,vajbőr belső 6.350.000ft
Leon fr diesel sárga 6misi alatt
Lexus 220d az lett volna 7,5akkor.....Lehet rosszul dőntőttem de ez van....
Megj: Aposnak volt 525 bmw-je nos ott az ajtó,motortér,csomagtartó tér nem volt kifujva szinire.Azaz alapozó szürke majd némi lakk ami épp beporzodott.
10millás autónál azért elvárnám ráadásul csapadéklevezetőről beszélünk.
kb 2dl metal+2dl lakk úgy 8000ft...hát nem tudom....[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Templomegere #14176 üzenetére
Autófényező mestervizsgám van.2*2deci a vizelvezetükre böven elég.
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #14177 üzenetére
Lehet kapni olyan csoda anyagokat amik 2-3mm térhálósodnak egyszerü köfelverődést úgy eltünteti mint kislányom a nutelás palacsintát.
3400ft/kg ebből szerintem neked 2 kell.Glasurit anyavállalata csinálja más néven.Sok autógyár "olcsobbik" használja.
metal nos itt elmehetsz akár 2-2,5kiló és attól függ milyen győngyel kérem mekkora szemcse és hány gramm.11000ft-tól kezdödnek.
Lakk: csak a legjobbat 3kiló az akár kerülhet 50000ft is.
+higító 5liter tuti kell 3000ft az is.
+csiszolópapírok és társai....
Szóval a haveroddal amit számolt az kicsit karcsú vagy gyenge a minőség.öt érdemes megkérdezni
Szerintem ö árul a carstylinges topikban is.Ha tudsz akkor oldoszerest vegyél mindenből.
Dupont az már minőség a javából. -
#00809728
törölt tag
válasz Templomegere #14176 üzenetére
Osztottam és szoroztam és nem tudom elfogadni föleg 10milla feletti prémium márka esetében ,hogy a gyártott darabbal be kell szorozni.
Seat esetében végig van festve de még a szuzukinál is igaz a régebbi kasztnisokra emléxem csak.
-
#00809728
törölt tag
válasz Templomegere #14184 üzenetére
525 bmw új tipus.Majd nézd meg nem sok benne a vas v. acél.
Igazából itt nem arról van szó ha nem látszik akkor minek lefesteni.
Vizelvezetőkről van szó max alapozó ami megy a kocsiszinéhez+egy kis lakk ami éppen arra koválygott.
+ úgye mint írtam nem 2-3millás autókról beszélgetünk.Poénra: nos már sok esetben mártó eljárással készülnek ami gazdaságosabb és semmi nem megy kárba.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #14187 üzenetére
nem tudom ,hogy e60 meg ilyesmi Lényeg erről a fajtáról írtam.
Igen épp ez benne az érdekes régi autók esetében le van fújva akkor még nem volt gazdasági válság.
De régen nem is volt egy prémium autó akár 20misi.seat leon fr 6misi alatt de csak hangyányival szóval nem 5 misis.
170le vettem gyárilag. -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14202 üzenetére
Hy!
Nyugodtan rakhat bele.De én ugy vagyok vele ,hogy inkább megveszem az asszonynak a E95 simát és én dobok bele adalékot wynn's fuel saver auchanban ill a norautóban lehet kapni 1550ft szokott lenni 50litykohoz.
+20 adlék is jó kis anyag...[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Templomegere #14209 üzenetére
Hy!
Nem azt írtam,hogy jobb mint a vshell cucc.
Szerintem nem ér annyit. -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14213 üzenetére
Igen igaza is lehet de ha 50litykót betankol az extrából azt számolja ki.
De ha betankol a simából+1550ft adalék ami tuti az mennyire jön ki.... -
#00809728
törölt tag
Szerintitek tegyek a leonomra egy ilyen gyári koptatót.
-
#00809728
törölt tag
***vicc***
Kollégámnak szuzukija van.2db lengéscsillapító cserére vissza rendelték.
2002-es 145.000km.
Állítolag nem kellett fizetnie mert a szuzuki átválalta.De a márkaszerviz 77.000ft cserélte ki.
Nos 2db lengéscsillapító és a munkadij ami 12percbe fájt.
Én meg panaszkodom,hogy a seat márkaszerviz drága.szuzuki eredeti lengéscsillapítója 16.000ft/db
Mondtam neki kérdezen rá esetleg a szerelőnél a toronycsapágyakkal ilyenkor mi a helyzet.
Válasz a szakképzett zsenitől: Á azok örök életüek mert nincs sulya az autónak és nincs kitéve semmiféle környezeti negativ hatásnak. -
#00809728
törölt tag
válasz AMD Power #14345 üzenetére
Hy!
97000km szerintem még nem cserélték.Amit kapásból 50000felettire tippelek.
Fékek,olajcserék,gumik,váltóolajcsere,fékolajcsere hát erre is merek mondani kb 70000ft feletti összeget.Szóval ezekre lelkileg készülj rá...
Mondjuk ha TE cserélteted magadnak akkor tuti cserélve lesz+a lelked is megnyugszik.
Mint ,hogy azt lásd szervizkönyvbe be van írva minden kicserélve....Mi csak segiteni szeretnénk
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Nem lennék benne biztos,hogy a gázhoz nem fognak hozzányulni(ár) én ettől a kormánytól már mindent kinézek...
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #14379 üzenetére
kellett a sok "panel prolinak" orbán király
Szerintem ezt itt hanyagoljuk. Öszinte leszek én el sem mentem.Lehet irogatni.
De mentségemre legyen szólva. KIRE TETTEM VOLNA A VOKSOMAT?
Egyikre sem.
Miért nincs olyan a választói cédulán,hogy egyikre sem.Lehet nagyobb számban X volna tele és talán el kéne akkor gondolkodniuk....
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Én csak kasztnijáról tudok fontosat mondani.
legelső kaszni sorozatból 3 ajtós kaptunk a tesztelésekhez azt hiszem ugy 1995 környékén.Sima alapozott cucc és semmi nincs benne csak váz szerkezet.
Kapott hideget ,meleget, 90-95% párát,rázást 1g-4g...Lényeg 1évig vágtuk.
Majd kitettűk az udvara azaz meleg-hideg,csapadék,hó,jég,só minden éri.Napokban éppen arra jártam és lenyűgőzve figyeltem fényezői szemmel sehol egy futó roszda még egy halvány vörösödési hajlam azaz SEMMI.1996-2011
-
#00809728
törölt tag
válasz AMD Power #14610 üzenetére
Nagykőrösi piac tele nepperrel én 3-4 voltam de ami ott megy.Nem írnám le.
Igaz oda van írva tulajdonostól de én azt megkérdőjelezném...Szerintem a tulaj eladta kp-ra mert meg volt szorulva 700.000ft a neppernek aki természetesen nem íratja át és a tulaj nevével árulja.De lehet tévedek....Inkább háztól vedd meg...
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
Tegnap alapos kocsimosás.
Ma zainozás és fényesités. -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14637 üzenetére
Hát ja és ez még kép.Én láttam élöben is.Szőrnyű volt komolyan én fényzői szemmel néztem és majdnem el magamat.
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14751 üzenetére
-
#00809728
törölt tag
válasz dízelracer #15394 üzenetére
Miért ez nagyon jól nézne ki pld egy matizon akinek nő a tulajdonosa...
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
Gépi mosó!
Egyszer ha láttok ilyen és nem müködik nézzétek meg azaz fogjátok meg azokat a bizonyos müanyag sőrte véleségeket.
Hát én egyszer Agip kutnál megfoghattam egy ilyent.Nincs az a lakk amit nem karistolna össze.Föleg ha még nem fűtőtt a helység -
#00809728
törölt tag
Hy!
14TSI mocikról mi a véleményetek?
szerviztapasztalatok,turbo,meghíbásodás stb.... -
#00809728
törölt tag
válasz AMD Power #16056 üzenetére
Hy!
Citroenek is sokan szidják mert Franciák.
2.0hdi picasso. 5megtermett szobafestő+létra hegyek a tetőn+utánfutó amin 4-5 vödör 25kilos diszpo+1+3zsák gipsz és a többi szerszám..
675.000km adta le a haverom igaz már csak 3henger ment de ment és minden elekromos cucc müködött rajta... -
#00809728
törölt tag
válasz AMD Power #16032 üzenetére
Rengeteg ilyen autót hoztam be imádtam öket.14-16v vagy az SI azok nagyon jók voltak..
ilyen
isuzu diesel garantált 4literes fogyi és akár gondtalan 300.000km megtétele.
én imádtam
nagyon egyben van ,megkimélt
vagy még őt -
#00809728
törölt tag
Én a napokban meg a calibrával csapattam.Be ill. kiszállást már nem 40év körülieknek tervezték.Hangja brutál.Annyira le van űltetve gyárilag,hogy olyan gokartos fillingem volt.
Minden gyári rajta kb van hozzá egy lexikon amiben le van minden dokumentálva mit miért cseréltek ki az IRMSCHERÉK
200.000km van benne és egy elektromos kis figyelő romlott eddig el ami 7700ft került.[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Minap políroztam egy ilyen vasat.hasonlót
Nagyon szép,tágas,kulturált,garázsos 2 tulaj.1tulaj egy német volt 80000km körül adta el vett újjat.
A tulaj szerint alapvető dolgokat csináltatott rajta mást nem..De a fogyija hosszu távon 110-120km/h pld Bp-EGER 8,5-9litykó
Ha pörköli pld 150km/h 10l felett
Városban nem meri használni mert 16-19l is volt -
#00809728
törölt tag
válasz Balupapa #16186 üzenetére
Bárditól okvetlenül kérdezd meg,hogy van garancia a fék termékeire.
PLd egy tuti jót ajánlanak és még is kb 2000km után űt akkor mit tesznek?
Ugyanis én anno tuti brembot vettem 5500km után kuka még az esztergályos sem tudta egyenesbe hozni.
Majd amikor bementem a bárdihoz azt mondták...Biztosan nagyot fékeztem vele és attól elment a tárcsa....Nos NOS COMMMMENT!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpársportok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Futás, futópályák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs