-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Tachion86 #95351 üzenetére
Mérd ki a lámpa csatlakozóját. [link]
A 7-es és a 10-es láb között van 12V feszültség felkapcsolt helyzetjelzőnél. 10-es a + Ha ott megvan a feszültség, akkor a lámpatesten belül van a hiba, ha már itt sem tudod mérni, akkor valahol mélyebben van a gond.
whited a rádió potmétere(hangerő szabályzó) lesz a ludas, lehet javítani, ha találsz valami szakit, aki tudja, hogy mit csinál.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Rambovits #95330 üzenetére
Ment a privát.
whited: Az alkatrész vagy 5 euró, a forrasztó pákás mestereket kérdezd, hogy mennyiért kapják szét.
zsolt19900 Ott nincs semmi, viszont olyan erős benne a rugó, ami visszafelé nyomja, hogy nem rezonálhat, nem lóghat. Ezt a rugót kellene megnézned a kormányon, hiányzik egyik oldalon, vagy eltört.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mi let a kopogással? Kopog még?
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyáltalán nem lenne szabad kopognia. A trapéz karhoz csak akkor tud hozzáérni, ha ültetve van és bólint az eleje, másképp nem tudom elképzelni, de akkor súrlódó hangja lenne fékezésnél és látnád a kimart vályatot a féltengelyen azon a helyen, ahol hozzáér.
Kipufogó nem ér hozzá semmihez? Nincs valami meglazulva a motortérben?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha megfeszül a hajtás lánc, akkor nem csinálja, szóval valami ott nem kerek. A futómű bölcsőjének csavarjai nincsenek meglazulva? 4 csavar tartja az egészet. 2 a hátsó szilentben, kettő a közepén.
Ha ez sem hoz eretményt, akkor stabilizátor rúd lógatás, szilent ellenőrzés. Az is tud kopogni szépen.
Bejelöltem a csavarokat, amiket ellenőrizni kell, persze alulról, ezek a lyulal felülről vannak. A sárgával jelölt stabrúd fészkét is megnézheted, hogy mennyire mozog, de ahhoz el kell kötni a kutyacsontot a lengőkartól.A zölddel jelölt csavart csak akkor szabad meghúzni, ha az autó a kerekein áll, hogy ne feszüljön az első szilent
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A kerékcsavarok meg vannak húzva? Egyszer nekem is dobolt valami kegyetlenül, meg voltak lazulva a csavarok. Akkor mindent átlógattam. Talpasok csavarjaitól kezdve a toronycsapágyig mindent. Az is elhallgatott, amikor húzott a motor.
Csak véletlenül vettem észre, hogy a kerékcsavarok lazák.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Kell állítani, mert soha nem megy vissza a helyére. A talpasokat lehet egy kicsit tologatni, emiatt csálé lesz. Ha csak a telókat húzod ki a kerékagyból és nem cseréled, hanem azokat rakod vissza, amit kivettél, akkor elvileg nem kell állítani. Ha cseréled a telókat, vagy állítasz az autó magasságán, mindenképp állítani kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rup1u5 #95475 üzenetére
Ha a hátsó ülőlapot előlre hajtod, akkor síkba lehet dönteni a hátsó ülés támlát, amúgy nem. Ha nem dupla fedeles a csomagtartó, akkor az ülés fejjebb lesz mindenképp.
Itt találsz képet lehatott támlával.
A 4x4 még bekavarhat, ott majdnem 100 literrel kisebb a csomagtér a magasabb padló miatt, kellett a hely a hátsó difinek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Richard #95478 üzenetére
Nekem dupla fedeles 02 Facelift van, majd este emgnézem. Bár szerintem nálam nem lehet előlre hajtani az ülő lapot, csak a támlát a hátsó ülésfűtés kábelei miatt.
Octavia 1-volt előtta, abban síkban volt, csak az elvállasztó merevítés lógott ele a képbe.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Morris #95494 üzenetére
Nem rögtön sír, csak pár km után. Lehet részleges vészmód padlógázon(elveszi a naftát és nem fog növekedni a fordulat), ami a pedál felengedésével megszűnik, utána megint húz. Ilyet szokott csinálni, meg bedobja hibakódnak, hogy el van dugulva az EGR.
Előzésnél megcsinálja 2x-3x és vissza fogod dugni a csövet.
A vákuumcsővel mi lett, azt sem szabad nyitva hagyni, mert szökni fog a vákuum.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt1225 #95524 üzenetére
16,5cm. Kell hozzá keret. Az eredeti rá van ragasztva a keretre, nem cserélhető.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#10726912 #95605 üzenetére
Persze mindenki szakértő, de akkor azt is mindenki tudja, hogy a b5 passat meg az 5.5PH értékű is dupla membrános rásegítőt kapott, amitől olyan puha a fék, mint a vaj, de ugye azt is minden szakértő tudja, hogy a dízelmotor szívócsövében nincs vákuum, ezért egy vákuum pumpa állítja elő a vákuumot, amire tettek egy plusz tartályt, amiben tárolni is tudja, hogy még véletlenül se legyen kevés, mert nem csak a fékrásegítőbe kell az a szívás, hanem a turbó nyomás is azzal van vezérelve meg a kipufogógáz visszavezetés és a fojtószelep is.
Na erre tessenek gombot varrni.
Amúgy minden 10 éves passatban kirohad a vákuumdob, mert térdig áll a vízben esőben. Oda folyik az összes víz az ablakból.
Dr Zoo, milyen az új vákuumdob? Harap, mi?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#10726912 #95641 üzenetére
Ki bántott?
Attól, hogy nem tettem öt vigyorgó arcot a végére, nem kell komolyan venni. Bár a rásegítős részt nem árt komolyan venni.
Morris Valahol levegős a fékrendszer, vagy be volt szorulva a rásegítő, vagy ami még valószínűbb, a hátsó féknyereg volt beszorulva. Ha csak simogatva van a fék, hajlandó hátul megszorulni, és akkor a kézi is feljebb fog. Néha nem árt rendesen megtaposni a féket.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
RohamDroid #95684 üzenetére
A favoritos lassabban forgat.
Ha kitolja, de nem fordul el, akkor nem a szénkeféket kellene megnézni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomcsi23 #95697 üzenetére
Levegős a rendszer. Fémreszelék volt a szűrőben? Lehet magasnyomású hiba, vagy csak a tankban halt meg a pumpa.
Meg kell engedni a magas nyomású csövet a pumpa és a közös nyomócső között, ha kijött a levegő akkor a befecskendezők és a rail között. Közben indítózni párszor, mert ebben csak 2 pumpa van, egy a tankban és a magas nyomású. Ha ráindítanak úgy, hogy üres a szűrő, onnantól nem lehet többé beindítani légtelenítés nélkül..
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha csak a elektromágneses kuplungban ment ki a csapágy, azt lehet cserélni külön is, vagy elég megvenni a kuplungot rá.
8D0260805M -AFF,AHH,AHU, AFN,AVG,
Vagy csak kuplung:8D0260811A
cafat Te se kombinálj, keress krómbetétest. Lehet venni krómbetétes DEPO márkájút, az beszerezhető, olcsó és nem kell 3 lámpából összerakni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nagyon elütne, ha látni is akarsz valamit, nem csak kitölteni a lámpa helyét, akkor mindjárt vehetsz kettőt. A régit felpolírozva eladhatod, akkor látni is fogsz, nem is fog elütni.
MunezXBK Ma már reggel kihoztak a sodromból, legyek gonosz? termostat.
Cseréld ki a motorhőmérséklet jeladót, ha mrad a jelenség, akkro tényleg termosz.
Cheesy Milyen rádióhoz? Az eredeti audi rádióval csak füstölni lehet az erősítőt.
[ Szerkesztve ]