-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
netguru10
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #122196 üzenetére
Szia.
Mind a két elgondolás kivitelezhető.
A meglévő tükör talpára kell átrakni azt az elgondolást,amelyiket jobban szeretné a bátyád. (kell hozzá némi kézügyesség)
Az indexesnél csak az irányjelzőnek kell a plusz szálat vinni oda.
Az elektromos behajtósnál már más a helyzet...ott már egy plusz relé is kell,meg a konfort elektronikát is hozzá kell tanítani. (a relé pontos számát nem tudom,hogy milyen kell,de biztos vannak itt olyan kollégák,akik ezt megmondják majd)Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
molnarpeter #122237 üzenetére
Ohh... Így már érthető a relatív "gyorsabb" fék kopás.
Nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást.
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
Váltó kód DRW (6 gangos)
2000 - 125km/h
3000 - 175km/h
3500 - 200km/h
4250 - 260km/hEzek mind 6.-ban
(5300 rpm popcorn
)
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
K Norbi #122513 üzenetére
Hát igen...elég kellemetlen tud lenni,az már tuti.
Otthon pár háznyira lakik egy rendőr cimbora és neki sima lámpában van xenon (G4-ben) meg az első szélvédőn kívül az összes ablak egyforma sötét fóliával.(már mondtam neki egy párszor,hogy nekem is kell olyan sötétítés TÜV-vel...)
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
Primary92 #122533 üzenetére
+1 Octávia.
Magyarban a kombik eléggé leharcoltak szoktak lenni. De nagyritkán ki lehet fogni 1-2 jobb példányt is.
Én inkább kint néznék jobban szét és ott is magánszemélytől venni,nem kereskedésből. (magamrészéről meg erősen hanyagolnám az adagolósakat... inkább egy PD-t
)
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
FoLey-v #122530 üzenetére
Ezt nem igazán értem...
Hogy hogy nem Te vetted bele? Mióta van meg a G4? Amikor megvetted,nem cseréltél benne? Vagy amióta nálad van még nem is cseréltél benne?
(íratlan és alap szabály,hogy amikor megveszünk egy autót,akkor olajok és szűrők cseréje,fékek (betétek/tárcsák) ellenőrzése,komplett vezérlés cseréje minden esetben elvégzendő)
Így elég érthetetlen számomra,hogy nem Te vetted bele az olajat és még csak nem is tudod,hogy milyen van benne!...[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
Primary92 #122537 üzenetére
Ha nincs gazdája,akkor teljesen mindegy,hogy adagolós,vagy PD. De eleve újabb konstrukció a PD és csendesebb járású is. A 131 lovas elég elterjedt kombikba ideális választás lehet.
(#122539) FoLey-v
Félreértetted a szavaimat,nem bíráltalak semmiben sem. Csak kicsit zavaros volt számomra. küldtem privátot[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
-
netguru10
aktív tag
válasz
Blaise #122585 üzenetére
Hát én eléggé szkeptikus vagyok ezekkel a benzines kis köbcentis vérszegény motorokkal kapcsolatban. De mondjuk a másik fronton (diesel) sem sokkal jobb a helyzet 1,2CR vagy 1,4CR ugyan már...még az 1,6CR is nagyon karcsú egy középkategóriás vagy egy családi autó kellemes mozgatásához. Engem eggyáltlán nem győztek meg,hiszen se nem kellően takarékos,se nem megy rendesen.. (de persze ez mindig relatív dolog,hogy kinek mi a jó.)
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
focvis #122612 üzenetére
Fél évig használtam egy céges Golf VI Variant 1,4 TSI 122 lovast. És hát nem estem tőle hanyatt egyáltalán. 75k kilométert tettem bele és semmivel nem fogyasztott kevesebbet,mint a sajátom.(VW G4 1,9 PDTDI) (azonos feltételek mellett.)
Nekem sem pályán,sem városi forgalomban nem volt meggyőző. (De mint mondtam,kinek mi az igénye...)TaaT
TSI-re értettem.[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
Lehet,hogy rosszul fejeztem ki magam az előbb,mert nem,hogy nem fogyasztott kevesebbet,inkább többet és cserébe még csak meg sem közelítette ugyan azt a vezetési élményt.
Értem én,hogy mire akarsz ezzel ki lyukadni,de nekem nem igazán szempont,hogy most EURO4 vagy EURO6 a motor a verdában,hiszen most is éppen átépítés alatt áll. (Katalizátor OFF EGR OFF.. stb...)Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
golfvariant #122629 üzenetére
Hát ez a melyik kúton tankoljak,melyik a jó kérdés egy kicsit érdekes...
Ugyanis,Magyarországon minden kúthoz,a MOL szállítja az üzemanyagot és ők csak a saját adaléklyukkal vegyítik. (Talán az OMV nem,de viszont a MOL szállít az Osztrák OMV-hez is,szóval így elég nagy az esély,hogy az is MOL-os alapokra épül.)Tehát,csak azt kell mindenkinek eldöntenie,hogy melyik adalékot preferálja legjobban.
(Ez a infó egy MOL-os belsős emberkétől szivárgott)(OFF)Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
-
netguru10
aktív tag
válasz
huliganboy #122686 üzenetére
Ha igazán jó verdát akarsz,akkor saját magad nézed meg mert,az a biztos.
És úgy elkerülheted az esetleges félreértéseket és magyarázkodásokat is.
Mivel ha magadnak akarod,akkor ennyit igazán megér.
(kinézed,odamész,ha megfelel,akkor elhozod)
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
gzbotii #122697 üzenetére
Nem is mondtam,hogy "agysebésznek" kell hozzá lennie az illetőnek,de egy rétegvastagság vizsgálót nem nehéz kezelni,meg egy hibakód olvasóval sem nagy örrdöngősség kiolvasni a hibát,meg szeme is van mindenkinek...
+1 smoke&charm[rvilike]
Na persze...a benzin,meg csak fűnyíróba való!!!
[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
tomcsi23 #122707 üzenetére
Milyen autód is van? És az hány lóerős és mennyi a nyomatéka?
Már csak,hogy így egyszerűen kijelented,hogy a diesel-nek nincs nyomatéka!
(mert a benzineseknek közel sincs annyi,az világos,de,hogy egy diesel-nek sem!...az már kicsit húzós.)[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz
tomcsi23 #122710 üzenetére
Hát,az nagy "karier" lehet akkor!
Én még a középsuliban valamikor a 90' évek elején ültem utoljára buszon,de remélem,hogy nem is nagyon leszek ezután sem rászorulva.
Viszont akkor nem értem az itteni részvételed valódi célját sem,ha nem futja csak "BKV" bérletre...Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
-