-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11439 üzenetére
legtöbb VW benzines ott van megtíltva
nekem 7300-nál, de 7200 felet picivel bőven ráérek elváltani, meg ha megtudom oldani akkor a tíltást is kikéne tolni 8k-ig, csak ehhez a hihetetlenül bonyolult "elektronikát" nyákszinten kéne átszabni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11444 üzenetére
Mehetne addig is, de inkább vigyáz a motorra az elektronyik.
Amúgy nálam is 6500-től redline, de 7100 körül (asszem, nem szoktam dadogtatni) vége a dalnak.VR6-Fan: addig forgatod majd, míg egyszer 170-nél kell a 3-ast kapcsolni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11448 üzenetére
én úgy vagyok vele, megy amég megy, a felújítás már így is kijár neki bőven, no meg nekem nem munkába járáshoz kell mindennapi használatra ez is egy szempont azért, szóval nincs akkora gond ha ki esik 1-2 napra a kocsi.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11460 üzenetére
a legalapabb kettesekben is van a műszerfal végében két db 10cm-s hangszóró.
én oda varázsoltam el a csipogókatam hol van még neked hangszóród, vagy az ajtóban is hangszórós panel van?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11481 üzenetére
am gyári rádió is van hozzá?
maga a hangszóró nem nagy cucc (bár ha bent van mind a gyári 6 tényleg nem rossz), nekem is van itthon egy pár, igazából maga a térkép zseben lévő két rács a nagy szám, már ha épp valaki ilyet keres, de ezt eladásnál nem fizetik meg, mint ahogy ha elakarnám adni az én autómat, abban se fizetnék meg a beleölt munkát
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
prmcsk
addikt
válasz rob210 #11566 üzenetére
Mi az a semmi ? Kulcs elfordít és néma csönd, vagy legalább halk klattyanás csak az önindító nem forog ? Vagy kulcs elfordít és mondjuk a műszerfal lámpái halványulnak ?
Ha abszolút semmi, akkor négy a dolog...
1. Gyújtáskapcsoló betét csere, mert az önindítóhoz nem juttat masszát (és ez egyre sűrűbb jelenség lesz).
2. Mozgasd meg az önindítóra menő vékonyabb vezeték saruját, mert nem biztos, hogy rendesen érintkezik az önindítón. (kotyog, laza)
3. Bendix csere az önindítón, mert az nem csak egy elektromágnessel kombinált mechanikus szerkezet, ami a fogaskoszorút köti össze az indításkor az indító fogaskoszorújával, hanem egy nagy áramú relé is egyben. Ez zárja, (ha zárja) az önindító főáramú kábelét.
4. Akku sarukat megmozgatni.zoo8800 Ha már fogyasztás...A haverral mi is "elrontottunk valamit". Most tettem rendbe a TDI (AHU) B5 passat kombimat. (Komplett futómű és komplett motorgenerál)
Nyélig tankoltam, eddig 886km mutat és most ment fél alá a mutató.[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
dízelracer
senior tag
válasz rob210 #11573 üzenetére
Az attól függ mennyit akartok autócserére szánni. Ha belefér a keretbe inkább valami Golf3 kombit néznék a helyedben. [link]. Alkatrészárak azonos szinten mozognak mint a Skodánál, ugyanúgy fapad mindkettő de mégis csak egy komfortosabb jobb autó. Fogyasztása ha nem tapossa szét az ember simán megáll 7liternél vegyesben. Ettől függetlenül a Feliciát sem tartom rossz választásnak.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11584 üzenetére
[link]
[link]
[link]
a kályha csőtől eltekintve nem rossz
[link]
[ez elég jó, meg úgy alapjában az az 1,6 101le-s motor is elég jó dolog]"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11599 üzenetére
Hy!
az első!
leőmlő->kat->lepény dob (hátsó híd előtt közép dob)->végdob.
katalizátort heréljétek ki
mod:az már régen rossz hogy ha egy dugó lötyög/lóg
más:ehh megvehetem a legnagyobb transzporter főfékhenger a kocsimhoz, történt megint egy kis fék reszelés
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11601 üzenetére
mértétek hogy nem tudja?, de szvsz akkor addig úgy állítsátok be a karbit hogy tudja (szegényítésétek el a keveréket) aztán meg be kell állítani rendesen.
mert ha nem valami lerohadt bilincs vagy hővédő az akkor a katalizátorból kitört kerámia szokott zörögni ahogy beszorul a kipufba, pont a múlt héten volt egy ilyenünk, összetört a kerámia, beszorult nem tudod távozni a gáz 10m után meg állt az autó mint a szög.nem csaptad oda a katalizátort mostanság?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz rob210 #11629 üzenetére
Csúnya hangja van,annyi szent,meg gyenge is,de hogy szar lenne azt nem hinném.Megbízható,takarékos.
De az is szent,hogy ez nem lesz egy csipsztuningtól,meg egy fél kipufogótól 100 lovas.Keréken mérve főleg.eddig a legerősebb amit láttam 80 lovas volt keréken mérve,de teljes kipufogó rencer,volt alatta cserélve,megmég sok más.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Peter789
senior tag
válasz rob210 #11681 üzenetére
thx a tippet! 2 hét múlva kerül bele a gázrendszer, utána már némileg biztonságosabban tudom próbálgatni hogy pl száraz időben is előjön e ez a hiba - a tankon belül vagy kívül lehet e valami kehes... aztán ha belül, akkor 1x rászánom magam és szétkapom, letakarítom...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Kickass
őstag
-
dízelracer
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11717 üzenetére
volt itthon, egy másik ilyen blokkról.
már mint hogy érted nem tudta cserélni vagy nem volt csere darabja?
mert szerintem az első bontóba vagy generátoroshoz elmész kapsz, leszedéshez meg "nagy légkulcs" + satudizelracer:köszi , holnap már talán bent lesz a motor, de a belsejét még szét kell szedni, digit km óra centrál riasztó stb...
hát talán az eddigi legkomolyabb szakmai h.sz. volt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11722 üzenetére
most nem értem teljesen tisztán hogy melyik alkatrész is kell neked
pls a képen keretezd már be meg dobjál már egy képet a generátorodról, nekem egy ős 65A-s Bosch volt/van, kettő abból az egyik nyilván most megy fel a másiknak meg már picit szól a hátsó csapágya és megy pihenő pályára.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11744 üzenetére
arra értem hogy minden apró teljesítmény változást észre veszel
majd ha telibe lesz fújva illetve előre bekerül a 2 nagy vese támaszos Recaro, meg valami komolyabb futómű, akkor már irigyelni fogom magam, amúgy köszönöm
ezt még a szét szedést megelőző napon megejtetük
de sok sikert hozzá, csont nélkül meg lesz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11747 üzenetére
utcai recarom lesz, ilyesmi (persze át húzatva saját kárpittal)
ott nekem is van egy kis kehe, hátsó gátlók ill hátsó hídba is kellene szilenteket cserélni, de ott jobban járok ha veszek egy olyan hátsó hídat amibe jók még
jó persze észre lehet venni, én sajna azt is észre veszem ha nem olyan a benzin mint aminek kéne lenni
és itt az utolsó képem (jó lesz majd jobb minőségű is azért ), itt már épp alapjáraton ketyeg a hydrotökék már nem kalapálnak.
a szelepeknek még kell verődniük, szóval még a többi 16V-hez képest csúnya a hangja....
ilyen apróságok vannak hogy kell szereznem egy gyári olaj gombát, kuplungot beállítani, váltó karon egy picit állítani, 1-2 hővédőt megigazítani, vízet leszívni belőle stb...
viszont érezni hogy szoros a motor még mint az állat, öníndító alig tudja még tekerni
no meg jellegzetes illata van"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11797 üzenetére
még semmi konkrét nincs, igazából tomcsival csak az igényeket akarnánk megtudni, szóval aki szeretne jönni (márkától, nemtől, kortól függetlenül ) az jelezze itt a topikba
na szóval össze férceltem egy úti tervet[link] szóval szerintem a hétvége se necces, mert csinálhatok belőle egy családi velencei tavis progit is.
igazából ki is hajlik afelé hogy érdekli?
tomcsi
kickass
rob
jó magamDodi-val, M3tr0-val mi a helyzet? vagy bár ki más?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11810 üzenetére
az meloval anyaggal együtt nagyon jó ár!
meglehet viccelni szegény vizsgáztatókat is néha, van 1-2 aki sőtét mint az éjszaka
progihoz mit szólsz/szóltok?
Aggregátor:csak össze lehetne szervezni
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
KrAt
veterán
válasz rob210 #11837 üzenetére
Hát ha a féltengely csukló eltört akkor (ha jól sejtem) ha nem hegesztett vagy sperr difi, akkor nem..
VR6-Fan: Amúgy innen is látszik, jó erőben van az a motor.. Az enyimről csináltam pár képet, itt vannak Majd ha eljutok odáig, lehet, HF felújítás ügyben értekezünk, jó ára van annak, amit mondták
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11837 üzenetére
persze ,utána még nyomkodtam neki
a csukló nem ugrott szét csak valószínű a golyók törtek össze benne, és 1-1 bizonyos pozicíoban meg feszül és ropog meg súrlódó hangot ad leginkább egyesben el induláskor, meg amikor nagyot mozdul a motor valamerre.
dízelracer:nem hinném hogy anyag hiba lenne, csak negyed évszázad, és az hogy nem épp arról vagyok híres ha tolom neki akkor finoman váltok.
kb egy fél éve kopog már valami gázadásra ha nagyot mozdult a motor (pl 5.-ben gyorsításkor), de azt hittem hogy a kuplung közepe (amúgy az is, pusztán 1,5cm-t logót a ricnis része már...), de mint kiderült a csukló is lógott már, de a franc gondolta volna hogy eltörik...
KrenAtesz: 1km-re voltam otthonról szóval ha török ha szakad haza megy
speer-es (na jó nem teljesen, de a hatás ugyan az, csak nem annyira strapás ez a perselyes megoldás mint a speer)hüm 1-esbe ügyes kuplunggal 2000 körül lehet nyikkantani (nem leugrással..) szóval alul van nyomaték benne, de fent valami iszonyatosan szegény lehet a keverék, melegszik is, hétfőn CO mérő és kap egy kis naftát, viszont másodikba elég csúnyán megkapart, azért tört el a csukló mert betudod tapadni a gumi végül
azért kapott már az a moci az élettől, de nem vész, meg picit az olajat is csipegette, mondjuk ami aggasztó hogy sokat állhatott párás helyen, benzinnel töröd ki a hengereket tisztára, majd polir papírral szed le a vak rozsdát és kend be olajjal vastagon.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Óra topik
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diabetes - Cukorbetegség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Hobby rádiós topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep