-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Quattro csak a V6 3.0-ásokhoz elérhető, de ez mind az, szóval bármelyik lehet. Kívülről meg nem nagyon vannak különbségek.
Nem az, de jó felszereltség. S-line nincs, LED lámpa van, követőtempomat van, infrás útfigyelő elképzelhető. A többit ebből a szögből nem tudom megállapítani. Ezekből full extrásat már kevesen vesznek, mert nincs sok értelme, és extrákkal simán meg lehet duplázni az alapárat. B&W hifi - 1.3 millió, LED lámpa 700k...stb.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #70889 üzenetére
Nem, az műanyag az Audinál és a BMW-nél is. (Mondjuk sok fát a többi "fabetét" sem tartalmaz ) Nem is értem egyébként minek ezeket full extrásan megvenni újonnan. A fele ezeknek a dolgoknak csupán parasztvakítás és az első 2-3 alkalommal jó, aztán be sem lesz kapcsolva. Viszont röhejes feláruk van, ahhoz képest, hogy a mind a Night Vision, mind a Head-Up filléres technika. És akkor a (utánanézve 2.1 milliós) BO hangrendszerről és annak értelméről nem is beszélve, egy dízel autóban.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #70893 üzenetére
Tudnád mit lehet kapni 2.1 millióból rendes hifiben (és az csak ott indul), akkor elsírnád magad a BO árán és hangján. Eleve ezek az autók nem ideális környezetek a zenehallgatáshoz, van egy szint ami fölé nem is igazán lehet menni az alapzaj miatt, ami még ezekben is messze sok egy rendes szigetelt szobához képest.
-
brumi1024
veterán
"motorhang sem igazán nyomja el"
Ha hifi és ez a mondatrész egy kontextusban elhangzik akkor már rég bukott a dolog. A hang megítélése nagyon viszonyításfüggő. Ha valaki a jó hanghoz szokott (rendesen összerakott rendszer, akár fejhallgatós, akár fülhallgatós, akár hangszórós, nem a Harman-Kardon / JBL / Bose / Beats...stb egyéb divatmárkák termékeiből), akkor nem fogja jónak tartani ezeket a gyári autós rendszereket. Egyszerűen nem tudja utolérni a 2 milliós BO a 100-150k-s rendes asztali rendszert, főleg, hogy a forrás, a DAC, a lejátszó a béka segge alatt van minőségben egy ilyen rendszerben (ha a beépített HDD-t használja). De megkockáztatom egy jó forrással egy 20-40k-s fejhallgató is veri. Továbbra is tartom, hogy értelmes áron (akár utólag) meg kell találni azt az optimumot, ami már hallgatható és onnantól felesleges erőlteti, halottnak a csók szindróma. De persze e-p.nisznek, meg mutogatni jó, csak azért ennyit nem adnék. A Bose feliratot is lehet mutogatni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #70900 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy nem jobb mint egy egyszerűbb rádió, mert az. De egy _rendesen_ összerakott olcsóbb rendszernél már nem az. Már a motorhang és a szélzaj miatt sem lehet az. Nem megszakértem egyébként, ugyanis hallottam a rendszert A6-ban és 5-ösben is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
+1, képeket!
focvis: Nekem is reálisnak tűnik a fogyasztás, én az utóbbi időben csak kb-ra mérem, városban nem taposva 6,5-7 közt van a fogyasztásom. 7-hez közelebb ha forgalmasabb helyeken járok, 6,5 ha a Szentendrei-Rakpart kombináción járok gyakrabban, de ez napközben (10-15 közt, illetve 18 után) szinte országút, lehet végig jönni 70-el, ha elkapod a "zöldhullámot". Utoljára még télen egy Bécs-Budapestet mértem, ahol volt autópálya tempomat 120-al (óra szerint 130) és város, ott 6,54 jött ki kis fölébecsléssel.
A másik mókás játék az aktuális út átlagfogyasztás-mérőjének minimalizálása: Petőfi híd - Budakalász útvonal, délután 4 körül hétköznap 5.1-et mutatott 20 km után. Persze nem reális, de reláció felállítható belőle és jó kihívás, mert nem volt egyszerű
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #70993 üzenetére
Persze, ez irreális (és valszínűleg nem is pontos), mert hosszabb távon nem elviselhető ez a vezetési mód, és kellett is a nem túl nagy forgalom hozzá, csak kíváncsiságból próbálkoztam.
Kép róla (ez egy 5.2-es, az 5.1-esről nem találom a képet ):
Ez országútra reálisabb (Balaton - Budakalász 7-es és 8-ason):
Ez meg off, 525xd 2014:
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #70997 üzenetére
Elég kevés van amúgy a 160LE-s 1.4 TSI-ből (VI-osnál ugye ez volt a nagyobbik 1.4 TSI), állítólag nem érződik rajta, hogy 160LE, illetve a megbízhatóságáról sem hallottam sok jót a kompresszor+turbó kapcsán, de ez lehet, hogy csak TSI-jönavilágvége pletyka, ami ezek körül folyamatosan megy. Nem is fejlesztették tovább, mostmár csak 122 és 140 lovas 1.4 TSI-k vannak az új szériából (illetve most "frissítették" az A3 palettát, megkapta a kisebbik a +3 a nagyobbik a ~+10 prémiumlóerőt ezekhez képest).
(#71001) bitpork: Az elég jó, főleg egy akkora monstrumtól.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #71109 üzenetére
Akkor egyértelmű A Passat B6-ban van úgy, hogy a kikapcsológomb 10 másodperces nyomás után kikapcsoltnak jelzi az ESP-t, de ez tulajdonképpen csak egy engedékenyebb mód, és komolyabb pörgésnél/blokkolásnál már beleszól. Ezért előfordult már, hogy egy enyhébb havas emelkedőn az ESP miatt nem tudott felmenni.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #71218 üzenetére
Dettó, én próbálgattam pár prémiumüzemanyagot, de ráálltam az utóbbi időben közeli helyi kiskútra (BSSoil - Agip/Eni partner), kedvesek, gyorsan lehet végezni és közel van. Különbséget pedig nem tapasztaltam, persze a hosszabb távú hatások kérdésre nem tudok válaszolni, 60k km nem elég ehhez. Pedig 5 km-en belül van még: 3x Shell, Auchan, Metró és még OMV is. Sőt a híd túloldalán van mégegy Auchan kút.
-
brumi1024
veterán
válasz freaghill #71258 üzenetére
Tényleg, tükörből feltűnhetett volna. Hülye ódi meg az ugyanúgykinéző orrai.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Ace owner #71278 üzenetére
Attól függetlenül ez már túl extrém, és a Golfnál például az alsó burkolaton a légelvezetők és a kialakított légcsatornák hatását semmissé teszi egy kis kényelmetlenségért cserébe, pedig ez volt egy komoly újítás a V Golfhoz képest. De az ízlésen nem lehet vitatkozni persze, csak ez elég komoly költségekkel és funkcionalitásbeli hátrányokkal jár.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz 14adam #71335 üzenetére
Nálam váltóminőségtől függ, de mindkettő típust szeretem, bár felváltva vezetek automatát és manuálist.
Használtam/próbáltam a 6 illetve a 7 sebességes DSG/S tronicot, az előbbi (ami a régebbi, a szóban forgó A3-ban is az van) bejött, utóbbi számomra lomha volt és nem tudta mit kellene csinálnia, vezettem egy Jeep Cherokee féle 4 sebességes szekvenciális ipari hulladékot (bérautó, na az szörnyű volt, a 4 literes motortól a 170 ló meg vicces), de ami a legjobban bejövős az a ZF aktuális 8 gangosa (nagymotoros Audik és BMW összes automatája). Zseniális, tudja mindig hova kell kapcsolnia (és nagyon sokat kapcsolgat), és brutál gyors. Amellett nem gondolkoznék manuálisban, és az előtte jónak tartott DSG sem ellenfél számára.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #71340 üzenetére
Általában lehet "manuálisan" váltani ezekkel, de azt maximum a kormányon lévő opcionális fülekkel érdemes, egyébként baromi kényelmetlen és nagyon fura egy idő után. A füleket én akkor szoktam használni, ha erőteljesebben gyorsítani akarok, de nem akarok kick-down-olni(padlógáz tulajdonképp, csak van egy kapcsoló).
-
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #71343 üzenetére
Itt a képen látszik, hogy a D üzemmód mellett van egy +/- is, az a "manuális mód", amikor is a váltókar rövid előre hátra pöccintésével lehet váltani fel illetve le. Utóbbit egyébként ilyenkor is automatikusan csinálja, tehát nem lehet 6-osban elindulni 0-ról Erre mondtam azt, hogy használat alatt nekem kényelmetlen, mert egy idő után rááll a kezedlábad arra, hogy nincs kuplung és az autó dodzsem üzemmódban megy, és nekem pl ilyenkor szokatlan lenyúlni és előrepöccinteni a váltót. Opcionálisan rendelhető ezekhez kormány mögötti váltófül, ahol általában a jobb oldali felváltás a bal a le. Ezzel már bele lehet szólni a váltóprogramba, és mindenféle manuális mód nélkül felülbírálni a váltót (de az egy idő után konstans sebességnél visszaveszi az irányítást és vált helyetted), tehát a vissza kettő+kövér gáz egyszerűbben megoldható két húzással és egy rugással Ez azért hasznos, mert a váltó megpróbálja kitalálni, hogy te mikor akarsz nagy hévvel menni és mikor finoman (gázpedál lenyomás sebessége + helyzete alapján) és úgy váltogat, de mondjuk egy 50-ről előzéskor egyszerűbb a kézi kettő visszaváltás, főleg ha gyorsan kell cselekedni. Erre a problémára egyébként a másik megoldás a kick-down, ami tulajdonképpen egy kapcsoló a gázpedál végállásánál, lenyomáskor érezhetően kattan a végén egyet, ez a 80-90% és a padlógáz közti kapcsoló, ezt lenyomva tudja a váltó, hogy te most nagyon menni akarsz és optimálisan visszavált és teljes gázzal megindul. Na de ahova ez sok (azért van olyan helyzet), oda kényelmesebb a váltófülekkel visszaváltani és finomabban megindulni.
A lényeg egyébként annyi, hogy tök más egy ilyet vezetni, de ha ráérez az ember akkor ez is jó móka, én nem értek egyet az "automata megöli a vezetést" érveléssel. Jó az amerikai automaták nagy része igen, de az már más kérdés.
-
brumi1024
veterán
Én pedig ADAC teszteket nézek és az aktuális élbojból nézek ki párat, amik közül vélemények, ár, elérhetőség alapján döntök. Szerintem, mint sok más helyen, itt is felesleges a márkafanatizmus, a Continental is gyárthat sz.rt. Nálam amúgy: Pirelli P7 Cinturato a nyári és Continental TS830 a téli.
-
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #71481 üzenetére
Egy hosszan tartó élmény lehet vele a 0-140
Azért tudnak a franciák gyors kishaszongépjárművet is csinálni, ha arról van szó. 1:00-tól és 1:50-től jó a móka, azért az a gyorsulási adat nem gyenge.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mulderpapa #71601 üzenetére
Mert az az útvonalszámláló, a 2-es meg a hosszútávú, ahogy Mágus mondja felettem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen