-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz zsoleszkai #116040 üzenetére
Köszi Én nem bántam meg a fehéret, még rendeléskor nagyon gondolkoztam pedig rajta. A piros pedig igen, pont az.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #116117 üzenetére
Az Ultra nagyjából Bluemotion: alacsonyabb kibocsájtás, alacsonyabb fogyasztás, meg elvileg hosszabb váltó (de erre hivatalos forrást nem találtam, nagyon tapasztalni se tapasztaltam, de majd ma autópályázom egyet), de nem az extrém spórolós modell. Ez talán a hengerlekapcsolóssága miatt kapta meg.
(#116118) g4bb3r: Köszi. 7,4-nél indul ezzel a motorral ez a modell, de az kvázi "fapados". Az extrákat meg audisan mérik, mindenféle komolyabb/luxus extra nélkül könnyű rápakolni az árának a felét, csak a nagynavi 940k, de természetesen a Xenon sem széria. Kedvezményt természetesen adnak, de nagyon-nagyon függ attól, hova és kihez mész.
(#116128) szilva01: Ezzel nem vagy egyedül, egy elég erős indok volt.
(#116125) Piwi: Jön is, ismét frissült az album (49/80):
(#116129) -secret-: A kis mélyedés? A kulcsnélküli záráshoz azt kell megérinteni.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz joshua7 #116149 üzenetére
Köszi Tervben van igen, de csak a következő szezonban, ez meg lesz a téli. Ezt néztem utoljára.
-
brumi1024
veterán
válasz tomcsi23 #116175 üzenetére
Oktáv könnyebb a pasztánál, nem?
Más: Megjárattam a járgányt pályán (Budapest-Balatonalmádi), csendes, kényelmes, és szépen finomodik így lassan elérve a 600km-t kedd óta. 6.4-re tippelte a fedélzeti a fogyasztást, tempomat 135-tel, 4 fővel, rendesen megpakolt csomagtartóval.
Illetve egy péntek késő délutáni "komótos" ( ) vezetés a Lágymányosi hídtól ~Szentendréig:
50/80.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #116257 üzenetére
6.2-t mutatott fel is le is, lefele 135 felfele 140-re állított tempomattal, 4 fővel, megpakolt csomagtartóval, és bennevolt mindkettőben a város is (keresztül Budán). Végig pálya volt egyébként, de visszafele én gyakran megyek Fehérvárig a 8-ason, azzal még vihető lefele ez a fogyasztás. Meg ugye még csak 1 hetes, ma érem el az 1000 km-t.
(#116259) Qru: Nem tudom pontosan mit mutat jelenleg a hosszútávú átlag számláló, de ennek az első ~1100 km-nek (ha még belefér 120km a jelenlegi negyedtankba) az áltaga 6,5-re jön ki számolva.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz atika88 #116312 üzenetére
Gratula hozzá! Nekem is volt G6-om, ugyan csak a 122 lóerős, de imádtam, illetve mindig is kíváncsi voltam a 160 lovas változatra. A 80 képet én is várom, bár nem szólhatok még én is lógok 28-cal.
Qru: Megnéztem, 990 km-nél áll a mutató (össz, és trip is), 120 km-t ír még hatótávnak és 6.6-ot ír a hosszútávú átlagra a BC. Ha 100 km még belefér (márpedig a range inkább alulbecsül), akkor kb kijön a 6.5-es átlag. Tehát nem csal sokat.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nem zavaró, két esetben lehet észrevenni: 130 felett egy nagyon minimális torpanást lehet érezni üzemmódváltáskor, de azt is csak akkor, ha figyelek rá, illetve kereszteződés előtt lelassítva, egy pillanatra megállva, majd 1-esben kanyarodva még kéthengeres üzemben marad, ha nem akarok túlságosan vehemensen gyorsítani (1600-3900 között mehet nem teljes terhelésen a 2 henger az útikönyv szerint), és ilyenkor a kormányon van egy minimális remegés. De ez is csak abból tűnik fel, hogy csendes és nyugodt lassan közlekedve az autó (már-már villanyautó-szerű, komolyan, simán odatehető a családban lévő F10-es dízel 5-ös mellé ), a másfél éves 2.0 TDI Q3-nak jobban lehet érezni az alapjáratát a kormányon, mint ezt.
Egyébként meg jópofa nézegetni, mikor és hogy kapcsol két hengeres üzemre.
Számomra nagyobb meglepetés volt a Start-Stop: valamit fejlesztettek a rendszeren és/vagy csak a motor indul ilyen gyorsan, de okozott néhányszor olyan meglepetést, hogy hoppá, elindult a motor, mikor állt le?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #116576 üzenetére
Persze, tőle vettem, akkor még picivel olcsóbb volt.
G6-tal, Q3-mal, A4 B8-cal és A3-mal próbáltam, mindegyiknél ment, de ugye itt egyedül az A3 volt a kérdéses az újabb komfortelektronika miatt (az első kettő ugye PQ35, nagyon hasonló felépítéssel ebből a szempontból).
Ha csak pár dologra kell (nem jó-ha-van alapon), szívesen kölcsönadom.
(#116575) TaaT: Érdekes módon eszembe se jutott, hogy ne tudná, amikor nemrég visszakaptam és használtam kicsit, és számomra minden lényeges változtatást el tudtam végezni. ("Kalibráló" mutatók indításkor, anyósoldali tükör lehajtása parkoláskor, olajhőmérséklet jelző a normál vezetésinfók közé és a Laptimerre is)
Ez a lista érdekes lehet, nem tudom volt-e már a link.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Fr3eWar #116619 üzenetére
Nekem az A3 Pirelli P7 Cinturatoval jött, 205/55R16. Érdekes módon az előd G6-ot is ezzel(/ennek egy korábbi változatával) szerelték. Egyébként csendes, szerintem kicsit csendesebb mint a G6-on lévő korábbi változat, de ebben bennelehet az autó csendesebb mivolta is.
(#116617) I-sty: A családban lévő Q3 Offroad csomagos, abban van olyan műanyag védő, egész jó kőfelverődések ellen. 43k km után (kopp-kopp) olyan, mint újkorában.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tresh #116676 üzenetére
Ilyen felszerelve, csak hogy ne kelljen mindent a fantáziára bízni.
-
brumi1024
veterán
válasz Petyyyyy #116716 üzenetére
Két SMD LED, tehát ebben az értelmezésben közelebb áll a szalaghoz, mint az "égőkhöz".
Szerk.: A képen a típusszám is leolvasható, ilyesmi kell neked. Nem tudom, hogy plug'n'play-e!
(#116718) Kiskokó: Jólvan, egyedi képeket szeretnék.
(#116723) Petyyyyy: Akkor jó, a te linked még jobb. Ettől függetlenül a neonról is kérünk képet!
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #116806 üzenetére
Lehet, hogy lehet VCDS-sel, mintha láttam volna erre vonatkozó mezőt, de nem néztem meg alaposan.
(#116800) focvis: Tegnap délután nagy volt a forgalom hazafele, így csak 6.7-tel értem haza. Reggel viszont kárpótoltam egy 5.2-vel
A faceliftelt modellben meg megérkezett az 1 literes 3 hengeres TFSI. Gondolom mindenki ezt a pillanatot várta.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #116800 üzenetére
Sajnos diszkvalifikálva lettem, de bekerült egy városi 380 + autópályás 600 km fogyija is. Én mindent megtettem, de ez lefele megy Pedig pályán tempomat 140 volt, sajnos túl gyakori 100-ra lassításokkal (túl sokat kényszerítették ki a fékpróbát, mert "oda még beférek 50km/h-val lassabban"), és ezek utáni
160-akkalszigorúan 130-akkal! -
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #116962 üzenetére
Ha nincs adaptív tempomat akkor eddig nem volt szokás a VW csoportban, szimplán csak elveszik a gázt (140-ről leugorva 100-ra tempomattal pl). Passat B6, Golf 6, Audi Q3 közül például egyik sem tette, és ezeknél ki is emelték, hogy csak az adaptív tempomathoz jár ez a feature, szemben mondjuk a BMW-vel, ahol mindegyik fékez.
DPF-re passz, benzinespárti vagyok. A Q3-on meg nem szoktam figyelni, és egyébként is ritkán tempomatozok, és azt is csak pályán (ott se mindig).
-
brumi1024
veterán
Erős lejtőn például, vagy épp látsz egy 100-as táblát és leviszed 100-ra akkor lefékezi magát 100-ra, nem pedig hagyja kigurulni 1x0-ről.
Ennek egyébként valszeg annyi az oka, hogy az ACC-hez is ezt a tempomatot rakják, csak bekerül előre a szenzor, ami kvázi egy külső szabályzóként jelet ad. Olcsóbbnak tűnik, mint a korábbi modult hozzáigazítani a jelenlegi rendszerhez.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #117010 üzenetére
Nem, ez a sor 5 az RS3-ból (8V! nem a 8P)/RSQ3-ból jön, nem sok köze van a hozzá képest koros 2.5 szívóhoz, már csak a teljesítményét tekintve sem (ezekben 367 PS, 450 nyulasmókus). A hangja szerintem elég korrekt, az USA-ban hallottam sok 2.5-ös szívó G6-ot (ott volt csak kapható az a motor, a G5-ből hozták), az tényleg nem túl extra hangú ehhez képest.
(#117011) tomcsi23: Volt, de csak kint az USA-ban, alapmotorként. Még a G5-ből hozták.
(#117009) TaaT: Zseniális cucc ez az új sor5 turbó, szimpatikus, hogy ezt használják benne.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #117016 üzenetére
Ez a lényeg, hogy egy gombnyomással tudj váltani a kettő között (Drive select, dynamic és comfort mód). Lehet jó hangja is, de lehet egészen csendes is, hogy ne kapj agyérgörcsöt, ha 1500km-t kell leautózni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tomcsi23 #117024 üzenetére
Mármint az RS3-hoz, mint az RS6-nál? Találtam múltkor olyat is, de az menetközbeni. De ez a hang az indításkor nagyon kéne.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz kk831228 #117175 üzenetére
Nagyon gyorsan váltogat, kényelmes, lehet meglepetéseket okozni az anyósülésen ülőnek a Launch Controllal, de én bele-bele nyúlkálok a fülekkel. Az viszont nem hátrány, hogy 100-nál 1600-at, 160-nál 2500-at forog a dízel.
(#117176) Qru: Az úgy a jó kombináció. Ahhoz a dízelhez szerintem nagyon jól hozzáillesztették.
Szerk.: (#117183) Qru: A finom elindulás lehetetlenségére gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #117189 üzenetére
Az újabbat csak 1.8 TSI-vel próbáltam, azzal nem volt teljesen szimpi, bár az USA modell volt, más hangolással. Vagy túl vehemensen akart menni, vagy egyáltalán nem és nagyon látványosan csúsztatta a kuplungot dinamikus gyorsításnál 2-3 között.
(#117187) footy: Melyik 2-esben próbáltad és melyik motorral? Nekem a 3 hengeres 1-essel nagyon nem volt szimpi a 25d F10 facelift után, bár ez valszeg a motornak volt köszönhető.
Szerk.: (#117194) footy: És a Coupé, vagy a keresztmotoros egyterű Active Tourer? Illetve a lóerőt keveslem, a 20d-k tavaly év közepe óta 190 lovasok, előtte 184-esek voltak. xDrive nincs még 3 hengerrel szerencsére, de lassan a kicsik között is eltűnik a 6 henger a BMW-nél is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #117202 üzenetére
Igen, aztat egy 2014-es F10-ben. Újkora óta a családban van az autó, most van benne 62k km, nincs tervben, hogy az "ingyenszerviz"-ek után tovább marad (5 év/120k km), pont ezek miatt. De el tudom képzelni, hogy így van sajnos. Ilyenkor oda kell adni bitporknak egy 1000km-re és letesz az elromlásról a váltó.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ilyen itthon jár, mobilitásgarancia néven. Persze kifizedet az árát előre azzal, hogy márkaszervizbe kell hordani az autót, de a garancia miatt amúgy is oda viszed újkorában, így az első 4 évben megéri ez a szolgáltatás. Én pl defekt esetén tuti előbb megpróbálkoznék ezzel, mint a pótkerékkel és gumis keresésével, ha nem 3 óra múlvára igérik a kiérést.
Az ablakmosósra: egy Audi nem lesz koszos, és azt elkerülik az esőcseppek, így az ablaktörlő és az ablakmosó is csak azért van, mert kötelező.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen