- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsubi
őstag
válasz VR6-Fan #8529 üzenetére
A két 1.8T (Audi vs. VW) blokk csak elektronikában térhet el
Mert ha igen akkor a GTI-ből is könnyen kilehet csikarni 200 feletti lovat
Azért lámpától lámpáig is jobb a kotró hajtás
Igazából jobban szeretek kanyargós(hegyi) utakon autózni, számomra élvezetesebb mint egyenesben nyomni mint barom
Mindig azt szoktam mondani magamban ha megelőzz valami izmosabb autó amihez kevés az 1.6 hogy nyomjad neki nyugodtan kanyarban majd utol érlek
Golfnak a piros-fekete Rercaro belsője tetszik nagyon de az Audi bőrős Recaro-ja sem rossz
Nem tudom igazából eldönteni hogy melyik lenne a jobb..... de megvan......... Golf IV R32 csak drága..... 4motion+"erős" mint állat, jó hangja van[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8537 üzenetére
Aztán azt az erőt le is kell rakni valahogy.Akkor minimum 2tárcsás szinter kuplung, 500lóerő felett már inkább 3tárcsás de akkor is a váltó sem bírja sokáig ezt a terhelést (ez a legdurvább költség* többe van mint egy komoly motor tuning), nem árt ha az ember megerősíti felfüggesztéseket és a futóművet, komoly nem "sufnituning" fékrendszert tesz alá, diffi zárat előre - hátra stb stb stb...
Mert mit ér az erő ha nem uralod?* = ZF kalibrálható 6sebességes szekvenciális váltó (800lóerőig ajánlott) 8600euró.
Más annyiból épít autót...mod: sógor agyából kipattant, hogy mi lenne ha elsejére összeraknánk az audit.
Meghallottam majd beszartam az izgalomtól, holnap húzok fel Pestre szerelni.Lesz rá 2,5napunk, hogy üzembiztos állapotúra hozzuk.Szerintem sokat nem fogunk aludni .[ Szerkesztve ]
-
Zsubi
őstag
válasz VR6-Fan #8568 üzenetére
Egy ilyenre is beneveznék csak nem a 116 lovas motorral
-
Zsubi
őstag
válasz VR6-Fan #8575 üzenetére
Ha már VR6 akkor raknék alá Syncro hajtást is az fix
Úgy legalább nem tolná az elejét, az enyém néha idegesítően tolja
Hagy tapadjon a paraszt az ülésbeLenne egy szakmai kérdésem hozzád(hozzátok):
A Syncro hajtásnak le lehet kötni úgy az elejét hogy csak a hátulja hajtson normálisan mint hátsó kerekes autóknál(#8577) rootkiller: Tudsz te ha akarsz.....
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8589 üzenetére
Hát az öszvér megoldásokat.Egy sima Golf 3 cabrio amire ráfaragták a Golf 4 frontját.És árulják Golf 4 cabrio-ként...Ennyi erővel a Golf frontos Skoda Felicia pickup-ot lehetne Golf 4 pickup -nak hívni.
Igen az övé.Nekem a mostani Kék/piros project nem tetszik .Nem csúnya de az előző után...
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz VR6-Fan #8603 üzenetére
Amúgy érdkes amit írsz.Mert tényleg kivül belül klappol a kocsi.Szóval a fényezésen még karcok sincsenek.Belül sincs semmi,szakadás,törés,hiba semmi sem.Szóval az esztétika rendben van.
De mikor meg lett véve...Hazafele az úton jöttek elő a hibák nem lett jól ott megnézve
Szervo egyből elszállt.a ecu egyre rosszabb,váltó,és a hifi.
Egyébként a szervó is érdekes volt mert érezhetően nem volt.Sípolt is hogy nincsen.Aztán szerelő megcsinálta.De néha ugyanúgy jelez hogy puff elszállt.pedig érzed hogy van. -
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8620 üzenetére
Odaálltunk fölé és fél perc alatt eldöntöttük, hogy ilyen melegben nincs kedvünk több napon át a tűző napon rohadni ráadásul úgy, hogy vagy kész lesz vagy nem.Holnap ragasztós pálya lesz.Most van jó kuplung is, kíváncsian várom mi sül ki belőle.Vagy egy gecijó idő vagy váltó fogazás.Már csak fordulatszámmérő kéne mert vakon érzésre váltani elég izgis lehet.Bár a srác elég jól eltalálja a váltásokat.
Pontosan!Éljen a betolás!(Dombon kell megállni.)
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8627 üzenetére
Egy kisebb technikai malőr jött közbe nem vagyok felhatalmazva, hogy elmondjam.Ja és lekönyökölt az emelő.Pont a legjobbkor.Nagyon alacsony az autó, a másik emelővel nem tudjuk felemelni.Pedig még a kipufogót is módosítani kellett volna holnapra + a turbóhoz is csak lentről lehet hozzáférni.Hát nagyjából ennyi.Holnap (ma) mehetünk irígyen nézni a többieket.Bassza meg, idén nem lesz több ragacsos pálya.Lehetett volna időt javítani.
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8636 üzenetére
Most is dízelt hajt.Nem bírod rábeszélni benyásra. 650e ből nem is kapna rendes kultúrált benyás Ibizát.Az ezres viccnek is rossz az 1,4-es úgyszintén.Az 1.6 75lovas amellett hogy ritka mint a fehér holló 1:1ben a Golf2-ből jött szóval az sem egy modern találmány.A 2000ccm-s 8szelepes nem rossz de közel 2x annyit fogyaszt mint egy tdi és nem megy sokkal jobban nála.A Cupra meg egy egész más világ.Azért csengetni kell keményen ráadásul eddig csak olyannal találkoztam ami 6-8éves korára szét lett ütve.'90es évek végi Volkswagen konszern autóból amúgy sem érdemes csak a dízelt venni.A benzinesek nem éppen takarékosságukról híresültek el.Ha sportos kis fogyasztású Ibiza kell csak a GT TDI marad a maga 110le/235Nm teljesítményével és sofőrfüggö 6-6,5literes átlagfogyijával.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8638 üzenetére
Amiről én tudok az karbis benzin/gázos volt.
A benzines ibizáknak nagyon rövidek az áttételeik.Egyedül a 115lovas 8szelepes hosszabb valamivel a Cupra is geci rövid.Így hiába a kb ~1000kg önsúly "sokat" fogyaszt.
Amúgy Ibizáról volt szó jóbarát!
Hol láttál te ebben a kaszniban VR6-ot vagy akár 20V Turbót?VR6 motor gyárilag eleve egy Ibizában sincs, 20V Turbó is csak az ezt követő generáció Cuprájától volt.
De egyetértek 600k ért jó vétel.Inlább ezt venném mint valami Renault - Peugeot -Fiat valamit.
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8646 üzenetére
Az alkatrészárakról nem is beszélve.Bárdiban csak egy darab jobbos visszapillantó volt 15.260forint a 323hoz.Se nem motoros, se nem fűthető... Köszi.Hármas Golfhoz meg szarért húgyért van tonnaszám az ablaktörlő lapáttól kezdve a motor/váltó alkatrészekig bármi.Megismétlem, új alkatrészekről beszélek.
Soha nem vennék japán autót.Ha egyszer rendesen megtöri az ember inkább adja le a bontóba mert mire megcsináltatja tisztességesen abból 2db ugyanolyat vehetne.[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8663 üzenetére
Azt sajnos nem.
#8665: hát ezaz.És ilyenkor jönnek egyesek, hogy nem azért vesz az ember autót, hogy összetörje... Ok én vigyázok rá de teli az út kreténekkel.Sosem lehet tudni mikor száll bele az emberbe váratlanul valaki.Akkor meg mélyen zsebbe nyúlós a móka.Persze csak ha élve szednek ki egy 15éves japó vasból mert olyan vékony lemezből van mind mint a picsa.Nem törni veszünk autót de ha ne adj isten arra kerülne a sor örülök, hogy nem lemezautóban pihen a seggem.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8663 üzenetére
Egy komplett Golf 2 1.6 benzines motort váltó nélkül viszont lehet, hogy tudnék.Tegnap vett egy barátom egy ilyet, német papírosat.Az lesz a második "hétvégi" kocsi.Csak a törésmentes kaszni miatt kellett pont ez.Full csupaszra le lesz bontva minden kívül belül.Kasznizás > fényező > motorcsere > összerakás > vizsgáztatás > széles vigyor .
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #8700 üzenetére
ezek nem tetszenek.
ja sajnos énis hallotam hogy a dotz nem a legjobb márka és amugy drága is
Staus Vice felnit néztem de az nincs maygarországon emglehet az nem is oylan osztókörös stb:S
Nemtom annyi felnit néztem már de egyik se tetszik mindenképp valami tömöret szeretnék meg krómot. persze 5 lyukas kell de van 5 lyukas 112-es dotz is ilyen[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
IRON STORM
őstag
válasz VR6-Fan #8705 üzenetére
502 nagy csúcs van benne csak semmi húzás, semmi turbónyomás emelés ilyesmi.
Tartósan igen a sebesség pályán. Egyébként eddig is felment a hőmérséklet csak nem ennyire. Klímával ment fel nagyon.
Eddig 10W40 Mobil 1, tavasszal beleraktam 5w40 szintetikus Mobil 1-et. Azóta 6000 km ert mentem el nem hiányzik( szemre a nívón) semmi.
Egyáltalán mennyi a normális hőfok az olajnak?
Ja és a víz nem melegszik, vagyis többször bekapcsol a venti.Csak a TDi!
-
Kiskokó
veterán
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8741 üzenetére
Első autónak ne is G60 Rallye Syncro-t vegyen.Amúgy meg valamit valamiért.De első autónak jobban járna egy öreg 54lovas szívódízellel.Az egyszerű mint egy faék.Bármilyen munkagépből leszívott "gázolaj" vagy kifőzdés étolaj is beleborítható mert bírja, akkor meg az amúgy is alacsony üzemanyagköltség bőven a felére esik vissza.De nekem mindegy, ha hetente ott akar hagyni a kúton egy ötöst vizezett benyára akkor tegye. Csak az a furcsa nekem hogy nincs túl jól eleresztve mégis "nagy" fogyasztású kocsit vesz.Sebaj majd max berakja a kertbe dísznek
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #8758 üzenetére
Dodival azon diskuráltunk, hogy 4-5 tankonként üres tankra érdemes 10 lityi E85-öt tankolni, s azzal kipörkölni a rendszert. Na majd kipróbáljuk. Ettől még ugyanúgy oda kell lépni neki néha, hogy rendesen égesse a benzint.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vallás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Tőzsde és gazdaság
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Magisk
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen