-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
orvil
tag
válasz JHONNY 79 #32934 üzenetére
itt a pont, az a masik oldalra megy es hatulrol jon. nem forult el a kormany csak felutig, majd "automatan" (mivel feszult mint allat) visszatekerte magat .... es igy hozta el a srac a szerelotol!!!!!! azt latni hogy mar igy el is kezdte koptatni ... hihetetlen. azt meg sem emlitem, hogy a szijakat ki sem csereltek, de a szamlan szerepeltek.
mindegy, csak erdekessegkeppen dobtam be.@ bitpork: hogy szuperal a kocsi, sikerul minden kezdeti hibat elharitani?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33491 üzenetére
Miért szeretnéd cserélni? Ha nincs benne 200 000km, vagy nincs még 10 éves, akkor ne cseréld.
Este megnézem neked a pontos menniységet és fajtát, de csak eredeti VW olajat ajánlok, ami nem olcsó. Kell az évjárat, motorkód, váltókód is jó lenne, de a motorkód elég szokott lenni. -
#00809728
törölt tag
válasz JHONNY 79 #33491 üzenetére
2.4liter...
60000km ajánlott a cseréje...Nekem a szakszerviz azt mondta nem kell csak 200.000km-nél.
Majd elmentem az olaj guruhoz és kimérettem az olajat.Hát igen csak sárgában villogott a mérőműszere.
Zöld-sárga-piros...2.4liter olaj nem volt több mint 7700ft azt hiszem...Castrol
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33569 üzenetére
A sebváltódba 1.9L olaj kell. G070726A2 az alkatrész száma.
Hűtőfolyadék: G12 PLUS - lila színű, a TL VW 774 F szabványnak megfelelő.
7,7 liter összesen, úgy kell vegyíteni, h -30 fokig bírja a hideget. Tisztán nem mehet bele a G12, mert az csökkentené a hűtő képességét. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33596 üzenetére
Nekem csak hobbim az autószerelés, nem ebből élek.
A kettes octiba 774 F minősítésű fagyálló kell, amit kiválasztottál az 774 D- Ez a régebbi octiba való.
2 dolog szerint válassz.
1. G12 plussz legyen
2. megfeleljen a vw 774 F minősítésnek.(4 litert kell venned és 1:1 arányban keverni desztillált vízzel)Olyan ez mint az olaj: viszkozitás, és gyári specifikáció esetedben: 5w 30 vagy 5w 40- ha fix csere intervallumos, de mindenképpen vw 505.01
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz JHONNY 79 #33598 üzenetére
Nézd én 1 percig kerestem és itt van, ne add fel.
Nem mindegy mit rak az ember a kocsijába.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz JHONNY 79 #33630 üzenetére
Tudják-e? Mit nem lehet hamisítani?
Sajnos az ilyenek esetén egy tönkrement motor után jön rá az ember, hogy gáz volt.
Annak a passatnak a motorjából vettek le mintát, mármint az olajból, és el lett küldve bevizsgálásra.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
TaaT
veterán
válasz JHONNY 79 #33632 üzenetére
Én Mobil 1-et használok amióta nálam van a kocsi (6év) [link]
Meg is szóltak érte hogy túl tiszta az olaj, biztos vmi baja van a motornak [link]Haver amúgy Castrol-t használ, elmondása szerint nem ugyanazt az olajat adják az Unixban mint a Bárdiban
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz JHONNY 79 #33729 üzenetére
Ez teljesen érthető. Valahogy én is ódzkodtam a Molos olajtól, de mivel a gyárból jön, nagy hordóban, és címke alapján visszakövethető, így azt hiszem elég biztonságos a forrás. Persze ettől függetlenül lehet gond.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33755 üzenetére
Ezzel van rögzítve. Ki lehet cserélni, de szerintem ezeket tönkre fogod tenni kivételkor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33972 üzenetére
Az abs is volt légtelenítve? Diagnosztikai kábel segítségével be kell kapcsolni az abs pumpáját, és megfelelő sorrendben légteleníteni. Ha erre nincs lehetőséges, akkor ki kell mennni a fűre, és fékezni pár keményet, g bwkapcsoljon az abs. Ettől kinyomja magából a levegőt. Ez a módszer akkor szokott segíteni, ha fékolaj cserekor teljesen kiürítik a rendszert. Ha betétet is cseréltek, akkor várnod kell, míg összeül a fék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33982 üzenetére
Elképzelhető. A PD és az adagolós motor gázolajszűrője 2004-ig teljesen azonos volt. Utána alakítottak, valamit, de szerintem jó bele a régi fajta is. A régebbi faján hajlamos volt levegőt szívni a rendszer. Ennyi a különbség, de ha minden cserénél a T szelep 2 tömítő gyűrűjét cserélik, ahogy kell, akkor nem lehet vele gond.
-
-
kk831228
addikt
válasz JHONNY 79 #34012 üzenetére
Na nekem ilyen nincs a szűrő tetején azért nem láttam még. Meg nem is így vannak a csatlakozások. Van amelyik a ház oldalán van. Ez gondolom újabb szűrő ház... Ja meg nekem víz is megy bele ezen meg nem látok víz csatlakozást.
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #34016 üzenetére
Ez a szűrő eredetileg az adagolósra való. A PD motorból forróbb fázolaj kerül vissza a rendszerbe. Arra még hűtőt is raktak. Gondolom van elektromos segéd szivattyú a tankban. Adagolósokban ez sincs, de nem mindegyik PDben van. A gyengébbekben pl. nincs. Cseréld az előirtak szerint a szűrőt, meg a tömítéseket T szelepen, a többivel ne foglalkozz, amíg a kocsi úgy megy, ahogy kell!
[ Szerkesztve ]
-
RohamDroid
aktív tag
-
válasz JHONNY 79 #35075 üzenetére
Nemtom, nekem a motor úgy be van burkolva, alul-felül-oldalt hogy a szerelőm már csukott szemmel szereli a négyzetméteres műanyagokat. Nekem poros csak, de ha nem megyek bele 30cm-s "pocsolyába", oda semmi nem megy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Pancsermeste
őstag
válasz JHONNY 79 #35105 üzenetére
Még a magnót se nem sikerült kivennem... valami spéci szerszám kell hozzá. Bár az egyik oldalon sikerült kiakasztani egy csavarhúzóval, de a másik oldal fogja.
Azon gondolkodom, hogy vajon márkaszervizbe érdemes lehet bevinni, hogy cseréljék ki? Akkor gondolom a kódolást is megoldanák...
-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #35115 üzenetére
Mindegyik gyári fejegység megjegyzi a kódot. Amelyik autóban még a gyárban tették be a rádiót, a kódját az óracsoportba írták, speciális kábellal ki lehet olvasni a pin kódot(akku csere esetén a rádió kiolvassa a kódot az óracsoportból, nem kell beütni).
Átalakító keret Octi 1-hez nem kell, jó a saját kerete, ha gyári a fejegység. Octi 2-nél más a helyzet, mert más keret van a kerek sarkú fejegységekhez, mint a klasszikushoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen