-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Doki16 #163512 üzenetére
Gyerekkoromtól soha nem szerettem a
klasszikus, pardon classicus focit. De erőltették az elemiben is. Ott mondtam a testnevelőnek hogy ne már én nem tudok focizni. Mindig a következőt válaszolta: Mindenki tud focizni aki egy szabályt be tud tartani: guruló labdába nem fejelünk!MOD
(#163514) Gyula84 Pedig van ám. És a betöltőnél nyomja az olajat akkor készülj hogy mindenhol is nyomja.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
válasz Doki16 #163521 üzenetére
Azért egy hónap alatt jól helyrevágták, 12hó 14-i képek
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz Doki16 #163526 üzenetére
Szerintem árkozott
Ha megnézed a belsős képeket látszik fű meg miegymás a szőnyegen, gondolom a tréleres lábáról ahogy ment az árokba a kötéllelPAS-036 (csakhogy kidobja a kereső évek múlva is)
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #163544 üzenetére
Azért tegyünk különbséget sérülés és sérülés között. Egy parkolva elkopott oszlop stb adott esetben jelent egy új csavaros elemet, struktúrális gyengülés nem nagyon lesz. Küszöb, A-B-C oszlop, tervezetten gyűrődő nyúlványok esetén is a javítás milyensége kritikus, általában nem éri meg a gyári technológia segítségével. Persze rendes fotódokumentáció nélkül nehéz.
-
angelside77
tag
válasz Doki16 #163647 üzenetére
Ok, nem sajnálom a pénzt ilyenre. Csak azt sem biztos, hogy észre venném, ha a szervíz nagyon megvezetne a csere szükségességét illetően, ezért érdeklődök itt is.
Még egy "hülye" kérdés:
Azért kérek egy árajánlatot a márkaszervíztől a "kötelező" cserékre (olaj, gyertya, szűrők, vezérlőszíj, klíma tisztítás stb), de szerintetek érdemes ezt a márkaszervízben csináltatni, vagy vigyem a megszokott szerelőmhöz és vele csináltassam meg?
Rég feladtam, hogy embereket mentsek meg a világnak a fejükben levő szellemektől.
-
K Norbi
addikt
válasz Doki16 #163653 üzenetére
Az sose Lövök képeket a szíjról, olyan mint az új.
Sajna körbe forgatni nem tudom
Pumpa meg volt cserélve 4 éve, mert azt hittük onnan csepeg a hűtővíz de nem.
Ami megy a termosztátházból hosszú műanyag cső a blokkba a pumpához, na onnan csepegett a tömítésnél.
Szóval félig már 1x meg kellett bontani fölöslegesen a vezérlést, de kapott új pumpát legalább.De nincs az 11 éves, nem emlékszem pontosan
9 vagy 10
9 év tuti van.[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #163685 üzenetére
Valóban, így legalább aki érdeklődik az autó iránt tisztában lesz a körülményekkel. Sajnos nagyon sokan, főleg az idősebb korosztás nincs tisztában azzal, hogy le lehet kérdezni neten az autó múltját.
A Jóautók viszont nagyon gyorsan reagált. Írtam nekik a hirdetéssel kapcsolatban, 30 perc múlva jött a válasz, hogy felveszik a kapcsolatot az eladóval, addig a hirdetést eltávolítják. Aztán pár óra múlva visszakerült a hirdetés a módosított árral és leírással, én pedig kaptam kaptam tőlük az e-mail-t amit másoltam. Hahu-n ezzel szemben konkrétan nincs lehetőség a hirdetés jelentésére, csak "hibás hirdetés jelentésére", ami vicc kategória...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #164061 üzenetére
Olvasd el még 1x, amit írtam. Nem pontosan fogalmaztam, a korom képződést sokallom, sokkal többet is elment azelőtt, és nem volt szoftver frissítés, szóval valaminek leromlott az állapota
Oil ash most is 0,11. Majd 0,17-nál kell kezdeni aggódni. 4 éve volt valami 0,6 vagy 0,8, szóval nem emelkedik sokat. Több mint 60 000km-t mentem vele vegyesben. Volt sok város, meg közút, kevés pálya.
[ Szerkesztve ]
-
csababarca
őstag
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #164128 üzenetére
Aposék is így voltak/vannak.
95 Fasztra után.
Csak 4 karika jöhetett szóba. B7 Avant 1.9 ABT
Kevés km kevés pénz.
Meg is lett az eredménye.
Lett egy is meglepetés mikor a szerelő benyújtotta a számlát hogy kellene cserélni. Pár dolgot kicseréltek.Most azon vitáznak anyóssal, hogy csak hányan utazzanak benne.
Anyós 5ön szeretne, após veszekedik, hogy csak 4en mert nem férnek el.Novum Forum Siculorum
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Doki16 #164284 üzenetére
Szerelőm mondta, hogy már nem tudnak mit csinálni a DPF el, minden érték jó, írtam korábban róla, hogy miket néztek át.
Azóta még volt egy kör márkaszervizesekkel megszakértették az adatokat ( akinél volt a kocsi szintén sokat dolgozott ott), de csak vakarták a fejüket.
Most kiszedik a szűrőt és kap egy motoroptimalizálást (mivel most már valószínűleg a szűrő a rossz), ha cserélni is kell a DPF-et, akkor már nem vesztek ezzel semmit, meguntam a köröket, hogy senki nem tudta megcsinálni
Azt az infót, kaptam, ha ilyen sűrűn regenerál (160-170km) akkor tönkreteszi a motort, azt nem akartam megvárni, más tünet még mindig nincs a regeneráció sűrűségén kívül.[ Szerkesztve ]
-
VGYke
addikt
válasz Doki16 #164318 üzenetére
Tudja, mert már jelzett. Viszont akkor már igen nagyon le volt eresztve, kb 1.7-1,9. Ezért kérdeztem mikor illik jelezni... És fújás után, a kesztyűtartóban tudtam a sárga jelzést eltüntetni...
Viszont 2,5-re fújtam, ez sok.[ Szerkesztve ]
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #164411 üzenetére
Szépen le van írva.
Annyit hozzátennék, hogy számomra ez nem gondozásmentes, ami azt jelenti, hogy akinek ilyen a kézifék, évnte egyszer érdemes a motorokat levenni, átvizsgálni, megkenni belül a mechanikát a motorban, ellenőrizni a házát, ha megrepedt, cserélni vagy megragasztani. Ezzel sok kellemetlenséget meg lehet előzni és ki lehet deríteni, pontosan milyen motorral van szerelve az adott nyereg. Később nem ér meglepetés, hogy milyen thorx vagy xzn van benne. Nyáron szoktam ilyet csinálni az ismerősöknek és akkor télen nincs aggódás.
Típushiba, hogy a motor háza hosszában megreped, bejut a víz, belül minden berohad és egy idő után beáll a motor. Már csak ezért is érdemes megnézetni.
Nagy előnye ennek a kéziféknek, hogy sokka erősebben rögzít, mint ahogy a hagyományost fel bírod húzni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #164440 üzenetére
357906318A Nem az izzításért felelős relé kell, hanem ami az izzító visszajelzőt vezérli. Magát az izzítást egy másik relé kapcsolja. A relé 109 kapcsol áramot a motorvezérlőre, ami kapcsolja a pilácsot és az izzító relét. A 109-es relét mindenki hibásan izzító relének hívja, pedig csak közvetetten az. A valódi izzítás relét kivéve is beindul az autó, hidegben sokat fog köhögni, de beindul. A 109-es nélkül nem villan fek az izzítás pilács, és nem is indul be. Hibakód nincs, mert nem volt áram alatt a motorvezérlő.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Doki16 #164453 üzenetére
Egy nagy szekrény, ami valójában kicsi. Nem kényelmes, szerintem teljesen halk 200-nál is. Többet nem nagyon ment.
Futóműre nincs egy rossz szavam se, fényszóró 0, alig látni vele. Pedig 85.000km van az autóban, srác is panaszkodott, hogy lfszt se lát vele.Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Zyxel NAS326
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Synology NAS
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen TV-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs